Страница 1 от 2
FOCUS 1.8 TDI
Публикувано: 27 окт 2010, 22:58
от add_bg
Здравейте
имам един проблем,изтече ми антифриза,като колата не загря въобще.
Гледахме и се чудехме от какво и от къде изтече,изглежда че тече някъде от под капака на агренажния ремък,но не можах да го сваля, а и там е водната помпа, Дали тече от нея,може ли от някъде другаде да е.
Ако е от водната помпа,някои запознат ли е с тях,ремонтират ли се или се сменят?
Ако се сменя каква марка да търся,разбрах че има доста марки на пазара например;
КВП
Валео
Салео
Артекс
Метели
БГА
ГК
Ровил
Долц
Теди
HEPU
GRAF
Може да бъркам,някое име но мисля ,че всички са марки на водни помпи,каква да взема??
Re: FOCUS 1.8 TDI
Публикувано: 28 окт 2010, 07:16
от didon80
Щом има теч на антифриз от водната помпа значи е за смяна, не подлежи на ремонт! Отиди на сервиз да си кажат мнението........
Re: FOCUS 1.8 TDI
Публикувано: 28 окт 2010, 15:07
от add_bg
несъм сигурен дали е от водната помпа,а ме е страх да я карам така,да не развали нещо друго докато отида на сервиз
Re: FOCUS 1.8 TDI
Публикувано: 28 окт 2010, 16:23
от ЯЛТА
Работата Е за сервиз , и не я движи на самоход до там , за да не виеш после , като пребито куче !
Re: FOCUS 1.8 TDI
Публикувано: 28 окт 2010, 19:52
от add_bg
някои знае ли дали водната помпа е на агренажния ремък въобще
Re: FOCUS 1.8 TDI
Публикувано: 28 окт 2010, 21:40
от ЯЛТА
Тя е ролка-част от ангренажа !Ремъка , ако прескочи заради ролката на водната помпа ,или която и да е друга ролка ,веднага набива поне четири клапана в буталата , и хоп-500 лв.
Re: FOCUS 1.8 TDI
Публикувано: 29 окт 2010, 00:41
от NOS
Поправете ме ако греша ама не е ли кофти да тече антифриз върху ремъка, той няма ли някакви разграждащи свойства за да държи системата да не ръждясва отвътре. Ако съм прав на ремъка не може да се разчита за 50х км.
Re: FOCUS 1.8 TDI
Публикувано: 29 окт 2010, 09:23
от add_bg
БРЕ БРЕ БРЕ
Значи от цялата тази случка разбирам ЕДНО;
ЗАДА ТИ Е МИРНА ГЛАВАТА С АГРЕНАЖНИЯ РЕМЪК СЕ СМЕНЯ ОБТЯГАЩАТА РОЛКА И ВОДНАТА ПОМПА,
така се спестява едно главоболие
Е добре тогава,агренажния ремък е на около 1000км. сега като сменя водната помпа да сменям ли пак и ремъка....
Re: FOCUS 1.8 TDI
Публикувано: 29 окт 2010, 14:44
от ЯЛТА
Свалиш ли назъбен ремък хубаво е да сложиш после нов , защото има голям риск със стария , пък смяната е трудна работа, не дай си боже да стане нещо , това ако трябва да си перфектен ! Иначе може и стария , но струва ли си риска ?! >:D<:
Re: FOCUS 1.8 TDI
Публикувано: 29 окт 2010, 21:39
от specialista
Стига ,човека казва че е на 1000км ремъка,т.с на месец-два.Какво искаш да кажеш с това че щом се свали значи да се смени с нов,а същя ако не се свали може да си кара още 60000 и повече.
Re: FOCUS 1.8 TDI
Публикувано: 29 окт 2010, 22:51
от ЯЛТА
Е това е , премерен риск, аз скъсах ремък на ангренаж на 3000 км. , и бум тряс , на празен ход , паля, работи 30-40 секунди , и хоп угасна . По начина по който угасна , предположих какво може да е станало , - потвърди се ! Факт. >:D<:
Re: FOCUS 1.8 TDI
Публикувано: 29 окт 2010, 23:15
от add_bg
Е какво и Агренажен ли да сменям
Re: FOCUS 1.8 TDI
Публикувано: 30 окт 2010, 00:00
от ЯЛТА
На 1000 км. , може и да не го смениш ,но трябва да е абсолютно сух , и обезмаслен евентуално , да няма риск от прескачане !- Всичките при това-сухи !
Re: FOCUS 1.8 TDI
Публикувано: 30 окт 2010, 09:07
от add_bg
ЯЛТА твоето Мондео какъв двигател има,като на Фокуса ли 1.8 90 коня ТДИ
ИМА ЛИ И НЕЩО ДРУГО ЗА СМЯНА,
до сега съм сменил агренажен ремък с обтягаща ролка,маслен горивен въздушен и филтър на климатика.
сега ше сменим водната помпа и пистовия ремък но незнам ролките му да ги сменям ли,изглеждат добре,и ремъка е добре но свири като е студена колата,после спира,цяло лято не свиреше но паднаха температурите и като го паля свири.
Какъв антифриз да взема,обикновен или??? защото колата е с аломиниев блог и....
Re: FOCUS 1.8 TDI
Публикувано: 30 окт 2010, 10:28
от Conan_1
Сложи си от розовият антифриз колега, има удължен експлоатационен период и макар да е доста по-скъп от стандартния се води специално за коли с алуминиев блок.
Re: FOCUS 1.8 TDI
Публикувано: 30 окт 2010, 10:37
от ЯЛТА
Моето е с ъс същия мотор, но не е с електронна ГНП , и педал за газта, а само трета умна дюза .Твоето свири , а моето цъка, и майстори все още не могат да кажат точно кое цъка-ролките били добре ! А по въпроса какво да смениш, аз се доверявам на майстори-специалисти, каквото те кажат че не е добро, се ремонтира, само да са читави хора .

Антифриз си купувам от МОТО ПФОЕ , само-оригинален.
Re: FOCUS 1.8 TDI
Публикувано: 30 окт 2010, 10:38
от krasimir_petev
ЯЛТА написа:Моето е с ъс същия мотор, но не е с електронна ГНП , и педал за газта, а само трета умна дюза .Твоето свири , а моето цъка, и майстори все още не могат да кажат точно кое цъка-ролките били добре ! А по въпроса какво да смениш, аз се доверявам на майстори-специалисти, каквото те кажат че не е добро, се ремонтира, само да са читави хора .

Пропусна и директното впръскване на фокуса спрямо индиректното на мондеото ти.

Re: FOCUS 1.8 TDI
Публикувано: 30 окт 2010, 10:42
от ЯЛТА
То се подразбира , но който разбира , - прав си . ФОРД няма TDI , това е патент на ауди и фолксваген.
Re: FOCUS 1.8 TDI
Публикувано: 30 окт 2010, 12:30
от add_bg
добре
може ли моя форд да ми гори 4-извин градско на 100-120км. и 5-6 градско
дане би да не съм го засякал правилно
Re: FOCUS 1.8 TDI
Публикувано: 30 окт 2010, 20:00
от niki67
add_bg написа:добре
може ли моя форд да ми гори 4-извин градско на 100-120км. и 5-6 градско
дане би да не съм го засякал правилно
Случвало се е но само лятото - зимата само ще си спомняш за такъв разход ! Ха ха !До следващото лято !