форд транзит 2.5 дизел
Публикувано: 04 сеп 2010, 20:11
здравеите имам форд 2.5 дизел на ниски обороти двигателя много тресе какви са възможните причини? другото е че много пуши става димна завеса черен пушек МОЛЯ ПОМАГАИТЕ
КЛУБ ФОРД БЪЛГАРИЯ. Резултат от обединяването на ford.co.nr/forum и clubford.org/forum
https://clubford.org/forum/
модела е 1991 г . гнп бош, сегменти,лагери и гумички са нови масло не гори но пуши постояно дюэите са проверени на 240 отварятspecialista написа:Информацията ти е оскъдна.(година;модел ГНП) и др. имат значение.За да тресе значи има неравномерна работа на празен ход(по-ниски обороти от предписаните) или нещо друго довело до неравномерноста(дюза;проблем в ГНП,а пък ако е ЕПИК на Лукас тогава става хубаво)
Успех!!!
досега не сам се занимавал с дизел и сам доста зле .Буса масло негори несам го сменял от 10000 км. и не е мрадноло нивото ,но на ниски обороти пушека е тъмно сив когато изфурсираш е черен -задните врти на буса са в сажди черни и мазни когато карам става димна завеса след мен пак сива - УЖАС!!!!!!Някои ми казват че помпата била за турбо а моя е чист дизел и затова било така .specialista написа:Пушек е много образно казано.Цвета на пушека изяснява доста неща.В твоя случай какъв е?Не си споменал а е важно.
Нама да изпадам в подробности сега,чакам уточнения,не спестявай нищо моля.
Поздрави!!!
krasikrisi написа:досега не сам се занимавал с дизел и сам доста зле .Буса масло негори несам го сменял от 10000 км. и не е мрадноло нивото ,но на ниски обороти пушека е тъмно сив когато изфурсираш е черен -задните врти на буса са в сажди черни и мазни когато карам става димна завеса след мен пак сива - УЖАС!!!!!!Някои ми казват че помпата била за турбо а моя е чист дизел и затова било така .specialista написа:Пушек е много образно казано.Цвета на пушека изяснява доста неща.В твоя случай какъв е?Не си споменал а е важно.
Нама да изпадам в подробности сега,чакам уточнения,не спестявай нищо моля.
Поздрави!!!
благодаря!!!
Пушека мирише на нафта , дюзите правят мъгла. Какво е това ЕГР система и как мога да разбера състоянието и?specialista написа:krasikrisi написа:досега не сам се занимавал с дизел и сам доста зле .Буса масло негори несам го сменял от 10000 км. и не е мрадноло нивото ,но на ниски обороти пушека е тъмно сив когато изфурсираш е черен -задните врти на буса са в сажди черни и мазни когато карам става димна завеса след мен пак сива - УЖАС!!!!!!Някои ми казват че помпата била за турбо а моя е чист дизел и затова било така .specialista написа:Пушек е много образно казано.Цвета на пушека изяснява доста неща.В твоя случай какъв е?Не си споменал а е важно.
Нама да изпадам в подробности сега,чакам уточнения,не спестявай нищо моля.
Поздрави!!!
благодаря!!!
Сивия пушек(светлия) е сиптом на две неща!Първо разход на масло или неправилна доза гориво(голяма която не може да изгори или късно подадена-пак не може да изгори)И в двата случая не само цвета а и миризмата на пушека издават неговата причина.Миризмата на неизгоряла нафта или на масло мисля че ще я различиш.Казваш че дюзите са проверени и отварят на 240 бара.Това не точното им налягане,според ауто дата трябва да отварят на 280бара.Това първо и второ
не се гледа само на колко отварят а и качеството на разпрашаемост-да не пикаят.Ако пикаят ще пуши! Какво правят в такива моменти много от потърпевшите или майсторите им- дават предвърение и си мислят че проблема е решен.Да ама не почва черния пушек после.На твоя модел би трябвало да има и ЕГР система.Тя в какво състояние е?Най вероятно няма да можеш да ми отговориш,но и тя е възможна причина за част от пушаците.
Успех!!!
Благодаря ти за информацията разбирам те защото си маистор и можеби с това си вадиш хляба но по принцип никога не сам се плашил от двигател който няма електроника за жалост не стм се допирал до дизел но ще опитам да се справя немисля да давам 500 лв. за помпа която е работила 20 год.мисля сега да реголирам дюзите както си написал а и проверих в тех. литература и след това да рециклирам помпата която имам и накрая да потърся маистор със стенд за реголиране на помпата във Варненсака област ако имаш някои колега който си върши съвестно работата може да ми го препоръчаш щото ми е омразнало от маистори в гаражи дето като си ремонтират ладата и си мислят че могат да правят всичко или ласкави сервизи с момчета дето незнаят защо са там. Несъм изкал да те обидя благодарен сам ти за информацията и ако мислиш че можеш да ми помогнеш с нещо пиши немога да прнебрегна професионалния ти опит.Би ли написал точно модела на гнп което би трябвало да имам и дали се продава ремонтен комплект за модела? И пак благодаря за информацията!!!!Приятна и доходна работа ти желая!!!!!!!!specialista написа:Хора четете внимателно какво пиша! Пушека е бял и мирише на нафта-нали? Какво следва от това?Написал съм го преди два поста.Или ти пикаят дюзите(извинявай но на твоята проверка не вярвам) или е неправилен момента на впръскване(закъснение).Не пипай болчетата по помпата щото после някой колега ще се чуди къде и колко е пипано.
Поздрави!!!
п.с.Центовката на ангренажа се прави с помоща на специални приспособления а на самото ГНП с часовников индикатор!!!
Всичко останало е просто накакъв компромис.