Страница 1 от 3
дюзи на старо?!
Публикувано: 01 яну 2011, 20:35
от daniellka_
Здравейте,прочетох доста по тази тема-проблема с дюзите.Имам Фокус ТДЦИ 1.9 2003г.,вече 1 дюза смених преди година-не палеше,гаснеше в движение,светеше датчика на подгряващите свещи.След смяната всичко се оправи,до преди 2м.-пак почна трудно да пали,проверих свещите-ок са,с нов акумулатор,за дюзи не мислех,понеже не съм очаквала,че подобно нещастие може да ме сполети наново,ходих на майстор,мой близък и ми каза,че 3 не стават,въведоха кодовете наново,но без резултат,със сменен горивен филтър съм,слагах добавка към горивото да се поизчистят,та стана ясно за какво става въпрос.Питане то ми е:
1.Дюзи Делфи в БГ почистват ли се някъде/четох за почистване с ултразвук във вана,но не разбрах конкретно къде,колко струва,гаранции и т.н./
2.Удачно ли е да взема евентуално дюзи 2 ръка?
От Русе съм!
Благодаря за съдействието!
Re: дюзи на старо?!
Публикувано: 01 яну 2011, 21:43
от autobg
daniellka_ написа:Здравейте,прочетох доста по тази тема-проблема с дюзите.Имам Фокус ТДЦИ 1.9 2003г.,вече 1 дюза смених преди година-не палеше,гаснеше в движение,светеше датчика на подгряващите свещи.След смяната всичко се оправи,до преди 2м.-пак почна трудно да пали,проверих свещите-ок са,с нов акумулатор,за дюзи не мислех,понеже не съм очаквала,че подобно нещастие може да ме сполети наново,ходих на майстор,мой близък и ми каза,че 3 не стават,въведоха кодовете наново,но без резултат,със сменен горивен филтър съм,слагах добавка към горивото да се поизчистят,та стана ясно за какво става въпрос.Питане то ми е:
1.Дюзи Делфи в БГ почистват ли се някъде/четох за почистване с ултразвук във вана,но не разбрах конкретно къде,колко струва,гаранции и т.н./
2.Удачно ли е да взема евентуално дюзи 2 ръка?
От Русе съм!
Благодаря за съдействието!
Привет, и аз имах подобен проблем преди месец, но се разминах само със смяна на горивен филтър (по-скоро превантивно, защото имах усещането, че нафтата, която бях сипал беше мега гадна) и датчик на коляновия вал (65 лв мисля че го платих), даже не стигнах до "майстор". Имах именно тези симптоми --- гаснене в движение, не може да запали, свети лампата за подгрев. Сега колата си върви без проблем, да чукна на дърво. В тази връзка --- убедена ли си, че става въпрос за дюзи? Иначе съм чел тук, че ги правят в София на цена около 220 лева на дюза и дават 6 месеца гаранция.
Един въпрос --- като загасне в движение, след това веднага ли пали, или трябва да минат 10-15 минути, за да запалиш наново?
Re: дюзи на старо?!
Публикувано: 01 яну 2011, 21:46
от Alexi
отиди в Мотор консулт да видят как са инжекторите ,ремонтират се ,по около 200 лв броя .. имай предвид че колата ти е на доста км за да заминат
Re: дюзи на старо?!
Публикувано: 01 яну 2011, 22:57
от Pyrhel
Тия дето правят помпи и дюзи на Делфи са едни и са в ПЛОВДИВ. Фирмата как се казваше - трябва да проверя, нямам никакъв спомен.
Имай предвид, че нормалното поведение при смяна на само 1 дюза е скоро да се изтърбушат и останалите, което автоматично прави по-изгодния вариант смяна на 4те, защото се плаща само един път труда.
Тия добавки за чистене и не знам си какви работи съм против тях тотално. Единственото, което слагам е на Лики Моли против замръзване (т.е. само зимния период), против полепването на парафина в студа и т.н.
Преди колко км е сменен горивния филтър и с каква марка + каква нафта сипваш. Ако имаш канал за нафта от тракторите, дето чистят улиците...

сещаш се каква е нафтата там и с колко мизерии е.
Дюзи втора употреба си имаш и ти. Не купувай чужди боклуци. Аз дори не бих дал пари и за ремонт и/или почистване дори - погледни какви са цените на дюзите в МП след като върнеш старите
Не знам дали ще можеш да ги убедиш да се вклюзиш в промоцията за цени на консумативи по коли, които са под 5 години.
Re: дюзи на старо?!
Публикувано: 01 яну 2011, 23:05
от ЯЛТА
А като си от Русе, по лесно и достъпно е да провериш, и цените в Румъния,-авточасти и сервиз .
Re: дюзи на старо?!
Публикувано: 02 яну 2011, 00:23
от diesel1.6
Варна, сервиз Моторконсулт. Алекси ви писа вече. Сигурно има и в Пловдив, щом казват.
Мисля, че е по 120 - 220 на дюза
Re: дюзи на старо?!
Публикувано: 02 яну 2011, 01:56
от daniellka_
Разбирам,че най-удачния вариант е да си ги сменя всичките и да не мисля някакви други схеми.
Възниква друг въпрос-ако сменя само 1,ще има ли някакъв ефект?
Re: дюзи на старо?!
Публикувано: 02 яну 2011, 02:02
от Pyrhel
Пак да попитам, както и по-горе - преди колко км си сменила (заради ника ти се обръщам в ж. род, извинявай, ако съм се объркал) горивния филтър и с каква марка + от читави източници ли наливаш нафта?
По твоя въпрос - ще има времемен ефект и то при положение, че уцелиш правилния инжектор.
Re: дюзи на старо?!
Публикувано: 02 яну 2011, 02:12
от daniellka_
не се сещам дали го сменях заедно с останалите преди 2м. или мин.годината с първата дюза,не знам каква марка е,ако е от мин. година-в МП го бяха сменили за 70лв,а доколкото знам струва 15-20лв.Зареждам предимно от Лукоил.
Re: дюзи на старо?!
Публикувано: 02 яну 2011, 02:21
от Pyrhel
daniellka_ написа:не се сещам дали го сменях заедно с останалите преди 2м. или мин.годината с първата дюза,не знам каква марка е,ако е от мин. година-в МП го бяха сменили за 70лв,а доколкото знам струва 15-20лв.Зареждам предимно от Лукоил.
20кинта - някой боклучав филтър, 70 лева е нормална цена за хубав филтър. 70 и няколко са на Delphi, на Mann са по-скъпи с още няколко лв отгоре. Попринцип по спецификация от Форд дават филтъра да се сменя на 2 смени на маслото, т.е. на всеки 30к км. Поради нашенски условия съм си навил на пръста за нов на по 22-24к (или смяна и 1/2).
Откакто застудя ли почна да ти прави мизериите?
Re: дюзи на старо?!
Публикувано: 02 яну 2011, 19:13
от daniellka_
да
Re: дюзи на старо?!
Публикувано: 02 яну 2011, 20:38
от Pyrhel
При мен проблемите се получиха също когато беше студено, диагностиката каза едно от:
- инжектори
- ГНП
- ниска пропускливост на горивопроводите
- проблем с филтъра
Оказа се филтъра, като мизериите бяха губене на мощност и мигане на лампата на подгревните свещи, както дори и 2 пъти загасна в движение.
Все пак - погледни фактурите (дано ги пазиш) и виж кога е сменян горивния филтър.
Re: дюзи на старо?!
Публикувано: 02 яну 2011, 21:24
от daniellka_
значи като за начало ще видя състоянието на гор.филтър,за съжаление не пазя документите,но ще проверя със сигурност
Re: дюзи на старо?!
Публикувано: 03 яну 2011, 13:52
от Pyrhel
Ако филтъра е ОК се убеди, че проблемът НАИСТИНА е от инжекторите преди да предприемеш ремонти за такива колосални суми.
Re: дюзи на старо?!
Публикувано: 03 яну 2011, 14:35
от daniellka_
Горивният филтър е сменян в средата на август 2010г.,утре ще ходя като за начало на диагностика в Мото Пфое да видим какво ще кажат,въпреки че им нямам много вяра,имам един познат,който работи там и с него ще говоря,и така.

Re: дюзи на старо?!
Публикувано: 03 яну 2011, 20:58
от ЯЛТА
Re: дюзи на старо?!
Публикувано: 03 яну 2011, 23:21
от daniellka_
данооо,че сигурно съм с няколко бели косми от нерви
Re: дюзи на старо?!
Публикувано: 03 яну 2011, 23:29
от Pyrhel
Не му се притеснявай, гледай го от положителната страна - ще си намериш богато гадже да те вози наляво-надясно

Re: дюзи на старо?!
Публикувано: 03 яну 2011, 23:59
от Alexi
и гледай да е някой с диагностичен софт за Форд под ръка

Re: дюзи на старо?!
Публикувано: 04 яну 2011, 10:32
от daniellka_
най-добре да се въздържа от коментари
