нередовен термостат
-
- потребител
- Мнения: 5
- Регистриран: 02 фев 2010, 13:28
- Модел на автомобила: ford mondeo
- Status: Извън линия
нередовен термостат
мондеото ми е 2.0тдди 115кс 2002г.Смених му термостата с оригинален моторкрафт-60.00лева но колата продължи да ми загрява бавно.
За 10мин. работа на място едва стига първото деление на темп. скала при -2градуса.Интересното е че при достигане на второто деление ако усиля вентилатора на парното температурата на двигателя пада.Извънградско колата не е карана.
За 10мин. работа на място едва стига първото деление на темп. скала при -2градуса.Интересното е че при достигане на второто деление ако усиля вентилатора на парното температурата на двигателя пада.Извънградско колата не е карана.
- Conan_1
- потребител
- Мнения: 1457
- Регистриран: 26 яну 2007, 14:10
- Модел на автомобила: Escort 1,8D 93г,Escort 1,8TDI 96г,Focus 1,8 TDCi 2002, Focus 1,8 TDCi 2003 estate, Wauxhall Astra 1,4i Auto 93, Jeep Cherokee 2.5 Sport 1994, Fiesta Zetec 2013 1.0 econetic.
- Местоположение: Plovdiv
- Status: Извън линия
Re: нередовен термостат
и аз съм така колега и мисля да сменям термостата ама май пак няма да помогне с тея грамадни радиатори отпред!!Опитай по лесният вариант прозрачно фолио лепнато в/у радиатора или картонче , иначе незнам друго да помага 

Ние, можещите, водени от незнаещите,
вършим невъзможното за кефа на неблагодарните.
И сме направили толкова много с толкова малко,
за толкова дълго време,
че вече сме квалифицирани да правим всичко от нищо!!! ...
вършим невъзможното за кефа на неблагодарните.
И сме направили толкова много с толкова малко,
за толкова дълго време,
че вече сме квалифицирани да правим всичко от нищо!!! ...
- bateto_toshko
- потребител
- Мнения: 1216
- Регистриран: 01 юни 2008, 16:57
- Модел на автомобила: Fiesta 1.4 Ghia '96
(Zetec-SE,16V, 90PS) - Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: нередовен термостат
Не е лошо да провериш разхода на гориво извън града ?Защото ако е нормален може , просто стрелката на таблото да ти прави номера. Друг вариант е датчика за температурата да не е в ред , и да "лъже" компютъра , че ДВГ е студен , но тогава и разхода на гориво ще е голям.кремиловв написа:мондеото ми е 2.0тдди 115кс 2002г.Смених му термостата с оригинален моторкрафт-60.00лева но колата продължи да ми загрява бавно.
За 10мин. работа на място едва стига първото деление на темп. скала при -2градуса.Интересното е че при достигане на второто деление ако усиля вентилатора на парното температурата на двигателя пада.Извънградско колата не е карана.
Има много спорове , но преобладават мненията , че на място колата загрява по бавно.Аз лично ако не бързам , паля , бавя се 1 минута до като сложа колан и пусна радиото и тръгвам.В тези студове при мене чак след 1 км излизам от бялата зона и чак след още 2-3 км стигам normal.Вероятно мога и по бързо да я загрея , но избягвам да вдигам 2000 оборота до като не е излязла от бялата зона .А ти си и с по-голям двигател от моя и предполагам , че още по бавно ще ти загрява .Особено ако я караш само сутрин и вечер на къси отсечки хич не я чакай да загрее.
сърцето ми обича форд мустанг , а джоба фиеста 
Една кола не може да се оправи докато не се счупи

Една кола не може да се оправи докато не се счупи
- escorttd1
- потребител
- Мнения: 227
- Регистриран: 06 юни 2009, 13:04
- Модел на автомобила: Escort 1.8TD'97 Estate, ABS, SRS Airbags, PSA, AC
- Местоположение: Под капака
- Status: Извън линия
Re: нередовен термостат
Дизелът не загрява на празен ход, още повече при тези ниски температури. Това се дължи на големия обем на охладителната система и високото КПД на двигателя => по-малко отделена топлина. Ако искаш да загрее го настъпи по някой баир.
За да провериш дали няма проблем с термостата пипни маркуча на радиатора докато стрелката е още в белия сектор. Маркучът трябва да е студен.
За да провериш дали няма проблем с термостата пипни маркуча на радиатора докато стрелката е още в белия сектор. Маркучът трябва да е студен.
Акълът е единственото нещо, което можеш да даваш без да го имаш!
- Itskin
- потребител
- Мнения: 169
- Регистриран: 02 юли 2008, 14:46
- Модел на автомобила: Focus 1.8 TDCI '07
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: нередовен термостат
Здравейте колеги
Абсотютно е така, на място не загрява много много, даже хич, а пък ако е пуснато парното направо се охлажда двигателя.
Провери маркучите както казва колегата и не се притеснявай, наред си е термостата. Нали като караш (по равно или нагорнище) не пада температурата?
Поздрав
Абсотютно е така, на място не загрява много много, даже хич, а пък ако е пуснато парното направо се охлажда двигателя.
Провери маркучите както казва колегата и не се притеснявай, наред си е термостата. Нали като караш (по равно или нагорнище) не пада температурата?
Поздрав
-
- потребител
- Мнения: 5
- Регистриран: 02 фев 2010, 13:28
- Модел на автомобила: ford mondeo
- Status: Извън линия
Re: нередовен термостат
Благодаря на всички колеги които се отзоваха на проблема ми!Това с маркуча снощи го проверих.Докато не отвори термостата той си е студен.
Вчера минах 16км градско стрелката на температурата почти стигна средата на скалата навън бе 0градуса .Спрях на място с работещ двигател и след 15 минути термостата отвори маркучу към радиатора се затопли и дори включи вентилатора.Явно този тип двигатели са предназначени за каране на по-дълги разстояния.Впрочем и в това е смисълът на дизела в икономически аспект.
Вчера минах 16км градско стрелката на температурата почти стигна средата на скалата навън бе 0градуса .Спрях на място с работещ двигател и след 15 минути термостата отвори маркучу към радиатора се затопли и дори включи вентилатора.Явно този тип двигатели са предназначени за каране на по-дълги разстояния.Впрочем и в това е смисълът на дизела в икономически аспект.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта