Проблем с Двигателя-Теч

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
tedoto
потребител
потребител
Мнения: 12
Регистриран: 22 май 2006, 20:34
Модел на автомобила: FORD ESCORT 1.6 D CL 1986 г.
Status: Извън линия

Проблем с Двигателя-Теч

Мнение от tedoto » 20 юли 2006, 16:13

Може би от месеци вече забелязвам някакъв теч около свеща на единия цилиндър.Този теч е от нафта.Това става когато карам някъде 10км път.След време този теч изчезна,но видях че има някакъв друг,който се е стичал по картера.И забелязах че радиатора не се включва след близо 100-150 км. път.Какво може да е според вас ? :? :?

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Мнение от nikolovvd » 21 юли 2006, 10:06

През тези 10 км теча се вижда, защото двигателя не се е напекал. След това нафтата се изпарява и не го виждаш, но това не означава, че е изчезнал.
Търси къде е или направо отивай и си сменяй тръбичките.

Потребителски аватар
Dundee
потребител
потребител
Мнения: 852
Регистриран: 22 яну 2006, 14:48
Модел на автомобила: Mondeo Mk4 2.5T
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Dundee » 21 юли 2006, 10:35

За теча - при мен имаше теч на нафта около едната дюза. Има едни гумени маркучета между дюзите. На последния цилиндър, отворчето е запушено с гумена капачка. Тая капачка се беше сцепила леко и от там църкаше по малко при форсиране.
Изображение

Потребителски аватар
форд мк2
потребител
потребител
Мнения: 828
Регистриран: 11 фев 2005, 12:24
Модел на автомобила: ex. Escort VII Turnier 1.8 td 90hp; ex. Renault 19 TD;
Skoda Octavia 1.9TDI; Skoda Fabia 1.9 SDI; Fiat Multipla JTD
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Проблем с Двигателя-Теч

Мнение от форд мк2 » 21 юли 2006, 11:51

значи това изречение не го разбрах "И забелязах че радиатора не се включва след близо 100-150 км. път"

значи провери маркучите за връщаштата нафта.много често се дължи на тях проблема на външен вид изглеждат добре но всъшност имат някоя дребна и незабележима дупка. от картера най-вероятно като всеки един 1.6д(кат моя и твоя) тече масло.
ако можеш да конкретизираш нещо повече пиши 8)
Be happy

tedoto
потребител
потребител
Мнения: 12
Регистриран: 22 май 2006, 20:34
Модел на автомобила: FORD ESCORT 1.6 D CL 1986 г.
Status: Извън линия

Мнение от tedoto » 21 юли 2006, 15:38

Dundee написа:За теча - при мен имаше теч на нафта около едната дюза. Има едни гумени маркучета между дюзите. На последния цилиндър, отворчето е запушено с гумена капачка. Тая капачка се беше сцепила леко и от там църкаше по малко при форсиране.
Именно за това ставаше въпрос ... ето къде става това :
Прикачени файлове
ford racing 7.JPG
също като на Dundee,така и при мен тази капачка се беше сцепила ...

Потребителски аватар
Dundee
потребител
потребител
Мнения: 852
Регистриран: 22 яну 2006, 14:48
Модел на автомобила: Mondeo Mk4 2.5T
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Dundee » 21 юли 2006, 16:17

Аз първо пробвах за срежа капачката до мястото на сцепването и да я закрепя отново така, но налягането я изтикваше навън. Купих си нова за лев и нещо. Това беше през зимата, януари или февруари. Сега може и да са поскъпнали малко.
Изображение

Потребителски аватар
methodboy
потребител
потребител
Мнения: 553
Регистриран: 13 юни 2006, 00:22
Модел на автомобила: Mondeo 1.8 D TCI '94 CLX; Mondeo 2.0 DOCH 16V GHIA; Cougar 2.0 DOCH 16V, Jeep Cherokee '99 2.5TD Limited
Местоположение: Варна, Разград, София и Лондон
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от methodboy » 21 юли 2006, 19:18

Я кажете от къде мога да си купя тякава капачка, понеже старите собственици вместо капачка са набили клечка.

Потребителски аватар
Dundee
потребител
потребител
Мнения: 852
Регистриран: 22 яну 2006, 14:48
Модел на автомобила: Mondeo Mk4 2.5T
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Dundee » 21 юли 2006, 21:49

От Мото-Пфое "Младост" я взех. Мислех че съм написал, обаче явно съм се отплеснал и съм пропуснал.
Изображение

tedoto
потребител
потребител
Мнения: 12
Регистриран: 22 май 2006, 20:34
Модел на автомобила: FORD ESCORT 1.6 D CL 1986 г.
Status: Извън линия

Мнение от tedoto » 22 юли 2006, 01:25

мда май и аз така трябва да направя ... :?

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта