диагностика на клапана авансатор?
- supernatural
- потребител
- Мнения: 150
- Регистриран: 26 юли 2009, 17:16
- Модел на автомобила: ford eskort 1.8 tdi rfk
- Местоположение: vraca
- Контакти:
- Status: Извън линия
диагностика на клапана авансатор?
може ли някой да ми даде насоки, как да проверя дали клапана авансатор ми работи? колата е от профила! сутрин като паля върти малко повечко, и леко прекъсва за кратко, тва с прекъсването само когато е студеноо, юначе ми сее случвало и в движение на загрят мотор, ама мн рядко! та си задавам въпроса за тоя клапан? благодаря предварително на всички отзовали се





- specialista
- потребител
- Мнения: 1393
- Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
- Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
- Местоположение: Гр.Ямбол
- Status: Извън линия
Re: диагностика на клапана авансатор?
Проблема ти не в авансатора.От някъде дърпа въздух и това се случва само на студено.
Ако ти се цапа с нафта вземи си смени горивопроводите преди и след филтъра и си сложи обратен клапан преди ГНП.
Ако ти се цапа с нафта вземи си смени горивопроводите преди и след филтъра и си сложи обратен клапан преди ГНП.
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
- supernatural
- потребител
- Мнения: 150
- Регистриран: 26 юли 2009, 17:16
- Модел на автомобила: ford eskort 1.8 tdi rfk
- Местоположение: vraca
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: диагностика на клапана авансатор?
колега маркучите ги смених всичките миналата зима, и тези на излишната нафта, ше изхвърля устройството за подгряване на нафтата че ми неработи може от него да дърпа въздух, и ше те послушам ше сложа клапан преди помпатаа, самия клапан доколкото знам треа да цакаа аз не го чувам, само стоп клапанаа, ше направя тва дето ме съветваш, ако пак не палий ка треаа ше го умуваме пак, мерсии колега
-
- потребител
- Мнения: 33
- Регистриран: 28 юни 2010, 16:51
- Модел на автомобила: Escort 1.8D 91г.
- Местоположение: Добрич
- Status: Извън линия
Re: диагностика на клапана авансатор?
Това за подгряшането на нафтата да не е оная кръгла кутиика в която влиза маркуча от резервоара и отива към горивния филтър ?
- supernatural
- потребител
- Мнения: 150
- Регистриран: 26 юли 2009, 17:16
- Модел на автомобила: ford eskort 1.8 tdi rfk
- Местоположение: vraca
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: диагностика на клапана авансатор?
при мен ее правоъгълна черна кутийка с букса влизаща в нея, нз може да има и кръгли, иначе да има два маркуча входящ и изходящ, после ако се не лъжа в филтера отиваа!!!
-
- потребител
- Мнения: 223
- Регистриран: 15 фев 2007, 16:44
- Модел на автомобила: Фиеста 1.8Д
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: диагностика на клапана авансатор?
Виж си и свещите колега и при мен като я паля сутрин сега прекъсва за 2-3секунди и се нормализира, паля от втория оборот понеже акомулатора ми е 62А и първото му завъртане куца, и ме навежда че някоя свещ не грее на върха а горе и за това се получава но е само 2-3 секунди после сичко е 6. ако твоята прекъсва доста и я чакаш да се стабилизира е нещо др.
ima samo dva vida koli Ford i drygi
- supernatural
- потребител
- Мнения: 150
- Регистриран: 26 юли 2009, 17:16
- Модел на автомобила: ford eskort 1.8 tdi rfk
- Местоположение: vraca
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: диагностика на клапана авансатор?
прекъсва ми 2 3 секунди, преди време ми горяха 2 свещи и ги смених с евтини, редивно ги проверявам здрави са с мултицетаа, ше треа да отвия една оригинална моторкрафт и тея дето зех за по 10 лв, да видя как греят ше ги тествам, според мен добрия дизел треа да пали с показването на ключа, иначе нещо куца, мерси за предложението колегаа то от нещо треа се почнее!!
-
- потребител
- Мнения: 223
- Регистриран: 15 фев 2007, 16:44
- Модел на автомобила: Фиеста 1.8Д
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: диагностика на клапана авансатор?
Колега за паленето съм съгласен но се пак караме 20годишни кошници, аз не очаквам от мойта да пали на четвърт оборот, устройва ме и на второто завъртане на двигателя. Аз ходих при майстор от Добрич понеже съм от той край за смяна на уплътнения на помпата защото лапеше 2 год поред и накрая щях да се запаля. Освен уплътнения ми оправи дюзите защото колата 3-4мин на -5-10 градуса зимата прекъсваше многоооо якоооо, сега не прекъсва само 1-3 секунди и пали на 2-рия оборот, аз повече не искам. Тая проверка с мултицета не вярвам аз, сваляш и 4-те и проверка на акомулатора за 3-4секунди върха трябва да е червен.
След ремонта колата има предварение на помпата защото на студено леко чука и като я напъна препушва/преди не пропушваше/ черен пушък но в рамките на нормлното, че този майстор ми каза да сложа свещи от опел 1.7 чист дизел били със същата резба но малко по дълги и зимата щяла да пали от раз.Дали е вярно или нз щях да ги сменям но не можах да ги развъртя но ако нещо земе да прай мизерии в студа ще купя и ще оида на сервиз да ми ги смянат че миналата зима заради 1 свещ изгоряла на можах да запаля при -20 тюфка и не пали
))))))))) надявам се да нямам проблеми тази зима. Иначе след ремона разхода ми е с 20лв от бензиностанцията минавам 260км извън грацко и 160-200км грацко зависи в какво настроение карам/колата е фиеста 1.8 дизел/.
))
След ремонта колата има предварение на помпата защото на студено леко чука и като я напъна препушва/преди не пропушваше/ черен пушък но в рамките на нормлното, че този майстор ми каза да сложа свещи от опел 1.7 чист дизел били със същата резба но малко по дълги и зимата щяла да пали от раз.Дали е вярно или нз щях да ги сменям но не можах да ги развъртя но ако нещо земе да прай мизерии в студа ще купя и ще оида на сервиз да ми ги смянат че миналата зима заради 1 свещ изгоряла на можах да запаля при -20 тюфка и не пали


ima samo dva vida koli Ford i drygi
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта