Страница 1 от 1
какви ремъци и ролки
Публикувано: 09 юли 2010, 10:28
от Roy
Привет Колеги,
моля за един съвет от вас.
От около 50 хил. км не са сменяни ремъците и ролките. Тъй като никога не ми се е налагало да момента, не знам какви ремъци има фордчето, какви ролки и т.н., с две думи не знам какво да купя от магазина. Молабата ми е да ме насочите какви ремъци и ролки да купя, за да отида в сервиз да ги сменят преди да е станало някаква беля. Колата ми е Форд Ескорт, 1.3 /карбуратор,бензин/, 1993г., няма климатик ако има някакво значение, /пиша защото съм дочувал че има ремък, който въртял там нещо си за климатика/
Извинете ме за невежеството ми

!
Re: какви ремъци и ролки
Публикувано: 09 юли 2010, 21:40
от Nikola Iordanov
Закарай го в сервис те като го разглобят ще ти кажат какво ти е необходимо а може и при тех да го има в наличност.
Re: какви ремъци и ролки
Публикувано: 10 юли 2010, 00:57
от HACKO
Roy написа:...... Форд Ескорт, 1.3 /карбуратор,бензин/, 1993г., .....

Кой ли е този мотор? Дали не е със верига?
Re: какви ремъци и ролки
Публикувано: 12 юли 2010, 09:48
от Roy
Не е със верига или поне така мисля, защото виждам ремъците.
Re: какви ремъци и ролки
Публикувано: 14 юли 2010, 14:47
от gazetto
Ти кои ремъци виждаш....Щот и АутоДата вика че си с верига.
Re: какви ремъци и ролки
Публикувано: 14 юли 2010, 15:27
от urgan
В аутодата го дава че е с верига тоя мотор, както е казал и колегата. Най вероятно виждаш ремъка които върти алтернатора и хидравлика ако има.
Re: какви ремъци и ролки
Публикувано: 15 юли 2010, 09:33
от Roy
Май ще е най-правилно да отида в сервиза и те там ще кажат какво е нужно.
По принцип е ясно че така се правят нещата, но отправих въпроса, тъй като ми се случва няколко пъти да ме "таксуват" за части в сервиза пет пъти по-скъпо от реалната им цена , затова си наложих практиката сам да си купувам частите и да нося само да ги сменят.
Като разглобят колата ще пиша с какво се е оказало.
Благодаря за мненията!
Re: какви ремъци и ролки
Публикувано: 15 юли 2010, 13:37
от HACKO
Вдигни капака и направи една снимка(може и със телефон) и ще ти кажем с какво е.
Re: какви ремъци и ролки
Публикувано: 15 юли 2010, 16:28
от urgan
Аз много се съмнявам аутодата да греши. Но да качи някоя снимка да видим.
Re: какви ремъци и ролки
Публикувано: 16 юли 2010, 08:48
от Roy
Снимах колата и качих снимките.
http://kachi-snimka.info/viewer.php?id= ... 59124d.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;
http://kachi-snimka.info/viewer.php?id= ... 59159m.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;
http://kachi-snimka.info/viewer.php?id= ... 59180e.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;
http://kachi-snimka.info/viewer.php?id= ... 59208u.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: какви ремъци и ролки
Публикувано: 16 юли 2010, 09:27
от meltin
Аз ангренажен ремък не видях
Само 1 ремък дето върти динамото и помпата.
Re: какви ремъци и ролки
Публикувано: 16 юли 2010, 09:35
от urgan
Няма и да видиш. Дали с ремък или верига и двете ще са затворени с капак.
Re: какви ремъци и ролки
Публикувано: 16 юли 2010, 09:48
от HACKO

Тази снимка стига. Мотор-OHV, 8 клапана, долно разположен разпределителен вал задвижван със верига. Нямаш нищо за сменяне.
Re: какви ремъци и ролки
Публикувано: 16 юли 2010, 11:32
от Roy
Благодарен съм на вскички отзовали се

Re: какви ремъци и ролки
Публикувано: 16 юли 2010, 13:40
от bateto_toshko
не знам дали забеляза , но мотора ми се вижда яко омаслен...виж откъде ти хвърля
Re: какви ремъци и ролки
Публикувано: 16 юли 2010, 13:42
от carrot
Все пак е
желателно ремъка на алтернатора/водна помпа да се провери (смени, особено ако не е сменян 50 х. км!). Това е онзи ремък на снимки 2 и 3

, не е скъп, но може да те остави на пътя.
Re: какви ремъци и ролки
Публикувано: 16 юли 2010, 14:10
от Roy
Беше се скъсала гарнитурата на капака на мотора и омасляваше много яко.
Мислех си че колата гори масло, защото имам навика един път в седмицата да гледам всички течности на колата и гледах как маслото все намаля нивото си, но в последствие разбрах че причината е от състоянието на гарнитурата.
Преди седмица смених гарнитурата и сега няма течове, новото на маслото не се променя.
Не знам дали сте виждали такова омасляване, но дни точно преди смяна на гарнитурата, там където са свещите беше пълно с масло, както и навсякъде другаде.
Като отворих капака на двигателя старата гарнитура беше станала на парчета от по 3-4 см./как няма да тече/.