Моите неволи с 1.8 TDCI 100hp
Публикувано: 03 дек 2011, 21:39
Първия проблем започна с падането на температурите.
Фокусника палеше трудно след продължително въртене и псувни, оказа се че всичките четири свещи са предали богу-дух , което учуди мен и още повече електричара който ми ги смени.
До тук добре но следващия "фокус" който ми стъкми колата и на който не обръщах внимание в началото понеже температурите бяха високи е следния:
При завъртане на контактния ключ индикаторната лампа за подгряване на свещите светва само за секунда и изгасва моментално, дори и при -10градуса , а останалите контролни лампи които светват при подаването на контакт " т.н чекинг" загасват една секунда след подгревната лампа. В действителност свещите си подгряват между 4 и 5 сек (проверено с мултицед).
Интересното е че обикновенно след като двигателя се стартира при отрицателни температури в началото той би трябвало да работи с около 100-150 об/мин над нормалните за това които са ~900 об/мин. , ДА АМА НЕ и при моят мотор!!!!!!!!
Следващия проблем идва при движение по инерция със студен двигател оборотите започват да колебаят между 1100-750 об/мин , като се случва по някога в следствие на това двигателя да загасне. Което е по-сериозния проблем с оглед на сутрешните поледици които предстоят.
Чакам вашата помощ .
Фокусника палеше трудно след продължително въртене и псувни, оказа се че всичките четири свещи са предали богу-дух , което учуди мен и още повече електричара който ми ги смени.
До тук добре но следващия "фокус" който ми стъкми колата и на който не обръщах внимание в началото понеже температурите бяха високи е следния:
При завъртане на контактния ключ индикаторната лампа за подгряване на свещите светва само за секунда и изгасва моментално, дори и при -10градуса , а останалите контролни лампи които светват при подаването на контакт " т.н чекинг" загасват една секунда след подгревната лампа. В действителност свещите си подгряват между 4 и 5 сек (проверено с мултицед).
Интересното е че обикновенно след като двигателя се стартира при отрицателни температури в началото той би трябвало да работи с около 100-150 об/мин над нормалните за това които са ~900 об/мин. , ДА АМА НЕ и при моят мотор!!!!!!!!
Следващия проблем идва при движение по инерция със студен двигател оборотите започват да колебаят между 1100-750 об/мин , като се случва по някога в следствие на това двигателя да загасне. Което е по-сериозния проблем с оглед на сутрешните поледици които предстоят.
Чакам вашата помощ .
