Страница 1 от 1
ИМАМ ПРОБЛЕМ
Публикувано: 05 май 2010, 22:49
от lada1200
Надявам се някой да може да ми помогне...значи проблема е следния...както си карах моя Форд Ескорт 1994 година 1400 кубика 75 коня пълна инжекция и спях на един светофар...докат чаках изведнаж без никакво предопреждение колата ми изгасна....и от тогава неще и да запали...цялата електроника е проверена заедно с бушоните...навсякаде си има ток....всияко си работи единствено не стига ток до свещите...като бобината сащо е здрава...кабелите ан сфещите също за здрави....какъв може да е проблема някой ако може да ми помогне ще съм много благодарен.
Re: ИМАМ ПРОБЛЕМ
Публикувано: 05 май 2010, 23:42
от HACKO
Комутатор или датчик на Хол.
Re: ИМАМ ПРОБЛЕМ
Публикувано: 06 май 2010, 18:39
от DrunBrun
При мен при аналогична ситуация излезе скъсан ангренажен ремък.
Re: ИМАМ ПРОБЛЕМ
Публикувано: 06 май 2010, 20:41
от lada1200
колега на мен ремъка ми е здрав...а акумутатора ми е в компютъра вътре...и сега търся работещ комп за да го закача да видя дали от тва идва проблема....но по принцип бях при Ицо форда дето пистата в Калояново е негова (Дракон), той има сервиз както повечето фордаджии знаете, в Пловдив...та там ми прегледаха колата и човека(майстора) ми каза че всичко по тоците си е наред, всичко си работи единствено акумотатора който на този модел форд ескорт се намира в компютърната кутия на колата е прецакан най-вероятно...само че отидох аз същия ден до една автоморга(като преди това обиколих около 5 автоморги и нямаше като моя компютър със същият номер номер на моя комп) и намерих същия компютър с отговарящ номер на моя и го закупих.Пребрах се и го закачих на колата си.Но ефекта беше нулев....проблема си беше останал сащия нямаше промяна в поведението на колата....демек не запали пак.Вариантите са 2:
1.Закупения от мен компютър от автоморгата е бил също с прецакан акумотатор
2.Причината не е в акумутатора
За това търся помощ или съвет от човек който може би е имал същия проблем за да знам какво да правя.
Благодаря предварително.
Re: ИМАМ ПРОБЛЕМ
Публикувано: 06 май 2010, 22:07
от gazetto
Акумулатор.......?Генератор...?Пробвай да сложиш читав акумулатор и пробвай.Имахме такъв проблем на фиестата и се оказа скусан кабел от генератора към акумулатора.
Re: ИМАМ ПРОБЛЕМ
Публикувано: 07 май 2010, 11:49
от HACKO
Какво означава "акумутатор"? Не мога да разбера дали пишеш Акумулатор с правописна грешка или имаш предвид комутатора на запалването. Също така не уточняваш това 1.4i с какъв мотор и инджекционна система е.
Re: ИМАМ ПРОБЛЕМ
Публикувано: 07 май 2010, 14:26
от lada1200
Колега моя е грешката...комутатора е проблемен според мен не акумолатора...а за инжекционната система незнам нищо...днес забелязах и др признак...като вартя на стартер и двигателя върти самоче не пали....релето на подкачващата помпа цъка постоянно...но това само когато въртя на стартер...значи давам на контакт то си изцъква подкачва гориво чува се всичко тва и след това релето изключва...и след като почна да въртя на стартер з да запаля релето почва да цъка...смених релетата измерих ги релетата са здрави всичките...варианта може би остава да закарам компютъра в мото-пфое да ми го закачат на техните компутри там и да ми видят дали нещо по него не е изгоряло включително и кумотатора.
Re: ИМАМ ПРОБЛЕМ
Публикувано: 07 май 2010, 15:40
от HACKO
Вдигни капака, направи една снимка, качи я в снимка бг или някой подобен сайт и дай линк, ще ти кажем какъв е мотора.
Проблем при Ескорта също прави таблото с бушоните, страдат от "студени спойки".
Re: ИМАМ ПРОБЛЕМ
Публикувано: 07 май 2010, 16:52
от lada1200
Колега двигателя ще кача по нататак снимка, но ето на ел таблото...
http://kachi-snimka.info/viewer.php?id= ... 40097x.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; със син цвят ограденото реле е въпросното, което цъка при въртене на стартер, което до сега не е правило така.А др с червено би трябвало да е същото като това оградено в син цвят.Въпроса е защо цака и има ли нещо общо с проблема за паленето?
Re: ИМАМ ПРОБЛЕМ
Публикувано: 08 май 2010, 11:03
от _SLiThER_
Имах същият проблем оказа се "студена спойка".
Re: ИМАМ ПРОБЛЕМ
Публикувано: 08 май 2010, 12:12
от vargala81
Колега провери Датчик за позицията на коляновият вал (CKP)sensor. намирасе някъде на маховика, не ми се е налагало да го търся но гледам, че при мен има някакъв датчик

Re: ИМАМ ПРОБЛЕМ
Публикувано: 18 юни 2010, 20:23
от osiata
Човече откачи цялото табло с бушоните занеси го у вас и внимателно с поялника презапойваш всички спойки. Преди време имах подобен проблем и когато свалих въпросното табло се изплаших. Почти всички спойки се клатеха, презапоих и проблема изчезна. Ако нямаш опит с поялник по добре потърси някой, който има в противен случай може би нама да оправиш проблема. Успех!!!
Re: ИМАМ ПРОБЛЕМ
Публикувано: 19 юни 2010, 13:42
от lada1200
мерси колега за съвета точно това беше проблема.вече е решен благодаря на всички за съветите.
