Страница 1 от 4

Не ще да грее CVH-а

Публикувано: 01 апр 2006, 15:04
от fiestaracing
:D Братлета,колицата ми необичайно странно спря да загрява!!!Смених термостата,но нещата не се оправиха!!!Гарнитурата на главата е нова(както и цялата глава)!!!Системата е обезвъздушена!!!Всичко е изправно!!!Няма течове,не "надува",не изчезва и течност!!!Просто започна да загрява мнооого бавно!!!Когато я обърна на бензин загрява малко по-бързо,но нещата пак не са нормални!!!!Уплътнението на термостата е перфектно-почти херметично,зегерът с който се фиксира самия термостат е изправен!!!Смених термостата с друг,но пак същото :evil: !!!Термостатите са с гарантирано качество,още повече ,че демонтирах напълно изправен термостат,преди да го заменя с друг!!!Минах на варианта-картонче пред радиатора-никакъв ефект!!!Смених и датчика за показанието на температурата-да не би той да е сдал багажа,ама не!!!Да поясня-започна да прави тези мизерии,след като я поспънах малко на газ-до границата на ефективното обедняване на сместа!!!Преди това всичко си беше нормално-тръпката яка,ама все пак 13.5-14.5 на сто градско-Жена ми взе чак да забелязва-през ден за 20 левчета(бутилката е 20л)!!!!Като цяло идеите ми се изчерпаха!!!Ако някой е изпадал в подобна ситуация........,моля Ви пишете!!!Безкарйно ще съм Ви благодарен!!!! :D

Публикувано: 02 апр 2006, 15:26
от noface
Ами и при мен беше така когато ми изгоря датчика за температурата на охл.течност.Смених го с друг ,неподходящт :? и пак не отчиташе вярно,но при следващата покупка го заковах :roll: .Вероятността да се е скапал датчика точно сега при другите интервенции е малък,но е възможен :lol:

Публикувано: 03 апр 2006, 14:19
от fiestaracing
:D Сених го с точния цвят и съм сигурен,че проблема не е в него!!!Колата видимо и осезателно не загрява!!!

Публикувано: 03 апр 2006, 14:27
от Любо
И аз имам подобен проблем, но съм стигнал до заключението, че трябва да сменя датчика за уреда на таблото и ще се оправи (диагнозата е занижени показания на датчика)

Публикувано: 03 апр 2006, 14:29
от fiestaracing
[/i]Батка,и като пусна парното си духа хладно,не е в датчиците проблема!

Публикувано: 03 апр 2006, 19:24
от cossy
Възможно ли е термостата ти да отваря на различна температура?

Публикувано: 07 апр 2006, 13:27
от fiestaracing
:D Абсолютно не!!!Тествах всичките които сложих!!!

Публикувано: 08 апр 2006, 06:56
от bilder
Карай с по-малко вода в системата и ще загрява по бързо. :roll:

Публикувано: 10 апр 2006, 09:45
от fiestaracing
И това пробвах,пак не става!
Тая кола направо ме матира!

Публикувано: 10 апр 2006, 20:52
от bilder
Оф топик ама ти Предлагам бартер :lol:
Моя не матира,а хвърля в тъча :wink:

Знам, че сигурно е решен проблема, но моя все още не е :(

Публикувано: 11 окт 2006, 11:04
от tonyt_bs
И аз смених няколко термостата, и накрая се ядосах след поредното сваляне и слагане, взех заедно кожуха със сглобен термостат в него, пуснах вода от чешмата и ШАХ, водата си заобикаля , но не от уплътнението, а ми откъм тръбичката от разширителния съд. На практика, колкото и да уплътнява термостата, то си минава зад него, и кел файда??? МП ми искат 196 лв за нов кожух??? наред ли са за една чугунена отливка????
фиеста 1.4ми 92г
... дано съм помогнал и други да се замислят, че не само термостата може да е виновен за студа в колата

п.п. и снимки направих на дупката

Публикувано: 11 окт 2006, 11:18
от Brock
Колега, нещо май бъркаш.
Това, че преди да е отворил термостата, водата от ДВГ-то има достъп до разширителния съд, според мене не е никакъв проблем. То, май, точно така трябва да е - иначе, как ще се обезвъздушава системата и къде ще отива налягането създадено вследствие на топлинното разширение на антифриза?! :roll:

:twisted:

нямам предвид това

Публикувано: 11 окт 2006, 12:00
от tonyt_bs
Имам предвид, че като пусна вода през големия отвор (за маркуча към радиатора) и термостата си е поставен(на смимките го няма) излиза вода през дуплата със стрелката
Да прав си, че трябва да има достъп водата от разширителното казанче до двигареля, но до радиатора чак като отвори термостата
Сега като пусна вода през която и да е дупка за маркуч(общо 3 бр) все си стига до ДВГ

Оф много тъпо обяснявам, че и сам не се разбирам:(:(

Публикувано: 12 окт 2006, 16:41
от fiestaracing
:D Опитах да дроселирам потока към разширителното казанче с втулка в маркуча който тръгва от точно този корпус,но ефекта беше нулев!Като демонтирах втулката от маркучето видях ,че на входа на самото казанче има фабрична такава!Сега ще опитам да сложа нова с диаметър по-малък и от този,ще намаля дебита и през маркуча от след водната помпа до казанчето по същия начин,пък ще видим какво ще стане!Много CVH-и имат този проблем и мисля ,че това е мястото където трябва да се реши! :D

Публикувано: 12 окт 2006, 16:56
от kEFi
fiestaracing, сори, ама може ли да обясниш по-конкретно:
1. Не ти заграва двигателя? т.е. дори и час да работи на място перката не се включва...
или
2. Няма парно - двигателя загрява, перката включва, ама топло-йок?

Публикувано: 12 окт 2006, 17:15
от tonyt_bs
За не разбрах към кой е въпроса, но при мен загрява на място, и като тръгна изънградско особено, и пак изстива(миналата зима изкарах с картон пред радиатора)най-логичния проблем беше ТЕРМОСТАТ, но така след смяна не се реши проблема....

Публикувано: 13 окт 2006, 11:53
от fiestaracing
Колата има парно(като загрее),включва си перката(като загрее),потдържа си постоянна температура в града и на извънградско,всичко и е ОК,обаче мнооого бавно стига до нормален температурен режим!Паля сутрин и тръгвам-2км между блоковете на 1-ва до 3-та,2км баир надолу,спирам изчаквам 2-5 мин.,после пак 1км равно от там нататък поне 10-15мин трафик и чак тогава стрелката излиза от бялата зона!Или паля и тръгвам с 60-80км/ч извън града-на 12-15-17км загрява извън бялотоТермостата и работи,перката,парното но мнооого бавно загрява!На сестра ми фиестата-1.3-J6B-95' загрява напълно след първия 1км или 5-6 мин работа!

Публикувано: 13 окт 2006, 13:19
от kEFi
fiestaracing написа:Колата има парно(като загрее),включва си перката(като загрее),потдържа си постоянна температура в града и на извънградско,всичко и е ОК,обаче мнооого бавно стига до нормален температурен режим!Паля сутрин и тръгвам-2км между блоковете на 1-ва до 3-та,2км баир надолу,спирам изчаквам 2-5 мин.,после пак 1км равно от там нататък поне 10-15мин трафик и чак тогава стрелката излиза от бялата зона!Или паля и тръгвам с 60-80км/ч извън града-на 12-15-17км загрява извън бялотоТермостата и работи,перката,парното но мнооого бавно загрява!На сестра ми фиестата-1.3-J6B-95' загрява напълно след първия 1км или 5-6 мин работа!
Мойта не е излизала от бялото от по-миналата година, но това не значи, че не загрява.... просто индикацията не ми е вярна. Дали се дължи на датчик, на оттечка или на индикаторен уред - не съм се задълбавал...засега. :wink:
Щом охлаждането на двиг бачка коректно т.е. не прегрявам и имам яко топло....засега си трая :wink:

Публикувано: 13 окт 2006, 15:23
от cotecna
Колеги и аз имах същия проблем когато отидох в магазина се оказа, че продават термостати които отварят на различна температура, 60,70,80 градуса или 90 не се сещам как беше точно ако някои знае точно да помогне! Та мисълта ми беше, че взех този който отваря най-късно и работата се оправи. Нали знаете че фордовете имат големи радиатори които трудно се стоплят , обаче лятото не прегряват :-)

Публикувано: 14 окт 2006, 01:12
от chains
Абе я не се оплаквайте, знаете ли какво ми беше докато карах Ауди и ФВ - първия, втория светофар и докато се усетя водатата ври - спирам вентилатора /става мъгла на прозорците/, фарове /добре че в града става и само на габарити/, сд то /мълчанието е злато/ и хей темпа леко спада /но спасявам поредната гарнитура/ - е те това е ужас!

От както имам форд с перверверзно удоволствие гледам стрелката, която едва напуска бялата линия - така е супер, така е безопасно, така не се горят гарнитури и не се пилят глави!