Страница 1 от 1

Моля за мнението ви- странна тръбичка под оста на дросела

Публикувано: 29 апр 2006, 18:24
от cefo
Колеги, вижте снимката и ,ако знаете-пишете: от тръбичката от време на време засмуква въздух-чува се , двигателя ми работи лошо на ниските обороти . Като запуша тъпата тръбичка с пръст , почва да работи равномерно за известно време Въпроса ми е закакъв е ... тази тръбичка ,
трябва ли да е свързана с някакъв клапан ,или си виси така , ако трябва да смуче въздух,защо не го взема след въздушния филтър , а направо отвън -с прахоляците ? Посочена е със стрелката .
Предварително ви благодаря .

Публикувано: 29 апр 2006, 18:30
от DigiPro
Колега не си писал какъв е точно двигателя ти. Иначе се сещам за 2 неща - от тази тръбичка към MAP Sensor(ако има такъв) или вакумен регулатор на делкото (ако има такъв)

Публикувано: 29 апр 2006, 18:58
от cefo
Двигатела е 2.0 I 1989 г. Ако може да кажеш какво е това МАП ,че не съм наясно.

Публикувано: 30 апр 2006, 03:03
от snaiperisto
Аз не ги рабирам Фордовите мотори (с изкл. на моя) ама това ми прилича на самотен щуцер...потърси си маркуча който е бил там...сигурно и той виси самотен някъде .

Публикувано: 30 апр 2006, 13:55
от DigiPro
cefo написа:Двигатела е 2.0 I 1989 г. Ако може да кажеш какво е това МАП ,че не съм наясно.
Сега тва I моно или пълна инжекция е? 8 или 16 клапана?
На моноинжекцията има MAP (Mainfold Absolute Pressure) Sensor - той мери налягането в смукателните колектори. Предишната ми фиеста 1,1 моно имаше такъв сензор. Сегашната е 1,6 16V пълна инжекция и няма такъв.

Нека някой колега със сиера с двигател като твоя да си погледне къде му е свързана тази тръбичка и да ти пише.

Публикувано: 01 май 2006, 17:12
от disc
Както казва snaiperisto там е имало нещо включено. Потърси го.

От там не поема никакъв въздух! Това е вакуумен изход за управление на нещо си - въпроса е какво е било това нещо си. Ако не го намериш - най-добре запуши отвора. Намери късо парче маркуч и му сложи болтче от едната страна а от другата го мушни в тази тръбичка.

А това, че двигателя не работи нормално на празен ход когато тръбичката е отпушена е съвсем в реда на нещата :wink:

Публикувано: 01 май 2006, 17:48
от cossy
Така като гледам двигателя е двувалов 8 клапана :) около 120 конйъ ;) 16 клапанова сиера освен косуърт нема. Иначе би било хубаво ако има колега със същия двигател да цъкне една снимка на неговия 8)

Публикувано: 02 май 2006, 19:17
от cefo
Благодаря на всички колеги. В крайна сметка му сложих тапата и мотора си заработи като нов. Колегата Disk се оказа прав :D Гадния щуцер явно е имал тапа, която е паднала. Браво и на колегите от Moto Pfoe, които изобщо не чатнаха за какво става въпрос :lol:

Публикувано: 02 май 2006, 20:15
от kEFi
cefo написа:Браво и на колегите от Moto Pfoe, които изобщо не чатнаха за какво става въпрос :lol:
Сега и ако поясниш от кой град...не че има голямо значение...

Публикувано: 02 май 2006, 21:43
от disc
kEFi написа:
cefo написа:Браво и на колегите от Moto Pfoe, които изобщо не чатнаха за какво става въпрос :lol:
Сега и ако поясниш от кой град...не че има голямо значение...
=)): =)): =)):

Никога не съм ползвал услугите на МП и нямам мнение, но дано не е чак толкова некачествена услугата им.

Публикувано: 02 май 2006, 21:46
от cefo
Стара Загора бе колеги , а двигатела ми е 8 клапана 4 цилиндъра и бошова инжекция-пълна . Абе да живее форума - колко можем да си помагаме ,че нали знаете приказката заоня майстор ,дето не му знаели името ....... Още веднъж ви благодаря за мненията

Публикувано: 02 май 2006, 21:59
от runtavguz
колегата имаше предвид да си редактираш профила...нанеси данните там
:idea: