Страница 1 от 1
Турбото неми работ
Публикувано: 30 сеп 2011, 00:07
от milen_rz
Смених съединителя на колата Мондео 2000 ТДДИ 115к, и сега турбото не работи, т.е не ускорява като преди. Гледахме вакум трубичките, всички са на мястото си, реверсния съд е здрав, но винтилите които би трябвало да отоврят вакума кум турбото не сработват, т.е до клапана на турбото недостига вакума. Влучихме го директно на вакум помпата върти се но мощността на колата не е таква като преди. Буксата за датчика на маховика е включена. Някой има ли идея какво може да е и кое кара тези клапани да се задействат.
Re: Турбото неми работ
Публикувано: 30 сеп 2011, 17:04
от ЯЛТА
Една диагностика ще ти каже.
Re: Турбото неми работ
Публикувано: 30 сеп 2011, 20:44
от milen_rz
Да ама трябва да ходя надалеко,
Re: Турбото неми работ
Публикувано: 04 окт 2011, 20:46
от milen_rz
Занесох я тук на едн специалист, каза че несе виждал датчика за въьдуха в трабата на турбото, може ли той да е дефектирал
Re: Турбото неми работ
Публикувано: 04 окт 2011, 22:51
от HACKO
Щом питаш тука....бах го "специалиста".
Re: Турбото неми работ
Публикувано: 05 окт 2011, 12:36
от milen_rz
Вади грешка Р0235 засечен с TEXA, (ако има някакво значение) Смених датчика за въздуха в колекторните траби и пак същото, няма мощност
Re: Турбото неми работ
Публикувано: 06 окт 2011, 21:34
от ivo_63
milen_rz написа:Да ама трябва да ходя надалеко,
Русе е на 60 км само колега
Re: Турбото неми работ
Публикувано: 07 окт 2011, 00:53
от milen_rz
и кой е майстора там, преди години си сменях кормилен накрайник и една сходимост неможаха да ми оправят която един човек с малко конец би докарал до край (и ме ипзратихте на частен майстор)

, в търново по ства ел техника ви
Re: Турбото неми работ
Публикувано: 07 окт 2011, 10:26
от Milcho
А преди да смениш датчика провери ли дали кабелите до него са си на мястото и са здрави?
Re: Турбото неми работ
Публикувано: 09 окт 2011, 23:48
от milen_rz
Ходих в търново в МП, нишо не откриха, кабелите са здрави, датчиците съшо, остана съмнение в дебитомера и накрая в компа. Компа не подава сигнал винтилите за вакума да се развърти турбото егера, хем исках да ги измерйт но казаха че нямало как. така че някой ако е патил като мен да сподели
Re: Турбото неми работ
Публикувано: 10 окт 2011, 09:32
от chefo_ukr
milen_rz написа:Ходих в търново в МП, нишо не откриха, кабелите са здрави, датчиците съшо, остана съмнение в дебитомера и накрая в компа. Компа не подава сигнал винтилите за вакума да се развърти турбото егера, хем исках да ги измерйт но казаха че нямало как. така че някой ако е патил като мен да сподели
Абе клоега къв е проблема пак да ги свалиш тези клапани и да ги почистиш.Работата на този клапан е да затвори(да спре вакума)демек като запалиш винаги е отворен да има вакум.При теб със сигурност майстора дето ти е сменял съединитела ги е осрал нещата.А повишените ти вибарации и ръмжене може и от тампона на мотора да е който е под филтъра щото точно него осират след смяна на съединители и смъкване на ск.кутия.Те там долу са два клапана да не им е разменил буксите?Или да са разменени тръбичките на ЕГР със тази която е на тройника към сервото?Дебитомера вземи го почисти преди да дадеш 300лв.Я сложи някой снимка да видим как са разположени тези вакуми при теб.
Re: Турбото неми работ
Публикувано: 10 окт 2011, 22:12
от milen_rz
chefo_ukr написа:milen_rz написа:Ходих в търново в МП, нишо не откриха, кабелите са здрави, датчиците съшо, остана съмнение в дебитомера и накрая в компа. Компа не подава сигнал винтилите за вакума да се развърти турбото егера, хем исках да ги измерйт но казаха че нямало как. така че някой ако е патил като мен да сподели
Абе клоега къв е проблема пак да ги свалиш тези клапани и да ги почистиш.Работата на този клапан е да затвори(да спре вакума)демек като запалиш винаги е отворен да има вакум.При теб със сигурност майстора дето ти е сменял съединитела ги е осрал нещата.А повишените ти вибарации и ръмжене може и от тампона на мотора да е който е под филтъра щото точно него осират след смяна на съединители и смъкване на ск.кутия.Те там долу са два клапана да не им е разменил буксите?Или да са разменени тръбичките на ЕГР със тази която е на тройника към сервото?Дебитомера вземи го почисти преди да дадеш 300лв.Я сложи някой снимка да видим как са разположени тези вакуми при теб.
Колега дай си номера да ти звънна, може в раговора да открием нещо, по принцип всичко си е както трябва да бъде, и вакуми и кабели, а клапаните са затворени откъм вакума от към помпата а са отоврени от към вакума откъм филтъра. някой има ли на идея как точно трябва да са в положение на празен ход и по какъв начин могат да се замерят напреженията идващи от компа към буксата. Специалиста от МП каза че са импулси и с мултицет немогат да се замерят *адоха ми схемите, проследих кабелите всичко си о ок, няма нищо объркано, о ЕГР също не работи и той няма вакум, явно компа неподава сигнал към клапаните в следствие на НЕЩО СИ, но каквое точно !!!, преди колата летеше и с разхлабен маркуч на интеркулера и с пробит смукателен маркуч, сега всичко и е наред и никаква я няма.