Страница 1 от 2

хидравлика

Публикувано: 05 апр 2011, 21:51
от lorinzar
направо към проблема ми преди 2-3 месеца си смених малсото на хидравликата старото беше станало на черна вода сложих титан ATF 3000 и от тогава започна да присфирва ремакът като навия повече от оботот напоследък волана стана по тежък на въртене . Та мисълта ми е дайте някакво масло което да е подходящо за хидравлика на мк1

Re: хидравлика

Публикувано: 05 апр 2011, 21:54
от cockyhotty
Сигурно не е от маслото, а от това, че не е обезвъздушена колата. Трябва да вдигнеш предницата във въздуха и да навиваш волана от крайно ляво в крайно дясно положение бавно няколко пъти, за да излезе въздуха.

Re: хидравлика

Публикувано: 05 апр 2011, 21:57
от diesel1.6
ATF 3000 да не би да е синтетика, а рейката да не е със съответните устойчиви на синтетично масло гумички?
Ремъкът може да е остарял нещо, и като припълзва да го прави юнашки и помпата да спира - и това всъщност да е "повредата"

Re: хидравлика

Публикувано: 05 апр 2011, 22:19
от lorinzar
забравих да кажа ремъка също е сменен първите няколко километра ми направи впечатление че се въртеше на перце после почна да прави теа мизерии

Re: хидравлика

Публикувано: 05 апр 2011, 23:47
от Sasho85
Маслото е неподходящо. Трябва да е ESP-M2C 166H

Re: хидравлика

Публикувано: 05 апр 2011, 23:53
от cockyhotty
Хвърляте човека в тъча. Точно това си е маслото за хидравликата:

Power steering
Use: Normal
Service intervals:
Check 15000 km / 12 month
Type: TITAN ATF 3000

Това е от официалния сайт на FUCHS за този модел Мондео. Проблема е по-скоро в хидравликата и обезвъздушаването.

Re: хидравлика

Публикувано: 06 апр 2011, 09:58
от lorinzar
cockyhotty написа:Сигурно не е от маслото, а от това, че не е обезвъздушена колата. Трябва да вдигнеш предницата във въздуха и да навиваш волана от крайно ляво в крайно дясно положение бавно няколко пъти, за да излезе въздуха.
колега дай малко разяснение да я вдигна на 2 крика при работещ двигател и отворена капачка на казанчето ли да стане това

Re: хидравлика

Публикувано: 06 апр 2011, 19:54
от cockyhotty
Да, вдигаш предницата на 2 крика или на подемник и въртиш от крайно ляво до крайно дясно положение равномерно и не много бързо без да задържаш в крайните положения повече от 1-2 сек. Повтаряш това 10тина пъти. Дано се оправи. Погледни дали при работещ двигател в казанчето бълбукат мехурчета. Можеш да провериш и обтягането на ремъка на хидравликата, дали обтегача е наред, защото каза, че преплъзва.

Re: хидравлика

Публикувано: 06 апр 2011, 23:20
от diesel1.6
Излишно писах по-горе че трябва да се види дали маслото е подходящо. Това АТФ 3000 си е най-евтино обикновено масло, АТФ 2. Не е синтетично, или поне не би трябвало да е.

Re: хидравлика

Публикувано: 06 апр 2011, 23:23
от pepy1
аз съм с АТФ2 и нямам проблем

Re: хидравлика

Публикувано: 07 апр 2011, 10:04
от lorinzar
diesel1.6 написа:Излишно писах по-горе че трябва да се види дали маслото е подходящо. Това АТФ 3000 си е най-евтино обикновено масло, АТФ 2. Не е синтетично, или поне не би трябвало да е.
ако 17,50 лв литър му викаш ефтино масло при все че имаше поне 5 вида и под 10 лв

Re: хидравлика

Публикувано: 07 апр 2011, 12:22
от Ianaki
Защо си мисля, че проблемът идва от ремъка?! :D

Re: хидравлика

Публикувано: 09 апр 2011, 16:36
от lorinzar
направих обезвъздушаването както беше писал колегата по горе значи има някакво подобрение но не ме удоволетворява ремъкът според мен си е нормално опънат мисля да сменя маслото отново

Re: хидравлика

Публикувано: 09 апр 2011, 16:43
от diesel1.6
lorinzar написа:
diesel1.6 написа:Излишно писах по-горе че трябва да се види дали маслото е подходящо. Това АТФ 3000 си е най-евтино обикновено масло, АТФ 2. Не е синтетично, или поне не би трябвало да е.
ако 17,50 лв литър му викаш ефтино масло при все че имаше поне 5 вида и под 10 лв
Има го и по-евтино, без да има разлика. Не е нещо специално и не би могло да е причина за неизправности.
Проблемът в рейката е нещо друго.

Re: хидравлика

Публикувано: 09 апр 2011, 17:01
от lorinzar
бе то на капачката на казанчето си пишеше какво масло трябва ма беше 31 лв литър видя ми се много а сега ше ислезне още повече. целият проблем тръгна откакто смених маслото така че не вярвам да е нещо друго че имаше въздух имаше ма пак не е както трябва

Re: хидравлика

Публикувано: 09 апр 2011, 17:07
от diesel1.6
На моята капачка пише да се сложи хидравлично масло и нищо друго. Вътре е червено и е едно от маслата на форд 166, 195 или пък някакъв АТФ.

Re: хидравлика

Публикувано: 10 апр 2011, 01:36
от cockyhotty
Не си хаби парите за масло. Маслото трябва да е АТF D2. Подходящо си е маслото. И при мен частично го има този проблем. В Хайнес пише процедура за обезвъздушаване с вакумна помпа на мястото на капачката на казанчето при такива ситуации, ама ние от де да я намерим. Нqкъде остава въздух по системата и не може да излизе вероятно, другата възможност е повреда в помпа/рейка.

Re: хидравлика

Публикувано: 10 апр 2011, 08:13
от ЯЛТА
Обезвъздушаваш, като навиеш волана до-край в едната посока,-задържиш 1 мин. с 1500 об.мин. , и после навиваш в другата посока и пак задържаш навит волана за 1 мин. пак с обороти. Въздухът трябва да е излязъл, ако продължава да свири то тогава вероятна причина е запушване-имаше някакви клапанчета по помпата. Повече не знам.

Re: хидравлика

Публикувано: 10 апр 2011, 11:35
от lorinzar
diesel1.6 написа:На моята капачка пише да се сложи хидравлично масло и нищо друго. Вътре е червено и е едно от маслата на форд 166, 195 или пък някакъв АТФ.
пише power streering fluil и ми направи впечетление че в магазина дето купих маслото имаше само едно на което пишеше това 32и нещо беше литъра.

Re: хидравлика

Публикувано: 10 апр 2011, 14:35
от dimkar
Какви са тези цени, какво е това чудо? :) Ако се съмняваш в маслото, което си сложил вече, най-добре си вземи Yacco ATF III на цена от 14.22лв за литър. По-добро от това не ти трябва.