Страница 1 от 1
проблеми при запалването
Публикувано: 05 яну 2011, 02:32
от ford1987
Здравейте! Нов съм.Наскоро си купих Форф Ескорт 1987г. 1.1 карборатор.Предполагам, че има доста които са карали такъв форд.Аз съм само на 15 годинини и искам да разбера много за двигателя.Както вече казах,наскоро го купих,заредих акумолатора и сега чакам да мине студа и да го сложа.нормално ли е при(- 4/5 градуса) вратите да замръзват и да не могат да се отворят?Също така,при закопуването на колата, стария собственик подчерта, че е имал проблеми при запалването на автомобила.2 години колата е седяла на улицата.Бензинова и водна помпа - нови задни амортиьори и пружини са нови. греди,прагове и вратите също.нов акумолатор.Някои имал ли е такъв проблем ( да не може да запали ) дали е от карборатора или нещо друго?извинявам се много ако говоря като "новобранец", но всеки тръгва от някъде

Предварително благодаря.

>:D<:

Re: проблеми при запалването
Публикувано: 05 яну 2011, 08:48
от Roy
Здравей колега,
да ти е честита колата. Преди да се изкаже мнение по въпроса ти, ще трябва човек с малко повече опит да огледа колата и тогава да коментираме. Ако това е невъзможно, то поне сложи акумулатора и се опитай да запалиш.След това пиши тук какво се случва. Възможните причини да не стартира двигателя са много.
Re: проблеми при запалването
Публикувано: 05 яну 2011, 14:34
от Revell
Подкрепям мнението на колегата за паленето, а що се отнася до научаването за двигателя пускаш търсачката и четеш за твоя двигател де що има писано из форума и други източници.
Re: проблеми при запалването
Публикувано: 05 яну 2011, 19:26
от иво г. иванов
Revell написа:Подкрепям мнението на колегата за паленето, а що се отнася до научаването за двигателя пускаш търсачката и четеш за твоя двигател де що има писано из форума и други източници.
... и дори да не намериш нужното - пак питай . За колата , честито и добре дошъл във форума

. Тука има страхотни специалисти и все някой ще ти помогне но се "поразходи" из темите .А ескортчето ще запали нищо , че е старичко но доста неща ще трябва да проверите с някой майстор не само акомулатора .Горивна с-ма , запалителна с-ма , релета , предпазители ...А вратите обикновено замръзват при наличие на влага между уплътителните повърхности с купето . Ползвай вакси/гелове за гумени уплътнения .Има ги навсякъде . Или технически глицерин .Ако ти замръзва механиката на ключалките проблема е по-сериозен . Ще се наложи да отвориш корите на вратите и да отстраниш водата от точките на движение принудително-с кърпа или със сушоара за коса , после пръскаш със WD-40 ,смазваш , затваряш корите и преди всяка зима профилактично нанасяш споменатите средства само по видимите повърхнини и детайли . Успех!
Re: проблеми при запалването
Публикувано: 05 яну 2011, 19:29
от ford1987
Благодаря ви! с акумолатора няма да има проблем.Ще имам разбира се и помощ от старшия (Баща ми) , но се пак исках да попитам и да чуя мнението ви.Иначе съм чул, че фордовете имат пролбеми зимата при паленето.(на бензин съм) >:D<:

Re: проблеми при запалването
Публикувано: 05 яну 2011, 19:35
от ford1987
Благодаря ви много!Виждам, че несъм сгрешил като съм се регистрирал тук и още повече че съм попитал.Благодаря и за полезния савет за вратите.Определено ще ми е от полза.И се надявам скоро да запали!

Re: проблеми при запалването
Публикувано: 06 яну 2011, 09:49
от madboy
Хихихи, а така, не палят и те това си е. Ако някоя кола не пали зимно време, значи е бягала от поддръжка.
Моята Фиеста не е палила зимно време, само заради скапан акумулатор.
Re: проблеми при запалването
Публикувано: 06 яну 2011, 15:17
от Revell
Re: проблеми при запалването
Публикувано: 07 яну 2011, 01:29
от ford1987
Бих казал доста поддържан форд.Дочувам отук оттам че зимата никъде ги няма.Инче акумолатора не е болка за умиране.

Re: проблеми при запалването
Публикувано: 07 яну 2011, 14:05
от HACKO
ford1987 написа:Бих казал доста поддържан форд.Дочувам отук оттам че зимата никъде ги няма.Инче акумолатора не е болка за умиране.

Това са пълни глупости, особено карбураторните на -20 палят от раз, на моноинжекциона му трябва малко повече въртяне, но пали винаги. Единствено условие е да има гориво и работещ акумулатор, ама без тези неща и Голфа не пали.