Страница 1 от 2

гори масло

Публикувано: 12 юли 2011, 14:09
от shinobu
Колата ми е ескорт комби от 95г. 1,6. Значи миналата година си смених маслото с друго сега него помня кво беше. Но от тогава изминах 1300км. и сварши. Нали налях си един литър. Питам дали може да се смени пак и коя марка масла ми препорачвате.

мод:
Ако питаш с какво масло да караш си има тема, която май е изчерпана т.е. всичко е казано :D:
Четеш и питаш там:)
Тази тема ще бъде заключена!
Ако проблема ти е горенето на масло, темата остава.
Използвай бутона "промени", намери буквичката "Ъ", а колегата ти, който ти е отговорил може да потърси "Ч"

Re: Масло за двигателя.

Публикувано: 12 юли 2011, 14:53
от shinobu
Да попитам и ако реша да му сложа друга марка масло вискозитета трябва да е сащия или се баркам.

Re: Масло за двигателя.

Публикувано: 12 юли 2011, 20:18
от danielkar
ако на 1300км наливаш 1 литър масло ,според мен не сменяй маслото ,ами вземи смени колата направо.Нали се сещаш,4е таз кола дълго нема те изкара с това горене на масло,ама според въпроса ти май неразбираш много от коли :D:

Re: Масло за двигателя.

Публикувано: 12 юли 2011, 20:24
от shinobu
danielkar написа:ако на 1300км наливаш 1 литър масло ,според мен не сменяй маслото ,ами вземи смени колата направо.Нали се сещаш,4е таз кола дълго нема те изкара с това горене на масло,ама според въпроса ти май неразбираш много от коли :D:
Абе не е хич да не разбирам ама разбирам че гори доста масло. И според мен и давам 5 години максимум. Въпроса ми е да ми предложите друго масло което гори по бавно знам ли.

Re: Масло за двигателя.

Публикувано: 12 юли 2011, 20:58
от HACKO
shinobu написа:
danielkar написа:ако на 1300км наливаш 1 литър масло ,според мен не сменяй маслото ,ами вземи смени колата направо.Нали се сещаш,4е таз кола дълго нема те изкара с това горене на масло,ама според въпроса ти май неразбираш много от коли :D:
Абе не е хич да не разбирам ама разбирам че гори доста масло. И според мен и давам 5 години максимум. Въпроса ми е да ми предложите друго масло което гори по бавно знам ли.
Този разход в 90% от случаите се оправя със смяна на гумички, обаче много хора го смятат за драматично висок, за радост на монтьорите.

Re: Масло за двигателя.

Публикувано: 12 юли 2011, 21:12
от danielkar
еми аз карам с 15W40 от 4 години.На 8000км доливам 400грама,ама при мене нее горенето ми хвърля от капака на клапаните .Иска гарнитурка ,ама не ми се занимава _friends_ ,некой друг път шее сменям

Re: Масло за двигателя.

Публикувано: 12 юли 2011, 21:47
от shinobu
HACKO написа:
shinobu написа:
danielkar написа:ако на 1300км наливаш 1 литър масло ,според мен не сменяй маслото ,ами вземи смени колата направо.Нали се сещаш,4е таз кола дълго нема те изкара с това горене на масло,ама според въпроса ти май неразбираш много от коли :D:
Абе не е хич да не разбирам ама разбирам че гори доста масло. И според мен и давам 5 години максимум. Въпроса ми е да ми предложите друго масло което гори по бавно знам ли.
Този разход в 90% от случаите се оправя със смяна на гумички, обаче много хора го смятат за драматично висок, за радост на монтьорите.
Били пояснил точно кои гумички. Да не отида в сервиза и да обяснявам нещо което дори аз неразбирам.

Re: гори масло

Публикувано: 13 юли 2011, 00:30
от HACKO
На клапаните има семеринги, по известни като "гумички на клапаните". Където и да идеш и кажеш да ти сменят гумичките, ще се сетят.

Re: гори масло

Публикувано: 13 юли 2011, 10:07
от shinobu
HACKO написа:На клапаните има семеринги, по известни като "гумички на клапаните". Където и да идеш и кажеш да ти сменят гумичките, ще се сетят.
Гумички на клапаните това ми се струва доста скъпо.

Re: гори масло

Публикувано: 13 юли 2011, 11:07
от HACKO
shinobu написа:
HACKO написа:На клапаните има семеринги, по известни като "гумички на клапаните". Където и да идеш и кажеш да ти сменят гумичките, ще се сетят.
Гумички на клапаните това ми се струва доста скъпо.
Около 2лв на бройка.
Твоя мотор с колко клапана е 8 или 16?

Re: гори масло

Публикувано: 13 юли 2011, 11:39
от shinobu
Незнам знам само че е с 4 бутала.

Re: гори масло

Публикувано: 13 юли 2011, 22:26
от Иван Вълков
Абе колега я иди в един свестен сервиз да ти замерят компресията, да направят една диагностика на самият двигател, не си споменал дали нямаш течове на масло. С този разход на масло като запалиш сутрин така ще пуши син пушек че някой може да извика пожарната по погрешка. :D: Виждам че не си много в час с устроуството и работата на ДВГ, според мен няма смисъл да ходиш и да купуваш разни части, а повредата може въобще да не е от тази част. Надявам се че не съм те засегнал с мнението си, просто съвет.

п.п Добре ще да е да кажеш от къде си, така колеги, твий съграждани ще те упътят за сервиз

Re: гори масло

Публикувано: 14 юли 2011, 10:38
от shinobu
Иван Вълков написа:Абе колега я иди в един свестен сервиз да ти замерят компресията, да направят една диагностика на самият двигател, не си споменал дали нямаш течове на масло. С този разход на масло като запалиш сутрин така ще пуши син пушек че някой може да извика пожарната по погрешка. :D: Виждам че не си много в час с устроуството и работата на ДВГ, според мен няма смисъл да ходиш и да купуваш разни части, а повредата може въобще да не е от тази част. Надявам се че не съм те засегнал с мнението си, просто съвет.

п.п Добре ще да е да кажеш от къде си, така колеги, твий съграждани ще те упътят за сервиз
Колега не се обиждам. Няма какво да се обиждам. И аз си мислех да ми направят диагностика ама ще съм свободен чак в събота. И съм от Габрово и мислех диагностиката да си я направя в Мототвоето до автогарата че и преди съм ходил там и много съм доволен. И си прав не съм много в час за много части на колата за това пиша тук да имам що годе няква представа за кво иде реч не да ида в сервиза те да ми кажат някакъв проблем и аз само да кимвам с глава ако ме разбираш.

Re: гори масло

Публикувано: 15 юли 2011, 19:54
от shinobu
Днеска отидох до сервиза и ми казаха че за да сменя гумичките на клапаните ми требват 200 лева грубо. Самоя ремонт е към ден и половина. Може и да е от самите клапани ама ще струва много по скъпо. Питах и дали е възможно да се направи диагностика на двигателя ама неможело да се направи такава диагностика.

Re: гори масло

Публикувано: 15 юли 2011, 20:07
от Alexi
е ти колко очакваш да струва .. все пак не се сменят с мотиката тия гумички ... другия ти вариант е да дадеш кочината за желязо и да взимаш нещо друго :D:

Re: гори масло

Публикувано: 15 юли 2011, 20:29
от shinobu
Alexi написа:е ти колко очакваш да струва .. все пак не се сменят с мотиката тия гумички ... другия ти вариант е да дадеш кочината за желязо и да взимаш нещо друго :D:
Мисля да я карам до края. Само дано не ме остави на някоя магистрала.

Re: гори масло

Публикувано: 15 юли 2011, 22:31
от HACKO
shinobu написа:..... Питах и дали е възможно да се направи диагностика на двигателя ама неможело да се направи такава диагностика.
Може, може........

Re: гори масло

Публикувано: 15 юли 2011, 23:00
от escorttd1
shinobu написа: ...200 лева грубо. Самоя ремонт е към ден и половина.
Много е това! Ремонта е за около 4 часа. Търси някъде по-евтино. Ако не могат да го направят бързо значи не са наясно как се прави или нямат инструменти... Абе бягай от такива майстори.

Re: гори масло

Публикувано: 16 юли 2011, 09:19
от shinobu
Там кадето питах за ремонта е в Мототвоето в Габрово. Ходих там защото и преди съм ходил и знам че става барзо и обикновенно няма много коли да чакат. Реших че там е най вероятно да ми направят диагностика на двигателя ама казаха че неможело. Знам и други сервизи кадето ще сваршат работа. Значи да попитам какво точно представлява тази диагностика да се ориентирам каде да отида.

Re: гори масло

Публикувано: 16 юли 2011, 11:47
от HACKO
Ще търсиш сервиз, който няма компютър, ако видиш монтьора да идва с лаптопа към колата, пращай го да си ходи, не е твоя човек. Трябва ти истински монтьор, не компютърджия, който да ти премери компресията, така ще се разбере дали разхода е от гумички или от сегменти, също така ще се разбере какво е състоянието на мотора. Много ясно че в МП не могат да направят тази диагностика, това нещо никой компютър не може да го каже а напоследък в големите сервизи диагностиката се свежда до прочитане на грешките в компютъра. За някои системи няма друг начин да се разбере какво им е, но за състоянието на двигателя все още важат само старите класически методи на диагностика.