Страница 1 от 1
Белег на К.В. на Мондео
Публикувано: 18 ное 2011, 19:04
от naru6itelq
Здравейте колеги, може ли някой да каже къде се намира отвора за щифта за ангренажна
центровка на коляновия вал на Ford Mondeo 2000г. 2000 кубически см. 115 к.с. мотор D6BA
Re: Белег на К.В. на Мондео
Публикувано: 19 ное 2011, 13:41
от specialista
Ако става въпрос за дизелово мондео мк3 на вала застопоряването е на маховика!!!Не е на веригата!!!Има и подробности.
Успех!
Re: Белег на К.В. на Мондео
Публикувано: 19 ное 2011, 21:07
от naru6itelq
Да, за дизелово, точно това застопоряване ме интересува къде по-точно се намира, някъде по ск. кутия ли има отвор,
отговаря ли на Г.М.Т. когато е застопорен маховика по този начин?
Re: Белег на К.В. на Мондео
Публикувано: 20 ное 2011, 21:37
от ivo_63
да отзад и отдолу на мотора е - и дава гмт
Re: Белег на К.В. на Мондео
Публикувано: 23 ное 2011, 09:19
от specialista
ivo_63 написа:да отзад и отдолу на мотора е - и дава гмт
ТОВА НЕ Е ВЯРНО!!!!
Има инструмент за блокиране на маховика и се прави като се извади датчика на коляновия вал и се поставя на неговото място инструмента!
В този момент коляновия вал се намира на 50 градуса преди ГМТ. !!!!!!!!
Датчика на колановия вал следи един гребен на маховика!На мястото за което ти говоря има един зъб
със различна форма(допълнително изрязан за да мине инстумента и да блокира маховика).
Дано не си избързал със зацепването ,че ми е мъка за клапаните!
Ако нещо не е ясно питай и не бързай.Ремонта и без това е много трудоемък на този модел.
Успех!
Re: Белег на К.В. на Мондео
Публикувано: 23 ное 2011, 11:18
от chefo_ukr
specialista написа:ivo_63 написа:да отзад и отдолу на мотора е - и дава гмт
ТОВА НЕ Е ВЯРНО!!!!
Има инструмент за блокиране на маховика и се прави като се извади датчика на коляновия вал и се поставя на неговото място инструмента!
В този момент коляновия вал се намира на 50 градуса преди ГМТ. !!!!!!!!
Датчика на колановия вал следи един гребен на маховика!На мястото за което ти говоря има един зъб
със различна форма(допълнително изрязан за да мине инстумента и да блокира маховика).
Дано не си избързал със зацепването ,че ми е мъка за клапаните!
Ако нещо не е ясно питай и не бързай.Ремонта и без това е много трудоемък на този модел.
Успех!
specialista е прав. specialista били казал кво коства смяна на верига и квото е нужно там.Примерни цени и време.Извенете за офтопика но предполагам е интересно за всички Успех с ремонтите
specialista е коректен и помага на всички със съветите си, може и да си ги запази, но не той казва какъв е предполагаемия проблем и как се отстранява, който може да си оправи колата добре, който не може да заповяда при него. Ако направи, това което искаш, ще влезе в разрез с правилата на форума за реклама, а никой не иска да загубим неговата помощ. Ако имаш конкретно питане към него, питай го на лични.
Поздрави,
НАСКО
Re: Белег на К.В. на Мондео
Публикувано: 24 ное 2011, 17:32
от naru6itelq
specialista написа:ivo_63 написа:да отзад и отдолу на мотора е - и дава гмт
ТОВА НЕ Е ВЯРНО!!!!
Има инструмент за блокиране на маховика и се прави като се извади датчика на коляновия вал и се поставя на неговото място инструмента!
В този момент коляновия вал се намира на 50 градуса преди ГМТ. !!!!!!!!
Датчика на колановия вал следи един гребен на маховика!На мястото за което ти говоря има един зъб
със различна форма(допълнително изрязан за да мине инстумента и да блокира маховика).
Дано не си избързал със зацепването ,че ми е мъка за клапаните!
Ако нещо не е ясно питай и не бързай.Ремонта и без това е много трудоемък на този модел.
Успех!
Не съм го зацепил още, само извадих датчика за обороти на К.В. ще го потърся и към края на седмицата ако съм готов ще пиша,
аз си го бележих отпред, но ми се видя странно, че не са 1-ви и 4-ти в Г.М.Т. и се усъмних да не е прескочила зъб веригата при
отвиването на трите болта на шайбата на К.В., а и предстои отваряне на всмукателните клапани на 4-ти цил.
Благодаря за информацията.
Re: Белег на К.В. на Мондео
Публикувано: 25 ное 2011, 23:31
от specialista
Щом си видял че буталата не са горе значи си свалил главата!За инструмента аз си го направих моя,не е сложно.Ще се опитам по памет да ти кажа приблизителните размери.Ако не се лъжа диаметъра на датчика е 14 мм. а широчината на междузъбието беше нещо 9.8мм.Може и да не съм абсолютно точен в момента.За да не може да влезе в което и да е между зъбие инструмента трябва да завършва на двуграм!!! Ф14 е цилиндричната част и накрая последните 10мм са двуграм еднакво ги намаляш от двете страни докато остане 9.8мм.Само така може да си сигурен че ще влезе само на едно място.Бая гледане ще падне със огледалца и осветление докато го забележиш.Абе като му дойде времето ще ти кажа точно какво да гледаш.Внимавай с обтегачите на веригите.Има си и там чалъм за свиване и поставяне!Не забравяй едно ,последно след като вече е обтегната веригата чак тогава се стягат болтовете на колелата които задвижват разпределителните валове(които преди това са били блокирани).Кобилиците се поставят със много псуване винаги някоя мърда на някъде,но щом съм успял значи и ти ще се справиш.Във кобилиците са хидравличните компенсатори.На този който правех имаше един разбит и се наложи да сменя кобилица.Има голяма опасност да запретнеш семеринга на коляновия вал.По скоро е не възможно да не го повредиш освен ако не си направиш дорник за поставянето му.Ако си купиш нов семерин (за което те съветвам) със него има и дорника!
Аз си го пазя вече

.Поставяш си капака стягаш го и чак тогава си слагаш семеринг.
Успех!
Re: Белег на К.В. на Мондео
Публикувано: 26 ное 2011, 19:36
от naru6itelq
Да, свалена е главата, има нещо като прогнило на 4-ти цилиндър и прави връзка м/у цилиндъра и охладителната с/ма,
надува я и вероятно гори антифриза, сега съм я дал да я наварят и шлайфат и можеби към вторник - сряда някъде ще
я монтирам. Благодаря за съдействието!
Re: Белег на К.В. на Мондео
Публикувано: 08 дек 2011, 13:54
от naru6itelq
Мондеото вече е готово, благодаря на specialista за съдействието!!!
Re: Белег на К.В. на Мондео
Публикувано: 08 дек 2011, 19:59
от specialista
naru6itelq написа:Мондеото вече е готово, благодаря на specialista за съдействието!!!
Желая ти много и безаварини км.!!!