Страница 1 от 2
Съеденител на Фокус 1.6 1999 година
Публикувано: 20 фев 2011, 10:40
от Nikola Iordanov
Re: Съеденител на Фокус 1.6 1999 година
Публикувано: 20 фев 2011, 23:54
от amdinside
Не подлежи на регулиране, с лагер помпа e, по-добре е да се сменят и двата диска.
Но това, че отделя високо все още не значи, че е за смяна.
Ако няма сериозни симптоми на износване, може да изкара още доста време.
Re: Съеденител на Фокус 1.6 1999 година
Публикувано: 21 фев 2011, 14:40
от streizar
И моя отделя отделя горе, но за момента немисля да го бутам, че като знам какви са майсторите в БГ след смяна ще изкочи друг проблем.
Re: Съеденител на Фокус 1.6 1999 година
Публикувано: 21 фев 2011, 16:22
от traper2504
Здравеите колеги. Моя вече взе да дава първи признаци на буксуване и ще иска да ме оставя. Моля някои ако е сменял да пише какво е сменял и колко му е струвало по отделно. Помпа и феродов диск задължително ще сменям,но притискателния мисля да си го спестя. Поздрави.

Форд Фокус 1,6 - 16v , газов инжекцион,мод.2000год.
Re: Съеденител на Фокус 1.6 1999 година
Публикувано: 21 фев 2011, 17:48
от G_o_c_e_v
колега, какво си мислиш ти си е твоя работа,(не го казвам с лоши чувства) ако притискателния е заминал и да искаш да го оставиш пак ще даде някакъв дефект след време. Сменях на дизел диск, притискателен, и лагер цилиндърче, като части дойде на 440лв
Лагер цилиндърчето:
и диска...
На притискателния пружините почти са се били избърнали, а на феродовия, демферните пружини бяха строшени (част)
Re: Съеденител на Фокус 1.6 1999 година
Публикувано: 21 фев 2011, 22:36
от HACKO
Аз бих се въздържал от мнение за притискателя, докато не го видя в какво състояние е, ако е добре ще го оставя. Напоследък всеобщото мнение да се сменя комплект. Обаче в България има изключително много ментета от известни марки, дори и в големите магазини.
Re: Съеденител на Фокус 1.6 1999 година
Публикувано: 17 мар 2011, 19:13
от shtoto
Здравейте,
За да се включа към темата а не да отварям нова искам да попитам - за същия модел и двигател необходимо ли е при смяната на съединителят да се сменя и лагер-помпата? Разбрах че комплекта струва около 200лв, помпата още около 150.
Благодаря предварително!
Re: Съеденител на Фокус 1.6 1999 година
Публикувано: 17 мар 2011, 20:34
от HACKO
Желателно е, ресурса на лагера е такъв, че ако в момента не тече, по закона на Мърфи ще текне не много след ремонта а смяната му изисква отново сваляне на скоростна кутия.
Поредното необяснимо нещо, какво му беше на механичния привод, не стига че лагера е 20-40лв ами и на практика не се поврежда.
Re: Съеденител на Фокус 1.6 1999 година
Публикувано: 19 мар 2011, 19:41
от shtoto
Благодаря за съвета:)
Re: Съеденител на Фокус 1.6 1999 година
Публикувано: 28 мар 2011, 15:29
от traper2504
HACKO написа:Аз бих се въздържал от мнение за притискателя, докато не го видя в какво състояние е, ако е добре ще го оставя. Напоследък всеобщото мнение да се сменя комплект. Обаче в България има изключително много ментета от известни марки, дори и в големите магазини.
Именно същото имах пред вид и аз.Като се види ще си покаже.
Re: Съеденител на Фокус 1.6 1999 година
Публикувано: 28 мар 2011, 15:33
от traper2504
Мерси колега ,,Гоцев,, за отговора и ориентировъчната цена,но все пак между дизелов и бензинов би трябвало да има разлика в цената. Ако някои е сменял на бензинов моля да сподели цена на феродов диск и лагер-помпа.
Re: Съеденител на Фокус 1.6 1999 година
Публикувано: 29 мар 2011, 13:52
от Stefak
Колега, аз съм с Мондео от същата година и същия двигател, така че едва ли ще има някаква съществена разлика и офертата, която ми дадоха на мен е около 600 - 620 лв. само за частите - феродов диск, притискателен и лагер помпа. Не питах за марка, но майстора ми е приятел и до сега не ме е подвеждал. Моята е на 183 000 км. и все още има малко хляб в съединителя, ти сигурен ли си че твоя е свършил?
Re: Съеденител на Фокус 1.6 1999 година
Публикувано: 30 мар 2011, 21:15
от traper2504
Здравеи колега.Моя като го купувах забелязах ,че зацепва мн.горе,но нямаше друг Фокус и въпреки всичко го взех.Карам го вече около 3год.и един ден реших да го натисна повече на заснежено,щото снега създава доста съпротивление и тогава леко ми пробоксува. А това вече е първи признак за износване на диска или пък има омасляване. Според мен диска си заминава защото както писах педала ми е много горе. Със здраве.
Re: Съеденител на Фокус 1.6 1999 година
Публикувано: 30 мар 2011, 21:54
от HACKO
traper2504 написа:....Карам го вече около 3год.и един ден реших да го натисна повече на заснежено,щото снега създава доста съпротивление и тогава леко ми пробоксува........
А ти как разбра, че е съединителя а не гумите. За педала да, признак е, обаче при този тест залагам за гумите.
Re: Съеденител на Фокус 1.6 1999 година
Публикувано: 30 мар 2011, 22:54
от ЯЛТА
traper2504 написа:Здравеи колега.Моя като го купувах забелязах ,че зацепва мн.горе,но нямаше друг Фокус и въпреки всичко го взех.Карам го вече около 3год.и един ден реших да го натисна повече на заснежено,щото снега създава доста съпротивление и тогава леко ми пробоксува. А това вече е първи признак за износване на диска или пък има омасляване. Според мен диска си заминава защото както писах педала ми е много горе. Със здраве.
И на зет ми е Фокус 1999 год. , и също отделя-горе, та чак се чудя, но вече 10 000 км. няма проблем, върви си и не боксува .
Re: Съеденител на Фокус 1.6 1999 година
Публикувано: 30 мар 2011, 23:25
от G_o_c_e_v
Моя го усетих да боксува, когато от 4-та с 70 натисна педала да ускори срещу баир и първо оборотите се вдигнаха след което се върнаха и почна и скоростта да се увеличава
Re: Съеденител на Фокус 1.6 1999 година
Публикувано: 31 мар 2011, 22:07
от traper2504
HACKO написа:traper2504 написа:....Карам го вече около 3год.и един ден реших да го натисна повече на заснежено,щото снега създава доста съпротивление и тогава леко ми пробоксува........
А ти как разбра, че е съединителя а не гумите. За педала да, признак е, обаче при този тест залагам за гумите.
Е колега все пак не съм каруцар ,от 83год съм професионален шофиор. Не бе от гумите щото първо са чисто нови зимни,а второ снега бе неутъпкан и сух и трето преди няколко дни пак го натиснах и ми се изрязаха оборотите, но веднага върнаш газта да не му отиде хлябеца.

Поздрави
Re: Съеденител на Фокус 1.6 1999 година
Публикувано: 31 мар 2011, 22:49
от HACKO
Извинявам се, все пак доста нетрадиционен тест. Като професионален шофьор трябва още на паркинга да усетиш състоянието на съединителя, това ме обърка.

Re: Съеденител на Фокус 1.6 1999 година
Публикувано: 03 апр 2011, 17:24
от traper2504
HACKO написа:Извинявам се, все пак доста нетрадиционен тест. Като професионален шофьор трябва още на паркинга да усетиш състоянието на съединителя, това ме обърка.

Вече се заяждаш.Не искаш да приемеш ,че може да има и друг ,които да назнаива в техника ,механика и други. Не прочете ли в предния ми пост,че именно на паркинга в автокъщата още с първото потегляне педала ми зацепи прекалено горе и след вече 3 години какво очакваш. Много ясно ,че си заминава диска. Ако беше с механичен привод или с жило можех да се усъмня в регулировката им ,но ........... И съм тук не да разисквам как се усеща кога един съединител буксува,а исках да знам цена на диск , помпа-аксиален лагер ако някои колега е сменял,което всъщност , като се позамисля не ми е толкова важно. П.П. Мерси на колегите за вниманието и отговорите. Със здраве. А ти Наско по спокоино,мн.рязко пускаш съединителя,реитинга си е реитинг,но всички сме хора и даи да се уважаваме.

Re: Съеденител на Фокус 1.6 1999 година
Публикувано: 03 апр 2011, 19:23
от HACKO
Не се заяждам, извиних ти се.