Страница 1 от 1
бензиновата помпа бучи постоянно
Публикувано: 03 яну 2010, 14:53
от super_go6o
EscortMK51.3 написа:ами аз искам да попитам следното - значи нашето мони е 96та но Мк1 със 1.6 (к)ЕФИ двигателче, обаче понеже ЕскортЯ е 1.3 и с АГУ наще спряха да карат Мони-то преди 2 години и си седи доста време в гаража със свален акумулатор, понеже пада от алармата, и преди време се беше запушил бензиновия филтър и от тогава като че ли помпата си бучи нон-стоп, даваш на контакт палиш, караш, все си бучи. Според свако ми (караше на 1 голяма фирма мондеото и го поддаржаше) помпата била повредена и за това така бучала, а сега виждам тази тема за "обучението" на еку-то, и се чудя дали този метод ще спре бученето ? И дали ще намали разхода ?
здравейте колеги и аз имам този проблем с бученето и незнам от какво се е получил.откакто взех колата е с този проблем даваш на контакт бучи потегляш пак бучи бученето спира чак като изгася кола.в колата има бензин нее от там.също така колата ми гори малко повече от допустимото 13-15 на сто ама повече се задържа на 15 без значение градско или извънградско и смятам че ако отстраня този проблем колата ми ще върви както трябва и ще намаля разхода на гориво.нека някои който се е зблъсквал с подобен проблем или някои които разбикра да обясни от какво може да е
Re: Методика за обучение на компютъра
Публикувано: 03 яну 2010, 17:51
от веден
Re: Методика за обучение на компютъра
Публикувано: 03 яну 2010, 18:26
от super_go6o
откакто взех колата е с този проблем даваш на контакт бучи потегляш пак бучи бученето спира чак като изгася кола
говоря за бензиновата помпа постоянно работи нон-стоп и се чува едно много силно бучене
Re: Методика за обучение на компютъра
Публикувано: 04 яну 2010, 10:58
от by_cec
Няма как да бъде по друг начин (бучи постоянно) защото помпата трябва да осигури постоянно налягане на бензина в рейката. Все пак това не е хидрофор. Колкото до самото бучене , то е различно за различните марки и модели, а при някои помпата не се пуска докато не се развърти мотора.
Re: Методика за обучение на компютъра
Публикувано: 04 яну 2010, 13:44
от super_go6o
това неможе да е възможно така да бучи помпата и това да е нормално.бях чел преди време в наръчника за форд ескорт и форд орион че бензиновата помпа при подаване на контакт помпата се включва и след околко 5 сек се изключва а ако помпата работи постоянно това означава че се е включил авариен режим или нещо такова беше не помня какво точно беше или че има повреда в помпата но това помпата да бучи постоянно нее нормално.
Re: Методика за обучение на компютъра
Публикувано: 04 яну 2010, 14:12
от by_cec
Искаш да кажеш, че твоята помпа не спира дори и да не е запален двигатела ? Ако е така, значи наистина имаш проблем около помпата, но ако няколко секунди след даване на контакт (без да е запалена) бученето спира - всичко е наред .
Re: Методика за обучение на компютъра
Публикувано: 04 яну 2010, 15:10
от super_go6o
това е че не спира давам на контакт и бученето почва без запален двигател паля двигателя то си продължава и се чува стабилно силен шум е.помпата се изключва единствено когато завъртя ключа и изключа колата от контакт.много странна работа е иначе като цяло колата е добре не прекъсва но ми гори бая банзинче
Re: бензиновата помпа бучи постоянно
Публикувано: 04 яну 2010, 21:16
от Nikola Iordanov
Някъде из форума преди време ставаше на въпрос именно за този проблем . И доколкото си спомням помпата работи докато осигри необходимото налягане за работата на иннжекторите ,след това има клапан който изключва помпата ,или пропуска излишното гориво обратно във резервоара .Явно този клапан при твоя случай е проблема .Порови се назад из форума дано откриеш темата ,или някой от колегите който е наясно с проблема да ти помогне . Желая ти успех

Re: бензиновата помпа бучи постоянно
Публикувано: 04 яну 2010, 21:40
от super_go6o
много ти благодаря колега ще поразгледам из форума и дано да намеря нещо ако не ще се надявам някои от колегите да подаде рака и да разрешим проблема
Re: бензиновата помпа бучи постоянно
Публикувано: 04 яну 2010, 23:38
от vargala81
super_go6o страхувам се ,че наистина ти се е задействал някакъв модул за аварийния режим нарича се (LOS)модул .Най-напред провери следните неща ,може бученето да се окаже и от тях:откачи клемите на акомолатора ,хем ако има грешки ще се истрият,след това изклучи куплонга на компютъра в десния калник под жапката и пак го вклучи.Слагаш клемите на акомулатора,палиш за около 2-3 мин. гасиш,отново даваш контакт и слушаш дали помпата ще спре да бучи,ако не спре провери и релето на помпата ,ако и от него не е значи някъде дава грешка ,някой датчик който е свързан с расхода на бензин,най вероятно ламбда сонда ,датчик затемпературата на входящия въздох,мап сензор.Малко си редактирах поста щот обърках компютъра с модула на запалването
Re: бензиновата помпа бучи постоянно
Публикувано: 05 яну 2010, 09:42
от by_cec
Клапана, който е на рейката осигурява постоянно налягане в рейката при различните режими на работа на мотора ,като част от горивото се връща в резервоара. Той няма никаква електрическа част, единствено има корекция на налягането в зависимост от вакуума в колекторите. Помпата се управлява от ЕКУ то и ако не спира 2-3 сек след даване на контакт най вероятно има проблем с релето,което я включва(залепнал контакт) или с неговото управление. Може да си премериш налягането в рейката - 2,3-2,9 бара без включен вакуум.
Re: бензиновата помпа бучи постоянно
Публикувано: 05 яну 2010, 10:03
от vonnn
Мондеото ми е с АГУ ,така си го взех и бензиновата помпа работеше и бучеше постояно(в смисъл дадеш контакт и бучи постояно докато не върнеш обратно ключа),а не да спре 2-3 сек след даване на контакт.Ама един ден ми писна и отидох при газадията и човека я свърза наново през реле и всичко се оправи ,сега 2-3 сек след даване на контакт спира
