какво да ти кажа? Мондеото като цяло е хубава кола. Но, все пак, аз, колкото и да съм фен да дизелите, не мога да възприема това купе с 1.8 двигател. Ако ще да е не турбо, не интеркулер, но и оттатък. Вярно, че новите комън рейл мотори (не знам дали това е такова) извличат повече мощност от по-малък обем (за пример - Фиеста 1.4tdi е 90 коня), но все пак... Аз такова купе, хеле пък и дизел, с по-малък мотор от двойка не признавам. Не знам

форд какви още дизели слагат на мондеото освен 1.8, май няма, а? Ако има - казвайте. Абе трябва да отворя сайта на МП и да видя, но ме мързи.
Моята философия е, че е по-добре да се постигне дадена мощност от един двигател с по-голям обем и по-разтоварен, отколкото от един малък и напомпан. Ама то май е до темперамента на шофьора. Остарявам!

Предимствата са, че по-големият обем се износва по-бавно, по-еластичен е и по-малко капризен от кофти гориво, което е мн. важно за БГ. Говоря принципно, разбира се. То има и изключения. В смисъл, като карах 3.6 литровия кугар, той поглъщаше каквото му сипеш и не се оплакваще. Като бях на хондата 1.5 литра и като е малко по-кофти горивото се усеща. Подобна е ситуацията и с маслото, и т.н. За да ти даде малкия мотор много, трябва всичко да е перфектно по периферията му. Което се постига най-добре при новата кола. А ние не говорим за такава, нали?
Аз малко се откъснах от съществото на въпроса ти, но и ти не си дал кой знае колко инфо за колата. Па аз това си знам - това си бая. Колегите, дето разбират повече ще ти кажат в детайли. От мен - философстването.
