Проблем с Двигателя-Теч
-
- потребител
- Мнения: 12
- Регистриран: 22 май 2006, 20:34
- Модел на автомобила: FORD ESCORT 1.6 D CL 1986 г.
- Status: Извън линия
Проблем с Двигателя-Теч
Може би от месеци вече забелязвам някакъв теч около свеща на единия цилиндър.Този теч е от нафта.Това става когато карам някъде 10км път.След време този теч изчезна,но видях че има някакъв друг,който се е стичал по картера.И забелязах че радиатора не се включва след близо 100-150 км. път.Какво може да е според вас ?



- форд мк2
- потребител
- Мнения: 828
- Регистриран: 11 фев 2005, 12:24
- Модел на автомобила: ex. Escort VII Turnier 1.8 td 90hp; ex. Renault 19 TD;
Skoda Octavia 1.9TDI; Skoda Fabia 1.9 SDI; Fiat Multipla JTD - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблем с Двигателя-Теч
значи това изречение не го разбрах "И забелязах че радиатора не се включва след близо 100-150 км. път"
значи провери маркучите за връщаштата нафта.много често се дължи на тях проблема на външен вид изглеждат добре но всъшност имат някоя дребна и незабележима дупка. от картера най-вероятно като всеки един 1.6д(кат моя и твоя) тече масло.
ако можеш да конкретизираш нещо повече пиши
значи провери маркучите за връщаштата нафта.много често се дължи на тях проблема на външен вид изглеждат добре но всъшност имат някоя дребна и незабележима дупка. от картера най-вероятно като всеки един 1.6д(кат моя и твоя) тече масло.
ако можеш да конкретизираш нещо повече пиши

Be happy
-
- потребител
- Мнения: 12
- Регистриран: 22 май 2006, 20:34
- Модел на автомобила: FORD ESCORT 1.6 D CL 1986 г.
- Status: Извън линия
Именно за това ставаше въпрос ... ето къде става това :Dundee написа:За теча - при мен имаше теч на нафта около едната дюза. Има едни гумени маркучета между дюзите. На последния цилиндър, отворчето е запушено с гумена капачка. Тая капачка се беше сцепила леко и от там църкаше по малко при форсиране.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта