Страница 1 от 1

Zetec или RS2000

Публикувано: 18 авг 2011, 04:27
от Dn0
Здравейте колеги ! От доста време си джиткам ескортчето MK5 91-ви набор 1.6 8v CVH 105hp . Но наскоро изникна проблем .. разтропа се ! Оказаха се повдигачите .. та така и така ще се дават пари поне нека да ги вложа в нещо качествено . Та колебая се между Zetec 2.0 или RS2000 моля по запознатите да ми кажат плюсовете и минусите на тези два двигателя .. кой е по добрият избор и горе долу кой е по евтиния вариант ,за да си направя сметка и да знам точно на каде да се насоча . Благодаря ви предварително !



П.С : Извинявам се ако темата не е за тук нека бъде преместена .

Re: Zetec или RS2000

Публикувано: 18 авг 2011, 10:20
от HACKO
Първо кажи какво искаш и после ще мислим дали да я преместим в друг раздел.
Ако ти трябва надеждна всекидневна кола и разполагаш с ограничен бюджет, най-добре е да ремонтираш твоя мотор. (темата е за тука)
Ако искаш "Бегачка" и парите нямат значение, възможностите са много. (тогава темата ще отиде в съответния раздел)

Re: Zetec или RS2000

Публикувано: 18 авг 2011, 12:40
от madboy
Колега май иска да смени двигателя, а не колата?

Re: Zetec или RS2000

Публикувано: 18 авг 2011, 12:54
от HACKO
madboy написа:Колега май иска да смени двигателя, а не колата?
Това ми е ясно, но не е рентабилно заради повдигачи да сменяш двигател, особено на CVH (сменят се за 15мин).
Смяната на вида д-л е съпроводена със смяна на ел инсталация, тампони компютър, датчици, евентуално спирачки и др. Не е невъзможно, но е играчка, която си заслужава само ако ще целиш определени спортни показатели.

Re: Zetec или RS2000

Публикувано: 18 авг 2011, 13:14
от Dn0
Ами колега аз сам на 20 години и карам форда от близо 2 години при мен проблеми е нямало , но баща ми го е отварял два пъти този мотор и вече дигна раце и ми каза прави какво искаш . И мисалта ми е , че като се сменят повдигачи ще иска и гумички на клапаните , гарнитури на главата , шлаиф на главата и какви ли още не дреболий . И аз от доста време се чудех дали да сложа нещо по мощно ( твърдо съм решил ) и затова моля по запознатите да ми кажат плюсовете и минусите между двата мотора , кой е по варвежен , по икономичния , по издражливия и не на последно място подръжката

Re: Zetec или RS2000

Публикувано: 18 авг 2011, 16:29
от venom4o
Не съм имал RS2000. Можеби върви повече ,но за мен по добрия вариант е Зетек,има доста зетеци , има части, по евтин е за подръжка- с ремък е не с верига като RS 2000 и т.н. Сигурен съм ,че и харчи по малко! Имах зетек ,но беше 1.8 и беше на мондео комби.. Хубава колица беше

Re: Zetec или RS2000

Публикувано: 18 авг 2011, 19:01
от cosworth team ruse
rs2000 на форд е най-добрия мотор като вървеж за тази кубатура за времето си в сравнение с другите предлагани,но частите им са скъпички и трудно намираеми в бг,докато зетек май е по-добре работата,но това не трябва да те откаже.нека да се изкажат и по запознатите с тези мотори защото аз само отгоре отгоре съм запознат с тях :D

Re: Zetec или RS2000

Публикувано: 19 авг 2011, 09:51
от Revell
Само да добавя: Зетек-а е по-податлив на по-нататъшни интервенции от РС2000, нищо че втория върви повече. Както някой беше споменал във някоя тема. Мощността никога не стига! Караш година или две и искаш още (личен опит). Имай впредвид че направиш ли тази инвестиция колата си остава твоя, разбирай че не можеш да я продадеш и да си избиеш разходите. Както Наско каза трябва да се преправя ел.-а, компютъра да се смени и т.н. Не е просто слагане на желязото в коша. Аз съм в подобно положение - правя си колата (щото ми се занимава и ми е интересно) - колата върви и стои на пътя, но съм решил да си я карам. Не мога да я продам на цена дори да си избия разходите сигурно, пък и да успея не бих го направил - ще ми е жал, като знам с какъв мерак е правена.

Re: Zetec или RS2000

Публикувано: 19 авг 2011, 10:36
от HACKO
За да я продадеш (освен на отпадъци), трябва да е озаконена, а това в Б-я си е приключение.

Re: Zetec или RS2000

Публикувано: 19 авг 2011, 10:57
от Revell
От тази гледна точка нямам проблем на полето номер на ДВГ пише: БЕЗ *unknw* но ако имаше както казва Наско трябва комисии, работи...бе хамалогия. Ако смяташ след 2 години да я хвърлиш няма смисъл или си направи тази за минимални пари и след 2 години взимаш друга или правиш разправяш се оправяш всичко и после караш докато не я бракуваш.

Re: Zetec или RS2000

Публикувано: 29 авг 2011, 01:50
от opex
Revell написа:Само да добавя: Зетек-а е по-податлив на по-нататъшни интервенции от РС2000, нищо че втория върви повече. ...
Да подчертая и аз казаното от колегата.
И не само, че е по-поддатлив, но е и по-безпроблемен и с по-лесно намируеми части.
Но разправията със смяната не е никак малка.

Най-добре си стегни тоя мотор, купето ти не вярвам да не е тръгнало вече тук-там и след тая зима май месец до година ще е цъфнало баш като розите по същото време :lol: Всичко различно от бутала/сегменти (и такива неща изискващи по-сериозно динамометричен ключ) по мотора се прави лесно и бързо, само да имаш инструментите и гараж. Освен това тоя 105 конюф матор ако се стегне върви като луд на това купе, да не говорим ако се пипне малко тук-там с елементарни модчета дето са пръснати навсякъде из нета.
Та не му мисли повече и запретвай ръкави ;)

Re: Zetec или RS2000

Публикувано: 31 авг 2011, 09:00
от amonev
Ремонтирай двигателя и си пей! Откъде си сигурен, че това което ще вземеш ще те изкара и 1000км?