Проблем ли е чукането от аванса?

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
emostar
потребител
потребител
Мнения: 6
Регистриран: 15 окт 2010, 21:54
Модел на автомобила: Courier 1.8D
Местоположение: Велико Търново
Status: Извън линия

Проблем ли е чукането от аванса?

Мнение от emostar » 17 окт 2010, 16:02

Здравейте колеги.Колата е Courier 1.8D 98г. По принцип много трудно палеше особенно в по студено време.Направиха й центровка. За да запали нормално и дадоха бая аванс.Но като е студена и я запаля се почва едно чукане за няколко минути докато загрее.Човека който прави центровката каза че не е проблем. Може ли да стане някоя беля ако я карам така? Защото сега поне пали. Като го намалиха малко аванса пак се почва едно въртене по една минута и чак тогава пали.

diesel1.6
потребител
потребител
Мнения: 4211
Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Проблем ли е чукането от аванса?

Мнение от diesel1.6 » 17 окт 2010, 16:25

Неточната центровка мъчи бутала, цилиндри и сегменти, ако все пак тази кола се кара както трябва, а не да се пази и гали педала на газта. Отделно, ако пуши, оцапва маслото по-бързо.
Но веднага надали ще се повреди нещо, първи последствия се забелязват поне след десетина хилади км.

THB
потребител
потребител
Мнения: 105
Регистриран: 13 фев 2010, 16:43
Модел на автомобила: Mondeo mk1 1.8td
Местоположение: Стара Загора
Status: Извън линия

Re: Проблем ли е чукането от аванса?

Мнение от THB » 18 окт 2010, 21:17

А какви може да са последствията, Защото и моята така след центровка на помпата взе да чука за 1-2 мин. докъто загрее. иначе не пуши изобщо, като преди пушеше доста.
Изображение

Потребителски аватар
specialista
потребител
потребител
Мнения: 1393
Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
Местоположение: Гр.Ямбол
Status: Извън линия

Re: Проблем ли е чукането от аванса?

Мнение от specialista » 18 окт 2010, 23:58

По принцип центровката се прави с индикатор.Щом при правилна центровка(а дали е така) колата не пали,значи има други проблеми,а какви е въпрос на време да се открият.
Силното чукане е нежелана детонация(предвърение)По принцип на студен мотор предвърението е в повече.Тези снабдени с по модерни помпи имат ел управление и се следи постоянно аванса и при нужда се променя ,за това и не чукат така силно.Има и още една опция която малко хора я знаят. Доста от по-новите има подгрев и след старта,за това и работата им е толкова мека на студено.
Поздрави!!!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 26 госта