Страница 1 от 1

Моите неволи с 1.8 TDCI 100hp

Публикувано: 03 дек 2011, 21:39
от bokibb
Първия проблем започна с падането на температурите.
Фокусника палеше трудно след продължително въртене и псувни, оказа се че всичките четири свещи са предали богу-дух , което учуди мен и още повече електричара който ми ги смени.
До тук добре но следващия "фокус" който ми стъкми колата и на който не обръщах внимание в началото понеже температурите бяха високи е следния:
При завъртане на контактния ключ индикаторната лампа за подгряване на свещите светва само за секунда и изгасва моментално, дори и при -10градуса , а останалите контролни лампи които светват при подаването на контакт " т.н чекинг" загасват една секунда след подгревната лампа. В действителност свещите си подгряват между 4 и 5 сек (проверено с мултицед).
Интересното е че обикновенно след като двигателя се стартира при отрицателни температури в началото той би трябвало да работи с около 100-150 об/мин над нормалните за това които са ~900 об/мин. , ДА АМА НЕ и при моят мотор!!!!!!!!
Следващия проблем идва при движение по инерция със студен двигател оборотите започват да колебаят между 1100-750 об/мин , като се случва по някога в следствие на това двигателя да загасне. Което е по-сериозния проблем с оглед на сутрешните поледици които предстоят.
Чакам вашата помощ . :-/:

Re: Моите неволи с 1.8 TDCI 100hp

Публикувано: 04 дек 2011, 15:43
от ЯЛТА
Направи и една компютърна диагностика, и ще узнаеш причината.

Re: Моите неволи с 1.8 TDCI 100hp

Публикувано: 04 дек 2011, 19:42
от bokibb
Забравих да спомена че ел. техника я диагностицира и не откри никакви други проблеми. Може би е нужно диагностиката да се прави по време на експлоатацията на автомобила а не когато влезе в гаража. Според простия си акъл най-вероятно има температурен датчик който лъже компа и той прави некоректни неща. Може би затова и лампата ми не свети при подгряване. Или дебитомера не измерва правилно количеството въздух което постъпва в двигателя, но защо пък проблема е само при студен двигател ? Май всички симптоми се вързват пряко или косвено към температурата на двигателя.

Re: Моите неволи с 1.8 TDCI 100hp

Публикувано: 04 дек 2011, 20:00
от ЯЛТА
Да "живи" данни винаги е по добре, прекалено много електроника има за да е лесна диагностиката на такива проблеми.

Re: Моите неволи с 1.8 TDCI 100hp

Публикувано: 04 дек 2011, 20:28
от bokibb
Именно затова е и този форум където да се споделят решения на тези проблеми. За да няма "проба-грешка" или да "откриваме топлата вода"