Помощ

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
taramaz
потребител
потребител
Мнения: 6
Регистриран: 21 апр 2010, 21:20
Модел на автомобила: ford eskort 1.4 mi 1992 g
Местоположение: Лъки
Status: Извън линия

Помощ

Мнение от taramaz » 21 апр 2010, 21:41

Здравейте
Имам Форд Ескорт 1.4 mi 1992 г.от два дена нещо му стана на малки обороти работи добре но като потегля заглъхва няма мощност и дори загасва.Имам и газова уредба на гас няма никакви проблеми върви много хубаво.Ако някой може да помогне предварително благодаря. :(

Потребителски аватар
aniaeg
потребител
потребител
Мнения: 295
Регистриран: 18 юни 2009, 11:26
Модел на автомобила: volvo v40
Местоположение: ловеч
Status: Извън линия

Re: Помощ

Мнение от aniaeg » 22 апр 2010, 00:35

http://clubford.org/forum/viewtopic.php?t=4912" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;

това е.със моя форд се боря вече 3 години.работа на газ-перфектна,работа на бензин-като твоя.има още много теми за тоя проблем.и различни решения.понеже карам на газ,съм на кота нула относно работата на бензин.черпя инфо за ремонта само от форума.стигнал съм до някои решения-но това със снимки по подробно когато проблема е решен.в момента ми е ясно едно-всяка кола за себе си.още чета темите за подобни проблеми.много са.и всяка дава някакво решение.както каза колегата Наско-едно време имаше книги,нямаше компютри.а относно защо аз всеоще карам колата си така-защото както казах на газ няма проблеми-на бензин все още искам да натрия носовете на хора,които мислят че карам трабант :mrgreen:
как вървеше тоя форд отначало :D:
http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=8039" onclick="window.open(this.href);return false;
и това също
Бъди себе си,има достатъчно други

taramaz
потребител
потребител
Мнения: 6
Регистриран: 21 апр 2010, 21:20
Модел на автомобила: ford eskort 1.4 mi 1992 g
Местоположение: Лъки
Status: Извън линия

Re: Помощ

Мнение от taramaz » 22 апр 2010, 08:20

Ами сменил съм доста коли преди Фордчето имах Опел Астра 1.6 97 г. Макар че е по старичък и е 1.4 има страшен двигател и върви повече от Опела направо ме кефеше преди да се прецака на бензин.И в никакъв случай не съм съгласен че е трабант. ;): ;;):

taramaz
потребител
потребител
Мнения: 6
Регистриран: 21 апр 2010, 21:20
Модел на автомобила: ford eskort 1.4 mi 1992 g
Местоположение: Лъки
Status: Извън линия

Re: Помощ

Мнение от taramaz » 23 апр 2010, 09:17

Още за моя проблем , смених горивния филтър макар че беше на 2000 км почистих стъпковото моторче и датчика на клапата и пак същатата работа на място работи в движение глъхне няма мощност. Възможно ли е да е от дюзата която подава горивото ? :idea:

Потребителски аватар
vargala81
потребител
потребител
Мнения: 1346
Регистриран: 06 дек 2007, 13:50
Модел на автомобила: Ford Focus 2001 г. - 1.6, 16v, 100 ps.Zetec SE Engine
Местоположение: Asenovgrad
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Помощ

Мнение от vargala81 » 23 апр 2010, 09:49

taramaz написа:Още за моя проблем , смених горивния филтър макар че беше на 2000 км почистих стъпковото моторче и датчика на клапата и пак същатата работа на място работи в движение глъхне няма мощност. Възможно ли е да е от дюзата която подава горивото ? :idea:
Когато се кара на газ най-често се запушват инжекторите, в твоя случай инжектора.Отиваш в някой сервиз където имат ултра звукова вана и да ти я почистят.Имаш два вариянта, или се дави от прекалено много бензин или не и стига бензина, второто е по-вероятно.Мой комшия сложи на Голф-3 газова и след 2 месеца започна да не му пали на бензин.

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Re: Помощ

Мнение от paci » 23 апр 2010, 10:00

taramaz написа:Още за моя проблем , смених горивния филтър макар че беше на 2000 км почистих стъпковото моторче и датчика на клапата и пак същатата работа на място работи в движение глъхне няма мощност. Възможно ли е да е от дюзата която подава горивото ? :idea:
На място форсира ли се?
Не сама, ти като й буташ газ дали се развърта двигателя?

taramaz
потребител
потребител
Мнения: 6
Регистриран: 21 апр 2010, 21:20
Модел на автомобила: ford eskort 1.4 mi 1992 g
Местоположение: Лъки
Status: Извън линия

Re: Помощ

Мнение от taramaz » 23 апр 2010, 10:25

Пали от раз на място се форсира добре но в движение заглъхва даже понякога гасне. :|

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Re: Помощ

Мнение от paci » 23 апр 2010, 10:38

Откачваш след двуцефката всички гърнета назад и пробваш.
Намирисва ми на запушено гърне или катализатор.

Потребителски аватар
vargala81
потребител
потребител
Мнения: 1346
Регистриран: 06 дек 2007, 13:50
Модел на автомобила: Ford Focus 2001 г. - 1.6, 16v, 100 ps.Zetec SE Engine
Местоположение: Asenovgrad
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Помощ

Мнение от vargala81 » 23 апр 2010, 14:12

paci написа:Откачваш след двуцефката всички гърнета назад и пробваш.
Намирисва ми на запушено гърне или катализатор.
paci, тогава нямали да го прави същия номер и на газ? taramaz пробвай със добавка за инжектори в бензина, може и да ти помогне.Като дадеш контакт помпата се чува как бучи за около 5 сек. и спира, при теб така ли е? или продължава да бучи докато запалиш.

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Re: Помощ

Мнение от paci » 23 апр 2010, 16:31

vargala81 написа:
paci написа:Откачваш след двуцефката всички гърнета назад и пробваш.
Намирисва ми на запушено гърне или катализатор.
paci, тогава нямали да го прави същия номер и на газ?
Който не чете пише глупости :oops:

Потребителски аватар
bateto_toshko
потребител
потребител
Мнения: 1216
Регистриран: 01 юни 2008, 16:57
Модел на автомобила: Fiesta 1.4 Ghia '96
(Zetec-SE,16V, 90PS)
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Re: Помощ

Мнение от bateto_toshko » 23 апр 2010, 18:17

taramaz написа:Здравейте
Имам Форд Ескорт 1.4 mi 1992 г.от два дена нещо му стана на малки обороти работи добре но като потегля заглъхва няма мощност и дори загасва.Имам и газова уредба на гас няма никакви проблеми върви много хубаво.Ако някой може да помогне предварително благодаря. :(
един приятел със опел имаше подобен проблем , първо като тебе пали на бензин , но не върви добре , после само палеше без да върви въобще и накрая спря и да пали.Причината беше прецакана бенз.помпа.И друго ... ако от няколко месеца не си зареждал бензин , сипи малко 98 октанов примерно 1 към 1 като количество с този който ти е в резервоара и пак пробвай да покараш на бензин.
сърцето ми обича форд мустанг , а джоба фиеста :mrgreen:
Една кола не може да се оправи докато не се счупи

Потребителски аватар
vargala81
потребител
потребител
Мнения: 1346
Регистриран: 06 дек 2007, 13:50
Модел на автомобила: Ford Focus 2001 г. - 1.6, 16v, 100 ps.Zetec SE Engine
Местоположение: Asenovgrad
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Помощ

Мнение от vargala81 » 23 апр 2010, 18:54

от bateto_toshko......един приятел със опел имаше подобен проблем , първо като тебе пали на бензин , но не върви добре , после само палеше без да върви въобще и накрая спря и да пали.Причината беше прецакана бенз.помпа.И друго ... ако от няколко месеца не си зареждал бензин , сипи малко 98 октанов примерно 1 към 1 като количество с този който ти е в резервоара и пак пробвай да покараш на бензин.
И аз си мислех за помпата, но понеже онзи черен изклучвател който е в краката до педалите, има ролята да изклучва освен при катастрофа а и при натоварване на помпата.Веднъж на мен ми свърши бензина, сипвам 5л бенз. от туба, въртя но не пали и така въртях няколко пъти, после се вслушах но помпата въобще не тръгваше на контакт. Сетих се за този изклучвател и го погледнах, беше изкочил на горе, натиснах го и запали веднага.

taramaz
потребител
потребител
Мнения: 6
Регистриран: 21 апр 2010, 21:20
Модел на автомобила: ford eskort 1.4 mi 1992 g
Местоположение: Лъки
Status: Извън линия

Re: Помощ

Мнение от taramaz » 23 апр 2010, 20:59

Ами помпата се чува и качва гориво пробвах я на обратния бензин според мен има налягане и все повече се съмнявам че е инжектора.Ако някой може да ми каже къде мога да го намеря и каква е горе-долу цената.

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Помощ

Мнение от HACKO » 23 апр 2010, 22:18

Ако искаш да върви на Бензин, изхвърли газовата уредба. Ако не карай си я на Газ и не се занимавай с Бензина, това е загубена кауза.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

vrato
потребител
потребител
Мнения: 10
Регистриран: 26 фев 2010, 14:00
Модел на автомобила: Ford Escort - Explorer 1,6 16v(DOHC) EFI
Местоположение: Благоевград
Status: Извън линия

Re: Помощ

Мнение от vrato » 25 апр 2010, 14:30

Здравейте колеги!
преди известно време и аз имах подобен проблем - не искаше да ми пали на бензин и не вървеше добре на бензина.. не можех да я изфорсирам ( до 3000 оборота и гасне) след като го обсъдих с приятели решухме да свалим резервоара и да проверим какво става там. Причината да се заловим с това беше леко заглушения звук на бензиновата помпа. След като го свалихме отвътре изтече една сива гнувна течност а помпата .. хм - помпата си беше добре ама цетката беше толкова запушета и резервоара много гнусен.. след това - няма проблем.

П.П.
Резервоара отвътре почистих с 2 литра кориселин - максимум 10 лв, цетката на помпата намерих за 8 лв, помоща от приятели - безценна ;)

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 25 госта