Страница 1 от 1
Публикувано: 17 юни 2006, 02:25
от KickingKing
Lok-Tar!
Може въпроса ми е да е тъп, но все пак...
Казахте, че чукат вашите двигатели при топъл двигател. При мен е обратното. Студен чука, трака(но не винаги... Примерно на месеца по 1-2 пъти се случва) и като загрее вече няма нищо. Трака към 2-3 минути.
Този проблем знам, че го имат и опелите с хидравлични повдигачи, както и при някои БМВ-та.
Лично аз не знам как точно работят тия хидравлични повдигачи и след като прочеотох темата съм още по-объркан...
Но все пак моя двигател: трябва ли да се притеснявам МНОГО или???
Публикувано: 18 юни 2006, 12:56
от cybernone
С какво масло го караш? CVH ли е? Ако изчезва като по загрее малко колата, е възможно и масълцето да му е малко гъсто..
Публикувано: 18 юни 2006, 13:11
от cossy
Публикувано: 18 юни 2006, 13:29
от KickingKing
Lok-Tar!
cybernone написа:С какво масло го караш? CVH ли е? Ако изчезва като по загрее малко колата, е възможно и масълцето да му е малко гъсто..
Чай че ти ме заби са в 5та глуха... Motul полусинтетика 10W мисля че беше.. или 5.. моа да проверя
Публикувано: 18 юни 2006, 20:13
от _SLiThER_
Нормално е да тракат клапаните като са студени, то не случайно се оставя халбина на клапана понеже като се нагрее се разширява и няма начин да не трака

Публикувано: 18 юни 2006, 23:03
от KickingKing
Lok-Tar!
_SLiThER_ написа:Нормално е да тракат клапаните като са студени, то не случайно се оставя халбина на клапана понеже като се нагрее се разширява и няма начин да не трака

Е явно има начин щото моя не трака топъл никога!
И никой не каза от к'во трака студен и спира топло кат му е!
Публикувано: 18 юни 2006, 23:40
от mitio
за да ти стане по скойно моят двигател си трака и на студен и на топъл двигател и постояно си е като един трактор

много е дразнещо но ти си добре щом не ти трака още и при топъл няма какво да се притесняваш както казаха то на студен двигател си е почти нормално

само трябва да внимаваш какво масло си сипъл и т.н.
Публикувано: 18 юни 2006, 23:50
от KickingKing
Lok-Tar!
mitio написа:само трябва да внимаваш какво масло си сипъл и т.н.
Е от MOTUL по-нагоре нема да сипвам. Полусинтетиката мисля, че също му е добре.
М/у другото като го смених и може да си въобразявам, но според мене двигателя почна да работи много много по-добре. Ние за това си се обичкаме с него

Аз си се грижа за него, пък той внимава да не се чупи много...
Публикувано: 19 юни 2006, 02:47
от _SLiThER_
KickingKing написа:Lok-Tar!
Е явно има начин щото моя не трака топъл никога!
И никой не каза от к'во трака студен и спира топло кат му е!
Ами няма начин това са така наречените топлинни хлабини. Когато клапана се нагрее се разширява хлабината се обира и ето тракането изчезва

Публикувано: 19 юни 2006, 12:19
от KickingKing
Lok-Tar!
Аааааааа така вече ми е ясно. Мерси за инфото.
Все пак има ли причина за сериозно притеснение и трябва ли да мисля за ремонтче?
Публикувано: 19 юни 2006, 16:46
от HACKO
Няма страшно, просто при престой понякога един или няколко хидравлични повдигача остават без масло и при последващо запускане клапаните тракат докато повдигачите не се напълнят отново. Възможно е през това време д-ля да не работи равномерно.
Публикувано: 30 юни 2006, 23:42
от chains
Стига колата да не ти е внесена от италия няма за какво да се безпокоиш, а ако е от там можа да се е събрала гнус по двг /тия мърлячи нали не сменят маслото!/, която след като го разглобиш и изчистиш става като нов /но това емного крайна мярка и обикновенно касае зетеците, които дори понякога поради тази наслоена "грес" докато загрее двг са без един или два цилиндара, защото хидравличните повдигачи въобще не задействат клапаните/, но не се плаши при теб на-вероятно това се дължи т.н. "нормална амортизация", все пак нашите коли не са чисто нови и е нормално да са поизносени, та ако продължиш да караш с Мотул и той не се окаже менте, ще навъртиш още бая километри без проблеми.