Бензинов двигател /CVH/ трака като дизел
-
- потребител
- Мнения: 22
- Регистриран: 02 дек 2008, 13:43
- Модел на автомобила: fiesta 1.4CVH 1992 Fusion 1.4 Duratec 16V 2002
- Местоположение: Добрич
- Status: Извън линия
Бензинов двигател /CVH/ трака като дизел
Привет от Добрич .
След приминаването на студовете успях да запаля колата която е форд фиеста 1.4 двигател CVH година на производство 1992.Появи се силно тракане във горната част на двигателя като предположих , че са масленните повдигачи и след като поработи малко ще спре тракането но уви продължава да трака и след като изминах 10km из града звученето си остана.Нивато на маслото ми е добре и също така лампата ми за маслото угасва.Извадих капачката на гърловината за наливане на маслото при запален двигател светнах с фенерче вътре и до колкото успях да видя като чели няма достатачно масло.Ако се е сблъсквал някой с този проблем моля пишете от какво може да е това тракане.
При условие , че преди големите студове двигателя си работеше перфектно.
След приминаването на студовете успях да запаля колата която е форд фиеста 1.4 двигател CVH година на производство 1992.Появи се силно тракане във горната част на двигателя като предположих , че са масленните повдигачи и след като поработи малко ще спре тракането но уви продължава да трака и след като изминах 10km из града звученето си остана.Нивато на маслото ми е добре и също така лампата ми за маслото угасва.Извадих капачката на гърловината за наливане на маслото при запален двигател светнах с фенерче вътре и до колкото успях да видя като чели няма достатачно масло.Ако се е сблъсквал някой с този проблем моля пишете от какво може да е това тракане.
При условие , че преди големите студове двигателя си работеше перфектно.
- PcMan
- потребител
- Мнения: 1155
- Регистриран: 29 яну 2009, 19:00
- Модел на автомобила: Ford Focus '01 1.8TDdi 90hp pre-face ниво Zetec
Ford Sierra '90 1.6i CVH 80hp последен face ниво CLX - Местоположение: Ловеч
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Бензинов двигател /CVH/ трака като дизел
Моя CVH 1.6i зимата докато загрее малко тракат клапаните малко повече (все пак по книжка е с 15w40 което е гъсто масло-нормално е за по-стари двигатели). Колко повече трака от нормалното за зимата при палене? Имай в предвид, че CVH не са най-тихите бензинки, това е един от недостатъците им(друг е маслото, което се сменя на рекордните малко 10 000км, при забавяне със смяната двигателите правят маслото на утайка(така се говори). Тези неща и други за CVH се знаят, колкото и много хора да караме такива не може да си кривим душите.
Последна промяна от PcMan на 28 яну 2010, 21:27, променено общо 3 пъти.
- vargala81
- потребител
- Мнения: 1343
- Регистриран: 06 дек 2007, 13:50
- Модел на автомобила: Ford Focus 2001 г. - 1.6, 16v, 100 ps.Zetec SE Engine
- Местоположение: Asenovgrad
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Бензинов двигател /CVH/ трака като дизел
или маслото е по -гъсто или помпата е заминала.Може да се е затлачила цедката в картера,миналата зима със същото масло ли си я карал?и имаше ли проблеми . Сега гледам в моята книжка препоръчват 10в40 като обхваща температурен диапазон от -25 до над +40градоса препоръчва се също и 15в40 но там където температурите не падат под -15
.Така аз като купих колата тогава нищо не разбирах ,и като я закарах да и сменят маслото ми сложиха 15в40 ,хидравличните повдигачи веднага започнаха да тропат и смених маслото на 1000км сложих 10в40 и спряха да тропат.Пак тропаха но само няколко сек.след като запаля ,смених повдигачите и ся не тропат.Междо другото знаете на тоя мотор каква е капачката за маслото! и понеже е лабава съм я оплатнил с едно парцалче и от там ми таи по малко масло .Като извадя капачката се вижда вътре как се плиска маслото ,и като дам газ пръска леко през отвора.Препоръчвам ти да не караш така колата докато не отстраниш проблема
.Така аз като купих колата тогава нищо не разбирах ,и като я закарах да и сменят маслото ми сложиха 15в40 ,хидравличните повдигачи веднага започнаха да тропат и смених маслото на 1000км сложих 10в40 и спряха да тропат.Пак тропаха но само няколко сек.след като запаля ,смених повдигачите и ся не тропат.Междо другото знаете на тоя мотор каква е капачката за маслото! и понеже е лабава съм я оплатнил с едно парцалче и от там ми таи по малко масло .Като извадя капачката се вижда вътре как се плиска маслото ,и като дам газ пръска леко през отвора.Препоръчвам ти да не караш така колата докато не отстраниш проблема
-
- потребител
- Мнения: 331
- Регистриран: 03 май 2008, 19:07
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.4 MI
1990г. CVH
Ford Escort 1995г. 1.6i 16v Zetec - Местоположение: Ямбол
- Status: Извън линия
Re: Бензинов двигател /CVH/ трака като дизел
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... BB#p177566" onclick="window.open(this.href);return false;
Колега, погледни темата горе
Поздрави
Колега, погледни темата горе

Поздрави


- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Бензинов двигател /CVH/ трака като дизел
Виждал съм упорити повдигачи, които не искат да се самообезвъздушат, по принцип се самообезвъздушават. Като отвориш капачката, трябва да виждаш масло, което изтича покрай повдигачите, маслото което изтича не е много но е постоянно особено при изфорсиране.
Виж и другите теми, както те съветва pav4o има доста писано по въпроса.
Който твърди че CVH мотора е шумен да заповяда да чуе моя, със масло 15W50 на около 12000, как мърка като загрее.
За тези 10км колата успя ли да загрее до нормална температура и да се включи вентилатора?
Виж и другите теми, както те съветва pav4o има доста писано по въпроса.
Който твърди че CVH мотора е шумен да заповяда да чуе моя, със масло 15W50 на около 12000, как мърка като загрее.
За тези 10км колата успя ли да загрее до нормална температура и да се включи вентилатора?
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 331
- Регистриран: 03 май 2008, 19:07
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.4 MI
1990г. CVH
Ford Escort 1995г. 1.6i 16v Zetec - Местоположение: Ямбол
- Status: Извън линия
Re: Бензинов двигател /CVH/ трака като дизел
Колега, а твоя мотор претърпял ли е някакви ремонтни действия, защото с колкото CVH мотори да съм си имал работа, потракват в това число и мояHACKO написа:Виждал съм упорити повдигачи, които не искат да се самообезвъздушат, по принцип се самообезвъздушават. Като отвориш капачката, трябва да виждаш масло, което изтича покрай повдигачите, маслото което изтича не е много но е постоянно особено при изфорсиране.
Виж и другите теми, както те съветва pav4o има доста писано по въпроса.
Който твърди че CVH мотора е шумен да заповяда да чуе моя, със масло 15W50 на около 12000, как мърка като загрее.
За тези 10км колата успя ли да загрее до нормална температура и да се включи вентилатора?


Поздрави


-
- потребител
- Мнения: 22
- Регистриран: 02 дек 2008, 13:43
- Модел на автомобила: fiesta 1.4CVH 1992 Fusion 1.4 Duratec 16V 2002
- Местоположение: Добрич
- Status: Извън линия
Re: Бензинов двигател /CVH/ трака като дизел
Маслото ми е 10w40 и е на 5000km. Двигателят ми е на реални 112000km колата е закупена от мотофое нова.
И до сега съм нямал проблеми по двигателя и най-вече с маслените повдигачи. Учудваме ,че след минусовите температури -27 градоса изведнъж започна да трака.Що се отнася до карането ми в града и изминалите дестина километра колата загря до нормална температура но не ми се е включвал вентилатора все пак беше доста студено.
Също така ''нямам'' разход на масло от смяна до смяна не доливам .Възможно ли е да има конденс който да замръзне в масления филтър или ангринажния ремак да е прискочил един зъб и от там да ми прави проблеми?
Миналата зима бях със същото масло Приста оил супер бензин .До 100000км. съм ползвал Кастрол магнетик 10w40.
И до сега съм нямал проблеми по двигателя и най-вече с маслените повдигачи. Учудваме ,че след минусовите температури -27 градоса изведнъж започна да трака.Що се отнася до карането ми в града и изминалите дестина километра колата загря до нормална температура но не ми се е включвал вентилатора все пак беше доста студено.
Също така ''нямам'' разход на масло от смяна до смяна не доливам .Възможно ли е да има конденс който да замръзне в масления филтър или ангринажния ремак да е прискочил един зъб и от там да ми прави проблеми?

Последна промяна от lludmil на 29 яну 2010, 20:54, променено общо 4 пъти.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Бензинов двигател /CVH/ трака като дизел
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 0%BC%D0%B8" onclick="window.open(this.href);return false;
Подбрах повдигачи, които не са износени, на този мотор не съм ги разглобявал.
Възможно е от конденз или замърсяване да се запушат.
Подбрах повдигачи, които не са износени, на този мотор не съм ги разглобявал.
Възможно е от конденз или замърсяване да се запушат.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- PcMan
- потребител
- Мнения: 1155
- Регистриран: 29 яну 2009, 19:00
- Модел на автомобила: Ford Focus '01 1.8TDdi 90hp pre-face ниво Zetec
Ford Sierra '90 1.6i CVH 80hp последен face ниво CLX - Местоположение: Ловеч
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Бензинов двигател /CVH/ трака като дизел
Провери си работата на термостата, има теми по въпроса. Това е във връзка с включването на перката, което обясни.
За мен Prista Oil просто не е вариант. Разликата в цената със малко по-престижно масло не е голяма.
До 100 000км е карана с Кастрол, а си на 112 000км в момента ? На моята сиера 1.6i cvh моно по книжка се сменя на 10 000км маслото! Провери на колко км се сменя маслото ако не знаеш. CVH пак повтарям, че е известен с минуса си, че скапва маслото и го прави на една голяма утайка (губи си смазочните х-ки) ако е привишат километрите за смяна.. Особено при повече градско каране и спортно такова.
pav4o подкрепям те, CVH си потракват за бензин, не мога да си кривя душата. Моя е превъзходна бройка (питайте venom4o), но пак си трака лекичко. Вече когато много загрее изчезва, но пак не е като други бензини.
За мен Prista Oil просто не е вариант. Разликата в цената със малко по-престижно масло не е голяма.
До 100 000км е карана с Кастрол, а си на 112 000км в момента ? На моята сиера 1.6i cvh моно по книжка се сменя на 10 000км маслото! Провери на колко км се сменя маслото ако не знаеш. CVH пак повтарям, че е известен с минуса си, че скапва маслото и го прави на една голяма утайка (губи си смазочните х-ки) ако е привишат километрите за смяна.. Особено при повече градско каране и спортно такова.
pav4o подкрепям те, CVH си потракват за бензин, не мога да си кривя душата. Моя е превъзходна бройка (питайте venom4o), но пак си трака лекичко. Вече когато много загрее изчезва, но пак не е като други бензини.
- ludavoda
- потребител
- Мнения: 555
- Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
- Модел на автомобила: Escort xr3i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Бензинов двигател /CVH/ трака като дизел
Имам CVH, много трака. С нов разпр. вал е и нови повдигачи и яко чука. Имал съм и други CVH-и и всичките са ми чукали здраво, но мен не ме дразни, свикнал съм му.
Сегашният ми CVH го карам с пълна синтетика, не знам дали е добре за повдигачите...
Преди години бях сипал някакво българско масло и колата така и не можа да се успокои. Веднага след това го смених и поутихна...
Сегашният ми CVH го карам с пълна синтетика, не знам дали е добре за повдигачите...
Преди години бях сипал някакво българско масло и колата така и не можа да се успокои. Веднага след това го смених и поутихна...
- Danchev
- потребител
- Мнения: 647
- Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
- Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
- Status: Извън линия
Re: Бензинов двигател /CVH/ трака като дизел
Тракат си тоя мотор и то прилично, може би заради много ниските температури и кофти масло ти се е разтракал повече. Както казва Наско, колкото и да гледаш през капачката там сериозно количество масло няма да видиш, аз като погледна си виждам и вала и кобилиците, които просто постоянно се омасляват чрез повдигачите без маслото да се задържа в главата. Аз карам 1.6 вече 10 години и както си тракаше в началото, така си трака и сега. Имал съм случай с хора, които са се хващали на бас че под капака имам дизел
Иначе наблюденията ми за 10 години и както казва един колега по горе е, че мотора е капризен от към масло и маслото трябва да се сменя както си му е реда на една година или 7000-8000х. км.

Tuned and performed by

The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them

The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them
- venom4o
- потребител
- Мнения: 2793
- Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
- Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
- Местоположение: София- Банкя
- Status: Извън линия
Re: Бензинов двигател /CVH/ трака като дизел
С 10w 40 OMV BIXOL Съм и да ти кажа от 8 -1 повдигач на ДОНС-то ми се е разхлабил и даже го видях и кой е ама защо не го смених тогава се питам? Като имах и здрави повдигачи? А иначе и мойта леко почуква..Ама само дакато загрее маслото за 2-3 мин..Иначе си работи превъзходно тихо. На PCman наистина тихо му работи поDanchev написа:Тракат си тоя мотор и то прилично, може би заради много ниските температури и кофти масло ти се е разтракал повече. Както казва Наско, колкото и да гледаш през капачката там сериозно количество масло няма да видиш, аз като погледна си виждам и вала и кобилиците, които просто постоянно се омасляват чрез повдигачите без маслото да се задържа в главата. Аз карам 1.6 вече 10 години и както си тракаше в началото, така си трака и сега. Имал съм случай с хора, които са се хващали на бас че под капака имам дизелИначе наблюденията ми за 10 години и както казва един колега по горе е, че мотора е капризен от към масло и маслото трябва да се сменя както си му е реда на една година или 7000-8000х. км.
мотора и пали добре...Докато му беше при мен колата я запалих сутринта да я преместя и наистина не си спомнявм да е тропала...
- PcMan
- потребител
- Мнения: 1155
- Регистриран: 29 яну 2009, 19:00
- Модел на автомобила: Ford Focus '01 1.8TDdi 90hp pre-face ниво Zetec
Ford Sierra '90 1.6i CVH 80hp последен face ниво CLX - Местоположение: Ловеч
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Бензинов двигател /CVH/ трака като дизел
venom4o Така е, не отричам че при мен почти не го чувам, просто съм взискателен и сравнено с други бензини има много лекичко чуване на повдигачите понякога(сигурно при мен е доста по-слабо и за други като venom4o не трака - нямам и ушите на колегите а и си въобразявам неща с времето - като например че не возеше меко сиерата - след като покарах фокуса и се качих в нея ме питайте отново това
) При по-ниска температура точно за 2-3мин подозирам докато вдигне маслото и всичко заспива преди да е почнала да загрява дори. Може да си въобразявам, Venom4o нищо не е чул а аз обичам да го правя.
В крайна сметка CVH-ите са на коли от 90те години, които са със по-слаба звукоизолация от сегашни(нормално), и това допринася.
lludmil Дори и само на 5000км българското бих го сменил ако бях аз. Смени го с по-хубаво такова и при повече градско сменяй на 7-8хиляди, при повече извънградско - до 10на хиляди максимум.В горните мнения пише за CVH-а. Само ако се грижиме за количките ще ни се отплащат подобаващо.
Venom4o Аз пък не знам да потраква 2.0-ката ти, сигурно се бъркам.
И това ще го оправиш за отрицателно време само да ни връхлети топлото време >:D<:

В крайна сметка CVH-ите са на коли от 90те години, които са със по-слаба звукоизолация от сегашни(нормално), и това допринася.
lludmil Дори и само на 5000км българското бих го сменил ако бях аз. Смени го с по-хубаво такова и при повече градско сменяй на 7-8хиляди, при повече извънградско - до 10на хиляди максимум.В горните мнения пише за CVH-а. Само ако се грижиме за количките ще ни се отплащат подобаващо.

Venom4o Аз пък не знам да потраква 2.0-ката ти, сигурно се бъркам.

Последна промяна от PcMan на 31 яну 2010, 14:21, променено общо 2 пъти.
- vargala81
- потребител
- Мнения: 1343
- Регистриран: 06 дек 2007, 13:50
- Модел на автомобила: Ford Focus 2001 г. - 1.6, 16v, 100 ps.Zetec SE Engine
- Местоположение: Asenovgrad
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Бензинов двигател /CVH/ трака като дизел
Във момента на затворен капак ми се чува само тъпото спортно гърне ,а като отворя капака се чува съвсем лекичко поцъкване което предполагам е от инджексиона ,но може да е и от повдигачите или самото движение на кобилиците.Повече се чува шума от движението на ремаците.Студена също не трака ,маслото ми е на 11000км Форд Формула 10в40 ,взех 4литрова туба и на два пъти долях остатака от тубата което беше около 500гр.Но капачката ми е много хлабава, уплатнявам я с пърцалче и от там ми таи по малко масло.Слагайте си маслени филтри Моторкрафт за моя двигател струва 13лв ,на повечето ментета по магазините не им работи клапанчето или изобщо няма такова,като загасиш двигателя филтъра се изпразва,после като запалиш докато се напълни и стигне маслото до повдигачите ще тракат.Мой колега има Мондео 1.8 доч . държи колата в гараж кадето температурата не пада под 15градоса .Все ми разправяше ,че като запали първите няколко сек. тракала,той завалията я е карал с Кастрол 15в40 . Казах му да пробва с 10в40 и да си вземе хубав филтър ,послуша ме и на другия ден ме почерпи и каза ,че въобще не съ се чули повдигачите .
-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Бензинов двигател /CVH/ трака като дизел
Да сравнявате минерално българско с полусинтетика или синтетика от известни марки няма много смисъл и да покаже, че българското не било хубаво.
Що не дойдете да видите моята кола, CVH, с българско масло на 15000 или 20000 и тихи повдигачи?
Но слагам където каквото масло си трябва - според изискванията за вискозитет и за състава на маслото. От как се появиха приста маслото започнах постепенно да преминавам на техните продукти и нямам оплаквания.
По темата - може да се е повредило нещо, маслото е било доста вмармаладено от студа, а повдигачите само това са чакали да се разтракат.
Що не дойдете да видите моята кола, CVH, с българско масло на 15000 или 20000 и тихи повдигачи?
Но слагам където каквото масло си трябва - според изискванията за вискозитет и за състава на маслото. От как се появиха приста маслото започнах постепенно да преминавам на техните продукти и нямам оплаквания.
По темата - може да се е повредило нещо, маслото е било доста вмармаладено от студа, а повдигачите само това са чакали да се разтракат.
-
- потребител
- Мнения: 22
- Регистриран: 02 дек 2008, 13:43
- Модел на автомобила: fiesta 1.4CVH 1992 Fusion 1.4 Duratec 16V 2002
- Местоположение: Добрич
- Status: Извън линия
Re: Бензинов двигател /CVH/ трака като дизел
Здравеите колеги блгодаря Ви много за информацията човек се учи докато е жив.
Смених масления филтър и загрях двигателя на място до включване на вентилатора а пък каквото ще да става.
Отначало си тракаше на метал и накрая когато се включи вентилатора се промени звука на двигателя отворих капачката за маслото и там ясно се виждаше как се облива с масло досадното тракане не изчезна напълно. Предполагам както ми писахте ,че повдигачите ми неса били обезвъздушени защото цяла седмица небеше карана. Определено двигателя няма и мощтност.


Последна промяна от lludmil на 16 фев 2010, 15:58, променено общо 2 пъти.
- vargala81
- потребител
- Мнения: 1343
- Регистриран: 06 дек 2007, 13:50
- Модел на автомобила: Ford Focus 2001 г. - 1.6, 16v, 100 ps.Zetec SE Engine
- Местоположение: Asenovgrad
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Бензинов двигател /CVH/ трака като дизел
Радвам се ,че си решил проблема!
- ludavoda
- потребител
- Мнения: 555
- Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
- Модел на автомобила: Escort xr3i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Бензинов двигател /CVH/ трака като дизел
Като цяло този двигател е много, даже адски издръжлив. Понася трудностите на времето и не е капризен. Дори и да чука, тропа - винаги върви 
Не е много мощен, обаче...
Явно някъде в него има голямо триене, и въпреки че го произвеждат доста (над 15) години, това един от поредицата несполучливи от спортна гледна точка двигатели...
Ако се ползва за обикновена употреба, показва невероятни резултати: сравнително нисък разход (при инжекционните модели), издръжливост и голяма надежност...
Има нещо странно в този двигател, поне на мен ми се е случвало един пъти: При сериозно натоварване (7000 - 8000 об./м.) за около 15 минути (което си е сериозен тест) двигателят започна да "чука". Спрях веднага - вдигайки клечката на маслото - там няма нищо... Никакво масло!
Изчаках 10 минути и пак запалих - никакво чукане... Това ми се случи преди повече от 10 години. И до днес нямам обяснение къде е отишло маслото. Разбира се, има само едно място - в главата, но чак пък повече от 2-3-4! литра? Загадка е за мен и досега...
Въпреки, че "изтропа" същият двигател го карах юнашки още доста време - никакви проблеми не съм имал...
Сега пак карам същият мотор, но времената са други, движението и пътищата са други, по-стар съм с 10 години и просто нямам куража да го напъна, както преди

Не е много мощен, обаче...
Явно някъде в него има голямо триене, и въпреки че го произвеждат доста (над 15) години, това един от поредицата несполучливи от спортна гледна точка двигатели...
Ако се ползва за обикновена употреба, показва невероятни резултати: сравнително нисък разход (при инжекционните модели), издръжливост и голяма надежност...
Има нещо странно в този двигател, поне на мен ми се е случвало един пъти: При сериозно натоварване (7000 - 8000 об./м.) за около 15 минути (което си е сериозен тест) двигателят започна да "чука". Спрях веднага - вдигайки клечката на маслото - там няма нищо... Никакво масло!
Изчаках 10 минути и пак запалих - никакво чукане... Това ми се случи преди повече от 10 години. И до днес нямам обяснение къде е отишло маслото. Разбира се, има само едно място - в главата, но чак пък повече от 2-3-4! литра? Загадка е за мен и досега...
Въпреки, че "изтропа" същият двигател го карах юнашки още доста време - никакви проблеми не съм имал...
Сега пак карам същият мотор, но времената са други, движението и пътищата са други, по-стар съм с 10 години и просто нямам куража да го напъна, както преди

-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Бензинов двигател /CVH/ трака като дизел
Точно този мотор има малко триене, и е мощен. Като чука пък не върви, защото започва да не може да пълни цилиндрите колкото трябва и както трябва. Затова може да ти изглежда слаб.
- ludavoda
- потребител
- Мнения: 555
- Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
- Модел на автомобила: Escort xr3i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Бензинов двигател /CVH/ трака като дизел
Е, кой е вървящият мотор?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 6 госта