Страница 1 от 1
карб
Публикувано: 20 яну 2011, 22:07
от shmoker
моля,колеги които са се е...ли с такъв карб да споделят по нещо за частите които са оградени.е не моим го направим да въри и тва си е.сори,колата е форд сиера 88г.седан,1,6 lx.
http://alfa.kachi-snimka.info/viewer.ph ... 54050p.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: карб
Публикувано: 20 яну 2011, 22:57
от HACKO
Това от ляво е ускорителната помпа, а това от дясно е автоматичен смукач. Интересното тука е че като гледам на снимката не е биметален както повечето а е с електрическо или вакумно управление(не мога да различа това маркуч ли е или кабел).
Карбуратора е някакъв Вебер, виж точно какво пише на табелката, да се опитам да помогна. В общи линии не е много по-различен от карбуратора на Жигула(също Вебер).
Re: карб
Публикувано: 20 яну 2011, 23:09
от shmoker
това е кабел Нака,а това е табелката която си има тоя карб.проблема е че смукача изключва доста късно.на място около 10 мин.няма значение лято-зима,а в движение с 1-2 мин по-бързо.това инженерно чудо се върти на ляво и дясно и е барано преди да си я купя колата и не знам как трябва да е.ако нещо се сещаш,много ще съм благодарен.нещо не става със снимката,но пише-88HF AA2718.ще се опитам пак да я кача,за да имаш визуална представа.

Re: карб
Публикувано: 20 яну 2011, 23:22
от HACKO
Не видях четлива табела. По принцип това е най-често срещания проблем на автоматичните смукачи, че изключват когато температурата на д-ля стигне определена стойност, и повечето пъти закъсняват, особено Зимата. Със въртене мисля че се регулираше хода на клапата, обаче сега говоря на фантазия, в момента не ми се рови в литературата, не съм виждал този карб.
Инак щом е електрически веднага ми идва една лесна идея за пълен контрол, извеждаш едно ключе във купето и го изключваш, когато решиш
Re: карб
Публикувано: 21 яну 2011, 21:10
от fordmaniac
WEBER двукамерен
Идеята на електрическото подгряване е да върне напълно задействания смукач, да го отвори нацяло до момента на загряване на мотора. На капачето има чертичка, която трябва да съвпадне с тази на корпуса на смукача. Това е философията. На студено трябва да се затваря напълно и да изключва на около 50 градуса на мототра.
Успех
Re: карб
Публикувано: 22 яну 2011, 12:45
от HACKO
Ето инструкции за настройка:
http://dox.bg/files/dw?a=634c928505" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: карб
Публикувано: 22 яну 2011, 20:47
от shmoker
абе Нака,не знам от къде си я докопал тази литература,но това е злато,да знаеш.утре ще си поиграя с тоя карб и тази книжка.Надявам се да има резултат.благодаря за отделеното време

.тази настойка по книгата влияе ли на настройките на газовата уредба?

Re: карб
Публикувано: 23 яну 2011, 19:28
от HACKO
Не знам, до преди месец газта беше табу за мене (не че сега съм очарован но...).
Re: карб
Публикувано: 24 яну 2011, 17:46
от shmoker
всичко го направих както трябва,и сега е много по-добре,но май установих проблемчето.знае ли някой колко волта трябва да има на входа на тази бипластина,щото при мен е само 2 волта,и си мисля че затова смукача ми не изключва навреме.би трябвало да е 12 според мен,за да може да я загрее за определено време

ако знаете,моля споделете.
Re: карб
Публикувано: 30 яну 2011, 08:32
от shmoker
колеги,не е на добре.оказа се че това не е смукача.като извадя кабела ,продължава да си работи яко на смукач.започнах по метода на елиминиране и се оказа, че като изкарам един маркуч,тогава спира.някой да има идея за какво иде реч.това е въпросния вакуум.
http://alfa.kachi-snimka.info/viewer.ph ... 69233h.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: карб
Публикувано: 30 яну 2011, 10:52
от HACKO
Това е някаква мембрана, отвори я и провери да не е прокъсана. Гледам че има някакъв регулировъчен винт, пробвай какво е влиянието му, но задължително помни първоначалното положение и брой колко оборота в Ляво или в Дясно правиш, за да можеш да възстановиш първоначалните настройки ако нещата се влошат.