Загряване на Галакси 2.0I

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
zlobaran81
потребител
потребител
Мнения: 34
Регистриран: 05 дек 2010, 15:07
Модел на автомобила: Ford Galaxy 2,0I
Местоположение: Благоевград и Ботевград
Status: Извън линия

Загряване на Галакси 2.0I

Мнение от zlobaran81 » 13 дек 2010, 20:41

Здравейте, имам отскоро галакси и възниква следната ситуация: като го взех ми направи впечатление, че стрелката за температурата стои доста в ляво, в началото на сектора NORMAL, а при спускане или по-бързо каране пада още по-ниско. Ествествено веднага смених термостата (в сервиз де). Колата е с газова уредба, инжекцион. След смяната положението е следното: сутрин пътувам до работа около 2 км, прав участък, леко надолнище. До работа стрелката въобще не отлепя, а газовата не се включва. Вечер, по леко нагорнище понякога непосредствено преди нас газовата успява да включи. Нормално ли е на такова разстояние да не загрява или да я връщам в сервиза?

Потребителски аватар
stoy@n
потребител
потребител
Мнения: 442
Регистриран: 22 авг 2008, 08:07
Модел на автомобила: Galaxy,2.0, DOHC ,115Hp 1999
Daihatsu Cuore 1.0 12V,AT,58Hp 2003
Status: Извън линия

Re: Загряване на Галакси 2.0I

Мнение от stoy@n » 14 дек 2010, 17:41

Не не е нормално.При мен в началото беше така.Термостата ми беше заседнал в отворено положение.След смяната му всичко си дойде на място.Сутрин при температура на въздуха -5 градуса паля изчаквам 2-3 минути,потеглям и след 2-3 километра ми показва в началото на NORMAL и имам добро парно.След това се качва почти до средата и държа вентилатора за парното на 1 или 2, иначе не се седи.
Виж пак термостата.Мисля че имаше едно уплътнение на самият термостат,не на тялото, но не съм на 100% сигурен.

П.С. Забравих да кажа че нямам газова.Може и от там нещо да ти бърка :roll:

vladoiko
потребител
потребител
Мнения: 169
Регистриран: 06 юни 2007, 16:20
Модел на автомобила: Ford Mondeo MK4 2.0flexifuel+Gas Brc
Местоположение: Vidin
Status: Извън линия

Re: Загряване на Галакси 2.0I

Мнение от vladoiko » 14 дек 2010, 18:01

Значи аз съм карал 3 Галаксита и всички са били така.Стрелката си стои или в белото или не мърда от началото на бялото.Ходих да сменям зарад това термостата на моето мо майстора си ми каза че е излишно.Може да е или датчика за температурата който е на термостата или стрелката на таблото.Запали колата като почне да загрява пипни си дебелия маркуч горе на радиатора и някой от който е взето вода за газовата(мъркуч от малкия кръг).Дебелия требва да е студен,по тънкия да се загрява.Ако се загряват еднакво тогава е засекал отворен термостата.Моето галакси го карам трета година така,според мен напразно си сменил термостат.То си се и вижда де щом проблема си ти е останал.Газовата ако е настроена на 40 градуса да минава на бензин за 2км няма да мине.

zlobaran81
потребител
потребител
Мнения: 34
Регистриран: 05 дек 2010, 15:07
Модел на автомобила: Ford Galaxy 2,0I
Местоположение: Благоевград и Ботевград
Status: Извън линия

Re: Загряване на Галакси 2.0I

Мнение от zlobaran81 » 14 дек 2010, 20:11

Откакто е сменен термостата не съм я карал на дълго, за да видя как е. Ще тествам и ще видя как е. Някой знае ли в какви граници трябва да е съпротивлението на датчика за температурата?

TIN
потребител
потребител
Мнения: 543
Регистриран: 17 фев 2006, 15:40
Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8i DOHC 1796cc 16V Zetec 85KW (115PS); 95 - комби,АГУ BRC Sequent Injection
Ford Fiesta 1,4i 2008г.
Местоположение: гр Сопот
Status: Извън линия

Re: Загряване на Галакси 2.0I

Мнение от TIN » 17 дек 2010, 16:21

ако си сменил термостата, остава датчкика за стралката на таблото.
2км са малко да мине инжекциона на газ!
особенно както казваш ненатоварена отсечка.

zlobaran81
потребител
потребител
Мнения: 34
Регистриран: 05 дек 2010, 15:07
Модел на автомобила: Ford Galaxy 2,0I
Местоположение: Благоевград и Ботевград
Status: Извън линия

Re: Загряване на Галакси 2.0I

Мнение от zlobaran81 » 26 дек 2010, 19:58

Честита Коледа на всички! Много здраве, радост и т.н. Пробвах колата на дълго - загрява! Стрелката е в нормата, парното е много яко, по надолнище пада, но без да излиза от нормата. Явно - термостата си е бил за смяна! Затварям темата!

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта