Страница 1 от 1
Високи обороти и проблемно стъпково моторче
Публикувано: 12 юли 2006, 23:41
от HePeDoBeH
Абе мислех че е от датчика за положението на дроселовата клапа , ама ходих на специализиран сервиз и "майсторът" ми каза че било от това въпросното моторче.Аргументира се като просто му извади буксата и оборотите влязоха в норма.Сложи му кабелите и веднага вдигнаха поне на 2000 и после пак свалиха.Това постоянно вдигане и задържане на високи обороти ще ме умори бе. Той ми препоръча да съм го накиснел в коресилин , и ако не да се оправи поне щяло със сигурност да има по ложителен ефект

. Та питам аз няма ли начин да се почисти и да се оправи и какво точно представлява? Аз виждам само един глупав цилиндър идея си няма какво ще е ако го разглобя и изобщо може ли да се разглобява? Моля ви помагайте.

Публикувано: 13 юли 2006, 16:07
от MasterBo
Не знам какъв е принципа на работа на това стъпково моторче при твия двигател, но ще ти кажа само, че киснене в кореслин ще го прецака на 100%
Корселинът разтваря повечето лакови покрития и пластмасови части, така че изобщо недей пробваи. Ако искаш да го чистиш пробвай със WD40 или NC-123.
А за разглабянето... всичко се разглабя, въпросът е дали ще можеш да го сглобиш после

Публикувано: 13 юли 2006, 16:24
от jack71
съгласен съм с колегата за керосина. ще го прецака. можеш за почистване да пробваш и едни спрейчета които са за чистене на контактни повъргности. електроклийнър май му бе названието. ама изчакай добре да изсъхне преди да го сложиш. в крайна сметка ако нямаш вече друг начин и ако не става с нито едно от гореспоменатите може и да пробваш с керосина... тези моторчета доколкото знам са редки и скъпи. за едно такова 2ра ръка ме бяха обръснали 80лв
Публикувано: 22 юли 2006, 12:27
от веден
Защо така ? Вече за втори път чета , че като се извади буксата на това стъпково моторче и оборотите падат, и в книгата така пише. А при мен направо изчезват т.е. колата изгасва. Явно нещо не е наред. Някой има ли мнение по въпроса.
Публикувано: 23 юли 2006, 00:37
от HePeDoBeH
Регулиран ли ти е ъгъла на запалване както е по спецификациите на колата? Щото аз моята като я купих определено не беше....
Публикувано: 23 юли 2006, 11:13
от paci
HePeDoBeH написа:Регулиран ли ти е ъгъла на запалване както е по спецификациите на колата? Щото аз моята като я купих определено не беше....
В новите ЪгЪла го прави един коопютър

Ти нЕма ко да ръчкаш

Публикувано: 23 юли 2006, 21:53
от веден
Не разбрах - на моя двигател има ли какво да се прави за ъгъла на запалване или няма, защото аз нищо не съм правил.
Публикувано: 25 юли 2006, 10:45
от tomny
И аз знам че се чисти с коресилин, може би не трябва да се кисне. В моя случай обаче, разглобяване и почистване със сухо парцалче отвътре решава проблема за половин година напред.
Публикувано: 26 юли 2006, 09:24
от HePeDoBeH
Е хубу де.Аз като го махна и виждам само един кух вал и нищо повече.Какво да му чистя? Той си е чист, а корпуса не виждам как мога да го сваля , щото е капсулован .

Публикувано: 27 юли 2006, 09:16
от HePeDoBeH
Оля сеньорас , оправих моторчето с киснене за час-два в коресилин. Сега е пушка. Мерси за помощта......
Публикувано: 27 юли 2006, 13:00
от tomny
HePeDoBeH написа:Оля сеньорас , оправих моторчето с киснене за час-два в коресилин. Сега е пушка. Мерси за помощта......
Малко късно се включих

И аз чистя само вала, със сух парцал, и до колкото е възможно клапата в другата част. Това да сега е решавало проблема. За съжаление май повече няма да ми се налага

Публикувано: 27 юли 2006, 13:04
от HePeDoBeH

що бе да не я продаваш или си я наредил хубавата нещо сиерината?
Публикувано: 27 юли 2006, 13:48
от tomny
HePeDoBeH написа:
що бе да не я продаваш или си я наредил хубавата нещо сиерината?
Второто
http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=5130