Страница 1 от 1

1.8Д-има нафта но не пали

Публикувано: 20 яну 2010, 19:42
от ^^devil_boy^^
Привет колеги!Към проблема-Значи вчера сутринта ставам заплвам си фиестичката от5-6 завъртане, работи 5-10мин на място/чаках жената/ тръгнах след 1-2км колата изгасна в движение, след продължително въртене на булеварда запали като прекъсваше по време на запалването, след като запали работи около 10секунди и изгасна и така 2-3 пъти същата процедура на 4-тия пут слязах и отвих отдолу на горивния филтър кадето се събира вода и мизерия-чу се че излезе въздух текна малко мизерия, качих се повъртя малко и запали от тогава цял ден нямаше никакви проблеми, не гасне , пали си сичко 6, тази сутрин също запали си колата поработи 2-3мин и изгасна и това беше............няма палене, въртях, въртях мн време никакви признаци,даже не миришеш и на нафта от ауспуха и така се почна смених горивния филтър защото по принцип си беше за смяна-нямаше ефект/преди това го напълних с нафта/интересното е че филатара е пълен а след мн мн въртене помпата не засмуква нищо от него.Пробвах дъг вариант между филтъра и помпата има нещо като клапан ама не е то се вади от там с една спринцовка пулня нафта като съответно се върти колата, 6-7 спринцофки отидоха докато видя да прокапе нафта от тръбата която отива в дюзата/отвартих 2 тръбички/ и така взе да препатква обаче акомулатора се скапа/2-рия/ и стана тъмно и оставих.Някой може ли да каже от каквоо можев да се е получило така просто ттолкова мн вартене никога е нямало и интересното е че на засмуква нафта върти а не смучи,махнах едната тръбичка която отива към помпата и един авер върти не усещам да засмуква.

Re: 1.8Д-няма нафта

Публикувано: 20 яну 2010, 23:47
от gazetto
Пробвай да набиеш директно във шише с нафта.Ако запали значи въздуха е некаде по системата...Маркучета,снадки разни...

Re: 1.8Д-няма нафта

Публикувано: 21 яну 2010, 12:24
от escorttd1
Замръзнала ти е нафтата, после си вкарал въздух и си въртял докато стопиш акумулатора. Слагай хубава нафта и добавка когато е много студено.

Re: 1.8Д-няма нафта

Публикувано: 21 яну 2010, 14:46
от ^^devil_boy^^
проблема се оправи. Смених всички тръбички с нови мъркучи и маркучите за излишната нафта, повартя малко и запали сега няма никакви проблеми.

Re: 1.8Д-няма нафта

Публикувано: 22 яну 2010, 22:55
от ^^devil_boy^^
колеги мислих се че проблема се е решил но уви....... след подмяна на всички тръбички и маркучета за излишната нафта и след като наистина бяха за подмяна защото от снадките тръбичките свободно се вадеха и с надежда за някаква промяна уви.... на сутринта колата запали с повече зот от както преди да ги сменя. Подгрявам два пъти докато исключи релето и паля ........ след 2-рото завъртане се почва при-паткване при-тюфкане така 5-7-8 завъртания като и остава малко да запали и стартера спира да върти, връщам ключа и пак така след 2-3 повтаряния на тази процедура колата запалва и работи като часовник без да претресе без нищо докато преди претрисаше/все едно се губеше 1-ния цилиндър-което се оправи след подмяната на тръбичките/и така какъв може да е проблема карам тая кола вече 4-та година и това е 4-тата зима и такова въртене никога не е било винаги на 4-5-6 завъртане и пали и така...някакви идеи? Възможно ли е пак да смучи въздух от накъде въпреки че не ми се вярва насякаде съм сложил по 2 скобички на снадките стегнати до края......... нямам идея вече. Относно стартера досега съм нямал проблеми изведнъж взе да исчатква и точно в момвнта когато таман ще запали и исчатква-истърва бендикса/предполагам/ можеби защото му става зор ли и аз не знам вече...чакам редложения.


да добавя само:след подмяната на тръбички, маркучета и горивния филтър колата след като запали работи мн добре, промени се и вървенето и звука/към по добро/ обаче тва палене........:(

Re: 1.8Д-няма нафта

Публикувано: 22 яну 2010, 23:14
от paci
Свършва тока и шалтера се оттегля от боя.
Проверка на стартер и акумулатор!

Re: 1.8Д-няма нафта

Публикувано: 23 яну 2010, 09:05
от ^^devil_boy^^
и тази сутрин колата не запали........ със зареден акомулатор и 10мин въртене кУр... припатква и не пали ...... стартера върти ама.....Колата се намира във Варна

Re: 1.8Д-няма нафта

Публикувано: 23 яну 2010, 14:03
от gazetto
http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?f=9&t=31533" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: 1.8Д-няма нафта/вече има и пак не пали

Публикувано: 23 яну 2010, 15:19
от ^^devil_boy^^
това със сондата ще го пробвам.Само че имам 10литра нафта в резервоара предполагам няма как да смуче въздух от там.Ппреди малко слязах пак да пробвам зареих акомулатора и пак така само тюфка мирише на нафта от зад, като вартя излиза черничък пушек, послих да не да е необезвъздушена и почнах отвих на 1-вия цилиндър тръбата за нафтата и завъртях 3-4 пъти докато текна нафта/един авер гледа/ и така на 4-те цилиндъра, качих се и взех да въртя ...... но пак така тюфка а да запали и така 10-15 завъртания и не пали,сипах 50грама бензин директно в маркуча който отива в помпата и пак не стана само тюфка, припатква, мирише на нафта, пуши черно и не пали. Нафта отива до дюзите наливах гореща вода и няма пак същото. Имали някакв начин да и се е разместила центровката и да не съвпада момента на впръскване, до вчера колата си вървеше нормално е сутринта пак трудно запали през деня на 2-рото завъртане палеше.


Наппавих проба отидох до бензиностанцията в едно шише ми сложиха 4 литра,прибрах се отидох до колата дирекно трабата за нафтата която отива кум помпата я наврях в шишето, обезвъздуших системата с отвиване на една по една тръбите на дюзите докато шурне нафта, поргрявам и паля обаче пак същата работа тюфка, пуши черен дим и не пали само припатква а нафта има със сигурност 10000 процента 10литра вода излях постепенно върхо дюзите и помпата. Според мен като не експертно мнение мисля че центровката да е мръднала мн леко, става въпрос за горната запечатка на разпределителния вал където има 4 болта и като се развият се донамества, мисля че от там идва проблема, може да няма компресия което малко ме съмнява лятото сменях клапани, свещи ремъци и т.н
За центровката не знам вчера до последно си вървя колата........
Просто нямам идея какво може да е......


Някой ако знае наистина кадърен майстор във Варна който разбира нека да ми аде кординатите му.

Re: 1.8Д-има нафта но не пали

Публикувано: 23 яну 2010, 18:36
от Атанас
Чета, чета, ма гледам към края на последния пост си споменал за свещи.
Проверявал ли си ги?

Re: 1.8Д-има нафта но не пали

Публикувано: 24 яну 2010, 00:01
от aytin
Провери цетката за излишната нафта да не би да е запушена.Тя се намира върху самата помпа към нея е свързан маркуча за излишната нафта отвивашя прилича на кух болт вътре има цетка а от вън трябва да има много малка дупка виж да не е запушена и в самата цетка да няма мръсотии. Аз имах подобен проблем и излезе от там

Re: 1.8Д-има нафта но не пали

Публикувано: 24 яну 2010, 12:33
от ^^devil_boy^^
Това ще го пробвам с филтърчето но малко ме съмнява, да отива нафта в цилиндъра а да не може да се възпламени защото двигателя притриса и пуши но не запалва, малко му остава обаче колкото и време да върти аз държах точно 30оборота беше едно и също претриса и не пали и дига облаци пушек и мирише на нафта.

относно свещите дори и да има изгоряли при толкова въртене пак трябваше да запали, явно наистина няма компресия и не може да възпламени нафтата, като се постопли малко до кум 5-10градуса ще пробвам ако запали значи няма компресия и отпада варианта центровката ако не запали и тогава ще трябва да свалям пластмасите и да я мятам.

Re: 1.8Д-има нафта но не пали

Публикувано: 24 яну 2010, 17:29
от Атанас
^^devil_boy^^ написа:...
Знам ли... може да има комбинация от няколко фактура - свещи, компресия, малко избягала центровка. Казваш, че си въртял много, ама нъцки.
Преди няколко години бяхме организирали едно обучение на Витоша. Не помня в кой хотел бяхме, но няма значение. Сутринта -15, една от баничарките каза, че неще да запали и това е. Имала изгорели свещи. Въртяха, докато падна акумулатора. После един автобус даде ток, въртяха половин час и пак нищо. Дръпнаха я с друга кола и запали, но на стартер не иска.
Верно, че е студено, но не е трудно да премериш свещите.

Успех!

Re: 1.8Д-има нафта но не пали

Публикувано: 24 яну 2010, 17:57
от ^^devil_boy^^
Утре ще ги сваля, ще се навра някаде на тъмно и ще пробвам да видя дали стават и 4-те еднакво червени ако не ще купя други, инересното е че до -5-6 запали с зор малко но все пак запали на дръгата сутрин -10-15 не запали 2 акомулатора смъкнах и няма само тюфка и пуши но не пали. Дано да излезе от свещите.Лятото като скъсах ремък смених клапани паснах ги, гарнитури и 4 нови свещи по 10лв бройката беше, не знам ква марка

Re: 1.8Д-има нафта но не пали

Публикувано: 24 яну 2010, 18:51
от aytin
Няма нужда да сваляш свещите за да ги провериш.Вземаш един многожичен кабел единия край допираш в клемата на акуломатора на плюс а другия край на върха на свеща ако подава искра значи работи.Но първо трябва да отвиеш кабела които свързва свещите един за друг нетрябва нищо метално да опира на свеща и така едно по едно ги проверяваш

Re: 1.8Д-има нафта но не пали

Публикувано: 24 яну 2010, 19:14
от ^^devil_boy^^
това е единия начин, дръг е с мултицет-мериш съпротивлението, дръг вариант е ако знаеш долу горе колко Ток гълта свеща пак с мултицета даваш на амери/ток/ да мериш като съоветно на мултицета даваш черния кабел на най-долната дупка :) за да мери ток и ги проверяваш като в случея за ампери мултицета се връзва последователно пиша го за някой който не знае и така преполагам една свещ повече от 10 ампера няма да консумира, пък ако коснумира ще изгори мултицета/5лв/, а най-сигурния вариант е да се свалят и да се види каде нагряват дали е на върха ако не -се хвърля дадената свещ.
При мен със сигурност има работеща свещ защото като дма на контакт и съответно релето като се исключи ми светва по силно плафона което е знам за консумация, утре ще ги проверя :o

Re: 1.8Д-има нафта но не пали

Публикувано: 25 яну 2010, 11:19
от ^^devil_boy^^
2-те свещи бяха изгорели, сега ще бягам за свещи и ще видя кво ще стане.

Re: 1.8Д-има нафта но не пали

Публикувано: 25 яну 2010, 15:38
от ^^devil_boy^^
с голяма мъка смених свещите зажартих 4-5 оборота без подгрев, след това подгрях завартих и на 4-тото завъртане запали малко се гъбеше единия цилндър отначало но после явно се обезвъздуши и си подреди.

Да обобщя като цяло проблема отначало беше въздух в системата-смяна сички тръбички с маркучи и скоби и нов горивен филтър.
Следващия проблем беше че имах 2 изгорели свещи и при по ниска температура от -5 не искаше да запали. след смяната на свещите колата си запали при -12/варна/ като беше голям ветрилник и усещането беше за повече от -12/сигурно ще кажете че съм ненормален да сменям свещи при такива температури.....нои няма как/

Благодаря на вси1ки които взеха участия и помогнаха.