Страница 1 от 1
Голям проблем
Публикувано: 02 фев 2010, 00:48
от Pumpala2
Здравейте колеги ! Преди три дни си купих пьрвият ми Форд в живота ( и май ще е последният ). Колата изкара 7 км от как е в мене и скЪса ангренаж. Интересува ме при 1400cc мотор на Ескорт Ghia има ли защити и ако може някой да прати снимки с белези на ролките при центровка. Не сЪм рискувал да отварям главата (Бартер за Мерцедес и 200лв от мен) за да не ми стане по лошо. Мерси предварително.
Re: Голям проблем
Публикувано: 02 фев 2010, 09:53
от Doin
Че напиши какъв мотор е де, коя година ... дай малко инфо за да могат тук да ти помогнат. 7 кимолетра са малко за преценка на колата, а като я оправиш ти пожелавам много безаварийни километри. За белезите виж в раздел Софтуер/документация/ръководства, за Ескорт има доста.
Re: Голям проблем
Публикувано: 02 фев 2010, 20:08
от Pumpala2
Мерси на колегата че ме посаветва каде да трася (заради ь незнам каде е) иначе колата е 1992година 1400cc и номера на мотора ако ви говори нещо е NC36239 с мощност 52kW. Незнам как се определя как-в е мотора на форд защото при БМВ има примерно 316 - ( 1600cc / 102-105ps), Опел има ( XE, NE, NZ, XEV, i turbo обозначено с LET).
Re: Голям проблем
Публикувано: 03 фев 2010, 00:36
от 21grams
Pumpala2 написа:Здравейте колеги ! Преди три дни си купих пьрвият ми Форд в живота ( и май ще е последният ). Колата изкара 7 км от как е в мене и скЪса ангренаж. Интересува ме при 1400cc мотор на Ескорт Ghia има ли защити и ако може някой да прати снимки с белези на ролките при центровка. Не сЪм рискувал да отварям главата (Бартер за Мерцедес и 200лв от мен) за да не ми стане по лошо. Мерси предварително.
Ако си купиш Мерцедес(примерно) и след 7 км спукаш гума виновен ли е за това автомобила и били казал,че това ще е последния Мерцедес който си купуваш?
Успех с ремонта.
Re: Голям проблем
Публикувано: 03 фев 2010, 09:32
от momo76
И аз на такъв ескорт му късах ангренажа и нямаше никакви последствия. Явно има някаква защита.
Re: Голям проблем
Публикувано: 04 фев 2010, 21:45
от Pumpala2
Re: Голям проблем
Публикувано: 04 фев 2010, 22:18
от vargala81
И тук не е по различно

много колеги има кадето помагат!но има и такива които плуят

какво се оказа в крайна сметка има ше ли поражения?Братовчед ми си купи преди 3год. Пасат б-3 1.9тди .при него същия случай .Копува колата от София ,тръгва да се прибира за Мадан ,на Ихтиман му се чупи ролката и пада ангренажния ремък .От Ихтиман до Мадан 300лв за пътна помощ и 1500лв за основен ремонт.Преди 2седмици му се счупила същата ролка но все още е убеден ,че Пасат са най-здравите коли

успял е да убеди и брат ми да си купи Пасат

само ,че Брата неще и да чуе за дизелов VW

всъщност в Мадан карат само Пасати и един на друг се лъжат,че не се развалят

та това обикновенно са дефекти които са прикрити от авто-джамбазите колкото да издържи докато колата излезне от авто-салона,не зависи от марката.
Re: Голям проблем
Публикувано: 04 фев 2010, 22:45
от Pumpala2
Re: Голям проблем
Публикувано: 04 фев 2010, 23:04
от vargala81
добре е ,че има но моята май няма и дано не късам ремък

този двигател който си си избрал гори колкото моя 1.6 -105 к.с .дизайна и мен много ме кефи!повече от последния Ескорт със заоблените фарове

Re: Голям проблем
Публикувано: 07 фев 2010, 10:30
от canevplamen
Ескорта ми е също 1,4-1992 год.,в големите студове скъсах ангренаж-без поражения!!-Успех!!
Re: Голям проблем
Публикувано: 07 фев 2010, 11:05
от vargala81
и 1.4 и 1.6 със 8клапана са CVH .1.4 е ясно ,че има защита !вече попаднах на няколко теми със скъсани ремъци на които нищо им няма.Чудя се дали 1.6 CVH има защита ? или като скъса ремък прави всичко на салата

Браво на Форд !пускат базовия двигател със защита защото знаят ,че предимно се копуват за служебни коли и не се поддържат много,много

Re: Голям проблем
Публикувано: 07 фев 2010, 11:41
от urgan
Защита защита ама това е до 8 клапановите мотори, 16 клапановите удрят и става салата.
Re: Голям проблем
Публикувано: 07 фев 2010, 19:40
от hunter1989
Привет колеги, да попитам 1.6 Efi има ли вЪпросната защита. Благодаря
Re: Голям проблем
Публикувано: 07 фев 2010, 21:02
от HACKO
Efi е вида на системата за впръскване на гориво а не на двигателя. Тъй като Efi в трита вида д-ли, ще трябва да доуточниш вида на д-ля.
Re: Голям проблем
Публикувано: 07 фев 2010, 21:43
от ivel
Дали имат защита не знам/не съм късал ремък/,но 1.4 CVH имат едни леки вдлъбнатини на буталата,там където биха ударили клапаните.
Това ли е "защитата"?На 1.6 буталата и те ли са така?
Иначе този вид двигатели е доста здрав и надежден.
С тракащи повдигачи.Износени цилиндри и сегменти.Горящ масло.Три месеца го карах със спукана глава и нито смеси маслото с антифриза нито нищо.Пак си вървеше.
Само си изкарах маркуча за вентилация на картера да не влиза в капака на главата/хвърляше изпаренията отдолу като жигула/.
Re: Голям проблем
Публикувано: 07 фев 2010, 22:19
от essex
Здравей колега Pumpala2, сега след като е разрешен проблема ще споделиш ли с 3-4 изречения, какво беше положението, мотора има ли повреди, какво си правил, малко повече инфо защото сиг. ще е от полза и на други хорица !
Re: Голям проблем
Публикувано: 07 фев 2010, 22:39
от vargala81
essex написа:Здравей колега Pumpala2, сега след като е разрешен проблема ще споделиш ли с 3-4 изречения, какво беше положението, мотора има ли повреди, какво си правил, малко повече инфо защото сиг. ще е от полза и на други хорица !
Pumpala2 си го е написал,ама койю да чете .
от Pumpala2 на 04 Фев 2010, 22:45 .......Кола с уникален дизаин за годините си
А за пораженията само ремака!!! Решено е има защита
Re: Голям проблем
Публикувано: 07 фев 2010, 22:54
от Pumpala2