Теч от ГНП на Ескорт Д '92 г.
Публикувано: 10 фев 2010, 11:08
Здравейте, колеги!
Ако има подобна тема, моля дайте линк, и заключете тази, за което се извинявам предварително!
Преди да пусна темата прерових информацията от тук http://clubford.org/forum/viewtopic.php?f=9&t=16196
и не открих тема, в която да е разискван този проблем. Значи теча е от лостчето, което дава газ, там, където лагерува в корпуса на помпата. Не е много, но дразни и почва да цапа надолу. Ходих при един уж познат майстор и му обясних за проблема. Той каза, че знае какво е, но не може да ми обясни, а трябвало да му оставя колата, да свали помпата и аз да си я закарам на друг майстор, че той да и направи въпросния ремонт - всичко окло 150 лв.
Знаете как е сега - криза и прочее. Идеята ми е да се опитам аз да си направя ремонта, евентуално с по-малко средства. Също така спомена, че този проблем се явявал при Фордовете предимно зимата, когато е студено, а после спирал сам (което силно ме съмнява)! За съжаление не знам каква ми е помпата (Лукас, Бош), което може би, би олеснило тези, които искат да се отзоват. Ще се опитам да разбера, но сега в тези студове, ще е малко трудно. Ако има допълнителни въпроси, ще се радвам да отговоря.
Поздрави!
Ако има подобна тема, моля дайте линк, и заключете тази, за което се извинявам предварително!
Преди да пусна темата прерових информацията от тук http://clubford.org/forum/viewtopic.php?f=9&t=16196
и не открих тема, в която да е разискван този проблем. Значи теча е от лостчето, което дава газ, там, където лагерува в корпуса на помпата. Не е много, но дразни и почва да цапа надолу. Ходих при един уж познат майстор и му обясних за проблема. Той каза, че знае какво е, но не може да ми обясни, а трябвало да му оставя колата, да свали помпата и аз да си я закарам на друг майстор, че той да и направи въпросния ремонт - всичко окло 150 лв.

Поздрави!