Страница 1 от 1

Mondeo 1.8TDI

Публикувано: 11 апр 2006, 10:12
от Димитар
Понякога при 1500-2000 об/мин. се появява висок шум {подобен на чукане на аванс на руски автомобил}.МОЛЯ ПОМАГИТЕ

Публикувано: 11 апр 2006, 21:37
от Mondeo18TDI96
Напиши нещо повече:
- на място като форсираш появява ли се
- кога се появява, колко често ...
- топла/студена
- има ли някакви други "странни" признаци: пушеци/масло/...
- шумове ..
- турбото наред ли е
- ремъци сменял ли си скоро ?
- губи ли мощност по време на чукането ...

Аз лично не съм наясно - какво е "чукане на аванс" (предварително подаване на искрата - преди буталото да е в ГМТ !? ...) и как звучи :D

Преди два дни и моята издаваше слаби "странни" звуци - от лагерите на генератора (който предния ден Здаде багажа) ...

Публикувано: 12 апр 2006, 09:32
от Димитар
Появява се почти при всякакви условия,наи-често при температура 40-60,при загрял двигател почти не се появява.Леко протушва,масло не гори,други шумове няма.Турбото е на 6 месеца<чисто ново>,ремъците на 3000км.Мошноста почти не се променя.
<Чукане на аванса>-това е детонивно изгаряне на горивната смес.Но при дизела няма как да стане.Зареждам на Лукоил.

Публикувано: 12 апр 2006, 09:35
от apock
Да не е вибрация от изпуснал тампон (на двигателя) или предадена към купето поради друга причина.
Аз също имам шум и вибрация в купето (понякога), но трябва да се разглоби, за да се види кое е за притягане :-)

Публикувано: 12 апр 2006, 10:03
от kurshuma
Аз пък си мисля за прецакани разпръсквачи *00147*
Може леко да са позапушени с добавка пробваи лик и моли от всеки лук оил ти препоръчвам :idea:

Публикувано: 12 апр 2006, 11:53
от T punchev
може и горижна помпа да е!

Публикувано: 12 апр 2006, 19:17
от Димитар
Тампоните са наре.от 2 год.ползвам добавка на кастрол.

Публикувано: 12 апр 2006, 19:21
от Димитар
От МП казаха ,че е от клапана на ГНП,проверих го-задрав,проверих и ел. веригата за слаби връзки и прекъсвне-наред.

Публикувано: 13 апр 2006, 19:23
от zayo bayo
Димитар написа: <Чукане на аванса>-това е детонивно изгаряне на горивната смес.Но при дизела няма как да стане.Зареждам на Лукоил.
Абе може да чука и то хубаво си чука аванса на нашите двигатели защото мисля че с ескорта имат еднакви двигатели.поне системата за обратно засмукване на изгорели газове.Чел съм че по този начин падала температурата на горене и не се отделяли вредни емисии/особенно вредни/.
Та ако има проблем в тази система засмуква с въздуха повечко аспусни газове от там по малко кислород респективно богата смес и ето ти чукане на аванс че и мощноста пада.
Та имай го и този вариянт като причина за проблема.

Публикувано: 14 апр 2006, 15:11
от iavor84
сподед мен може да е и от центровката в зацепването на ремъците.аз имах същия проблем когато сменях ремъци.Майстора пробва да ми "направи" центровката уж по-добре да работи, като врътна колелото на вала малко и се получи един такъв мн дразнещ шум на клапаните при студен двигател,както ти казваш като при руските коли. Върнах го на старото положение и си е наред сега. Имай и това в предвид!Можи и да греша-толкова разбирам-лично мнение. :oops: