Страница 1 от 1
Проблем с Форд Фиеста 1.1 1993 година
Публикувано: 10 яну 2010, 15:18
от dionis
Здравейте,колеги!
Имам Форд Фиеста 1.1 1993 година,с 5врати,Тип Fiesta 1.1 CFI,тип на мотора G/G6.Мисля,че е моноинжекцион,но не съм 100 процента сигурен.При даване на контакт от двигателя за 2 секунди се чува жужене,затова мисля,че е моноинжекцион.Може и да е с карбуратор с автоматичен смукач.Проблемът е следният-не иска да запали или загасва в първите 10-на минути от запалването.Не винаги прави този проблем,но понеже никога не се знае,кога ще стане това,почти спрях да я карам.Случва се да мина с нея няколстотин метра или един километър,и тогава загасва.Или след като съм я карал,и я оставя някъде,след 2 часа пак не иска да запали.Живея вИспания.Мина през няколко работилници,но никой не успя да установи дефекта и.Разглобявахме карбуратора с един приятел,монтьор,той каза,че никога не е виждал да се излива толкова бензин.Да,и когато не иска да запали,мирише силно на бензин.Понякога успявам да я запаля след дълги опити с газ,натисната до край,но не винаги.Някой да може да ми помогне със съвет?Ще съм много много благодарен,все още не искам да я изхвърлям......
Re: Проблем с Форд Фиеста 1.1 1993 година
Публикувано: 10 яну 2010, 17:14
от dragnev1
първо пишеш че назнаеш дали е с карб после че сте го разглобява ли
Re: Проблем с Форд Фиеста 1.1 1993 година
Публикувано: 10 яну 2010, 18:22
от sobis
регулатора на налягането

Re: Проблем с Форд Фиеста 1.1 1993 година
Публикувано: 10 яну 2010, 20:37
от dionis
dragnev1 написа:първо пишеш че назнаеш дали е с карб после че сте го разглобява ли
Разглобява го донякъде моят приятел.Стоях и гледах

Утре ще му сваля филтъра да го погледна с човка ли е или влизат жици вътре.
Re: Проблем с Форд Фиеста 1.1 1993 година
Публикувано: 10 яну 2010, 21:06
от maistorabg
Моно на вебер.
И аз съм за регулатор.
Трябва да се закачи манометър.
Re: Проблем с Форд Фиеста 1.1 1993 година
Публикувано: 10 яну 2010, 23:07
от tqnko
1 съвет от мен
когато палиш недей до края газта
припомвай я г/д на 40%-80% 2-3пъти. Хубаво е да влиза и въздух.
Re: Проблем с Форд Фиеста 1.1 1993 година
Публикувано: 11 яну 2010, 17:30
от dragnev1
maistorabg написа:Моно на вебер.
И аз съм за регулатор.
Трябва да се закачи манометър.
къде се слага този манометър дай инфо
Re: Проблем с Форд Фиеста 1.1 1993 година
Публикувано: 11 яну 2010, 21:11
от dionis
Преди малкоя погледнах,инжекцион е,вероятно моно.Къде се слага този манометър и какво се мери с него?
tqnko написа:1 съвет от мен
когато палиш недей до края газта
припомвай я г/д на 40%-80% 2-3пъти. Хубаво е да влиза и въздух.
Обикновено пали без да и се дава газ.Обаче когато не иска да запали и явно нещо се е задавила,защото мирише на бензин,давам педала до край и въртя стартера.Понякога помага.
Свалих един мануал на руски език,там има скици,как се регулира налягането на горивото.Обаче защо повечето пъти пали без проблеми,а понякога не иска?Ако този регулатор е разбазикан,би трябвало винаги да ми прави този проблем........
мод: Използвай бутона "промени"
Re: Проблем с Форд Фиеста 1.1 1993 година
Публикувано: 12 яну 2010, 23:22
от dragnev1
никой ли незнае къде се слага манометъра за реглаж на налягането айде де дайте инфо
Re: Проблем с Форд Фиеста 1.1 1993 година
Публикувано: 12 яну 2010, 23:53
от HACKO
На входящия маркуч, за бензин.
Re: Проблем с Форд Фиеста 1.1 1993 година
Публикувано: 13 яну 2010, 17:16
от dragnev1
а точно отгоре над регулатора има нещо като вентил с капачка той за какво е
Re: Проблем с Форд Фиеста 1.1 1993 година
Публикувано: 17 яну 2010, 15:51
от dionis
Регулаторът на горивото е запечатам с оловна пломбичка,едва ли сее разцентровал вътре.Кой от останалите датчици може да ми прави този проблем?Някой,който от време на време не отчита добре-например за температурата на въздуха?А каква е ролята на ламбда датчика?
Re: Проблем с Форд Фиеста 1.1 1993 година
Публикувано: 22 яну 2010, 09:40
от madboy
dionis написа:................А каква е ролята на ламбда датчика?
Ламбда сонда е наименование на електронен датчик, който измерва пропорционалното съдържание на кислород в даден газ (или течност). Най-честото приложение на ламбда сондата е във двигателите с вътрешно горене, където се използва за реализиране на обратна връзка в електронното управление.
Автомобилна ламбда-сонда.
Работата на ламбда сондата се базира на определено активно вещество:
- Циркониев двуокис
- Титанов двуокис
При използване в ДВГ, сондата се монтира в изходящия тракт на автомобила (ауспуха), обикновено пред каталитичния неутрализатор. Тя подава електронен сигнал към управляващото устройство (ECU) отразяващ съдържанието на кислород в изходящите газове. По него управляващото устройство се ориентира дали подаваната в двигателя горивна смес е обогатена или обеднена, и съответно коригира консистенцията и ако е необходимо.
Re: Проблем с Форд Фиеста 1.1 1993 година
Публикувано: 22 яну 2010, 19:28
от gorby
dionis написа:Здравейте,колеги!
Имам Форд Фиеста 1.1 1993 година,с 5врати,Тип Fiesta 1.1 CFI,тип на мотора G/G6.Мисля,че е моноинжекцион,но не съм 100 процента сигурен.При даване на контакт от двигателя за 2 секунди се чува жужене,затова мисля,че е моноинжекцион.Може и да е с карбуратор с автоматичен смукач.Проблемът е следният-не иска да запали или загасва в първите 10-на минути от запалването.Не винаги прави този проблем,но понеже никога не се знае,кога ще стане това,почти спрях да я карам.Случва се да мина с нея няколстотин метра или един километър,и тогава загасва.Или след като съм я карал,и я оставя някъде,след 2 часа пак не иска да запали.Живея вИспания.Мина през няколко работилници,но никой не успя да установи дефекта и.Разглобявахме карбуратора с един приятел,монтьор,той каза,че никога не е виждал да се излива толкова бензин.Да,и когато не иска да запали,мирише силно на бензин.Понякога успявам да я запаля след дълги опити с газ,натисната до край,но не винаги.Някой да може да ми помогне със съвет?Ще съм много много благодарен,все още не искам да я изхвърлям......
Провери си бензиновата помпа и горивния филтър и релето ,което командва работата на помпата,също така дебитомера.

Желая ти успех ,пиши като я оправиш
