За смяната на гумички на клапани -16v
-
- потребител
- Мнения: 24
- Регистриран: 24 мар 2007, 09:36
- Модел на автомобила: Escort 1.6 16V
- Status: Извън линия
За смяната на гумички на клапани -16v
Колеги, колко време отнема, каква е горе-долу цената, но най-вече при какъв разход на масло се прави. Става дума за Zetec 1.6 16V с разход от МАКс до МИН на щеката при около 7000-7500км . Ако не бъркам от MAX до MIN e 0.8l, което значи малко около 110ml на 1000км.
- urgan
- Потребител
- Мнения: 1834
- Регистриран: 16 яну 2009, 16:44
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 TDCi 131 h.p. Estate 02' Ghia
Engine code: FMBA - Status: Извън линия
Re: За смяната на гумички на клапани -16v
Колега като почне да харчи по литър на 1000 км тогава мисли за такива ремонти. Карай си колата и й се радвай
Неказваш обаче с какво масло караш?

Неказваш обаче с какво масло караш?
-
- потребител
- Мнения: 24
- Регистриран: 24 мар 2007, 09:36
- Модел на автомобила: Escort 1.6 16V
- Status: Извън линия
Re: За смяната на гумички на клапани -16v
10w40 е маслото
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: За смяната на гумички на клапани -16v
До един литър на 10 000 км., може да се приеме за що-годе нормално при повече-смяна на гумичките на клапаните с хубави-оригинални, за да имаш гаранция за свършеното.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- bateto_toshko
- потребител
- Мнения: 1216
- Регистриран: 01 юни 2008, 16:57
- Модел на автомобила: Fiesta 1.4 Ghia '96
(Zetec-SE,16V, 90PS) - Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: За смяната на гумички на клапани -16v
до 1 литър може и от кофти масло да е , аз съм с тройно по -голям разход и още си трая и си доливам 
Проблема при 16 вентиловите мотори е , че се свалят разпр.валове , от там нови семеринги , ново регулиране на клапани тъй като са с пулове.И не на последно място почти никой не се навива да смени гумичките без да сваля главата.И накрая с хубави части ремонта отива към 400-500 лв. Според мен си заслужава само ако навърташ много километри с тази кола

Проблема при 16 вентиловите мотори е , че се свалят разпр.валове , от там нови семеринги , ново регулиране на клапани тъй като са с пулове.И не на последно място почти никой не се навива да смени гумичките без да сваля главата.И накрая с хубави части ремонта отива към 400-500 лв. Според мен си заслужава само ако навърташ много километри с тази кола
сърцето ми обича форд мустанг , а джоба фиеста 
Една кола не може да се оправи докато не се счупи

Една кола не може да се оправи докато не се счупи
- essex
- потребител
- Мнения: 2401
- Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
- Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: За смяната на гумички на клапани -16v
мен ми харчеше по 600-800 мл на 1000 км
пушеше ужасно ! става дума за форд орион 1990 1.6 карбуратор CVH-мотор (8 клапанов) разгледах точната тема за този проблем във форума купих си гумичките на клапаните и гарнитурата на капака на главата и събрах смелост. Само да отбележа че НАСКО е показал как да си прогодим един гаечен ключ за този вид ремонт. Мойте гумички бяха като въглени, и всичките бяха извадени
след смяната им вече 6-7к км не виждам да ми мърда маслото като кажем, че я пека доста напоследък и един семеринг имам за смяна, целият двигател е в масло ама така поне няма ръжда никъде. Ремонта ми струваше 25 лв , малко сръчност която е добих по време на ремонта и 6 часа работа
Ако имаш на идея пробвай да си ги смениш сам 





По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.
- urgan
- Потребител
- Мнения: 1834
- Регистриран: 16 яну 2009, 16:44
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 TDCi 131 h.p. Estate 02' Ghia
Engine code: FMBA - Status: Извън линия
Re: За смяната на гумички на клапани -16v
Мисля че след 98-99 г. са с пулове преди това са хидравлични. То на свалена глава всеки знае, иначе има хора които нямат проблеми с това да ти сменят гумичките без да махат главата но си е пипкава работа. Цената за смяна на гумички варира от 100 до 200 без да се сваля главата. Като в това се включва и реглажа на пуловете ако е необходимо както и центровката на ремъка.bateto_toshko написа:....
- Nebhotep
- потребител
- Мнения: 1977
- Регистриран: 07 юли 2008, 15:26
- Модел на автомобила: Ford S-Max Titanium,105 kW (143 PS) year 2008, 6 speed manual Ford Escort MK VІІ Turnier`97 1.6 16v CLX
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: За смяната на гумички на клапани -16v
От мин до макс на щеката е точно 750 мл. Значи разхода ти е около и под 1 л./10 000 км. Аз съм забелязал, че независимо че слагам само оригинално фордовско масло 10W40 качеството му варира всяка партида. Разходът ми на 10 000 км. варира от 0,9 л. до 1,35 л. в зависимост от качеството на партидата. Така, че нямаш основание за притеснение, карай си докато поне стигнеш 2,5 л. на 10 000 км.Колеги, колко време отнема, каква е горе-долу цената, но най-вече при какъв разход на масло се прави. Става дума за Zetec 1.6 16V с разход от МАКс до МИН на щеката при около 7000-7500км . Ако не бъркам от MAX до MIN e 0.8l, което значи малко около 110ml на 1000км.
- lazarkk
- потребител
- Мнения: 195
- Регистриран: 10 мар 2010, 14:49
- Модел на автомобила: Ford Mondeo MKII 2.0 16V 130hp
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: За смяната на гумички на клапани -16v
по принциот от пълна до празна щека е нормалния разход на масло за един цял пробег(при мондео знам, че пробега се води 15000км.). Така че всичко което се долива след това е ненормален преразход, но докато не почне наливането по 1л. за 2-3 хиляди няма смисъл да се пипа каквото и да било.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: За смяната на гумички на клапани -16v

6 часаessex написа: Ремонта ми струваше 25 лв , малко сръчност която е добих по време на ремонта и 6 часа работаАко имаш на идея пробвай да си ги смениш сам




Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- essex
- потребител
- Мнения: 2401
- Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
- Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: За смяната на гумички на клапани -16v
Първото нещо което създаде проблем е гаечния ключ, разпробих го но се счупи
след това сложих една гайка м/у 2-те парчера и я заварих до тук сиг. 1 час
след последното кученце което трябваше да го сложа падна защото аз махнах парцалите дето запушват маслените отвори и трябваше да си намеря друго ... какво да ти кажа за първи път правя такава "сложна" процедура, сега сиг. за 2 часа ще я направя. Колега kapabapa с какво масло карах да не е 5w30-40 



По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта