Страница 1 от 3

Каква е репутацията на фордовите дизели?

Публикувано: 28 дек 2009, 14:40
от gateguardian
До сега не съм имал дизел, а съм адски доволен от седемте години със Фокус-а си и бих искал да ви питам дали дизелите на Форд също са толкова здрави/ надеждни?
Питам за двигатели които се предлагат 2004-2005, като не ме интересуват тези с по-малко от 120кс. Колата трябва да е от класата на Мондео, като изключение е Фокус-а.

Като цяло - ако избирате вие кой двигател бихте избрали? Алтернативите са ми същите години Вектра 2.2ДТИ/1,9СДТИ, но за тях чувам че не са много сполучливи или някоя Е39 525тдс 2000-2001. Ауди/VW не ми харесват най -вече защото Б5 не бих купил (Б6 вече става много пари) , а и Голф-а нещо :?
Като цяло колата трябва да е автоматик (освен ако разликата м/у еднакъв модел със скорости и автоматик не е фрапантна (1000лв+)

Re: Каква е репутацията на фордовите дизели?

Публикувано: 29 дек 2009, 13:08
от naftova pechka
като здравина и издръжливост хвалят много старите 1.6 Д :)))

Re: Каква е репутацията на фордовите дизели?

Публикувано: 29 дек 2009, 17:57
от peshaka
няма какво да се чудиш няма форд който да стигне в този клас е39 на бмв
но тдс-а не е сполучлив мотор,насочи се от 525d нагоре и търси комън рейл дизел

Казвам това с ръка на сърцето просто този клас автомобили принадлежи на бмв и мерцедес и другото е просто компромис ;)

Re: Каква е репутацията на фордовите дизели?

Публикувано: 30 дек 2009, 00:34
от S_C
Перфектен си е дизела на мондеото,просто му обърни внимание като на всяка стара кола.Това,че е на 5 години и изглежда нова,не и пречи да е на 500 хил км.

Re: Каква е репутацията на фордовите дизели?

Публикувано: 30 дек 2009, 09:49
от Alexi
2.5 TDS на BMW е извънредно сполучлив мотор и с лекота изкарва 450-600к км ,друг е въпроса че такива коли 2000-2001 си идват на 400к въпреки че пише 160к "реални" ,и почват проблемите .. това горното важи за доста от колите висок клас които се карат 50-60к на година и идват тука 10 годишни ... Форд нямат автомобил в тоя клас нито толкова сполучлив двг ,но и поддръжката на петица не е евтина .

Re: Каква е репутацията на фордовите дизели?

Публикувано: 30 дек 2009, 13:09
от diesel1.6
1,6д е велик мотор. 1,8 с помпата лукас и особено ТД който е с електронния блок за управляние е с ужасен сервиз според Бг разбиранията. В Бг няма кой да му направи точна диагностика!! Иначе е много здрав, ако не се повреди горивната апаратура.
За следващие не знам, само четох тук във форума за един колега, който даде към 3000 лв за 4 дюзи с отстъпката... провери да не нацелиш същия.

Re: Каква е репутацията на фордовите дизели?

Публикувано: 30 дек 2009, 16:33
от RaHzElChO
peshaka написа:няма какво да се чудиш няма форд който да стигне в този клас е39 на бмв
но тдс-а не е сполучлив мотор,насочи се от 525d нагоре и търси комън рейл дизел

Казвам това с ръка на сърцето просто този клас автомобили принадлежи на бмв и мерцедес и другото е просто компромис ;)
И с тази разлика, че BMW Common Rail E39 струва около 15 000 лева, докато Ford-а е на половина.

Re: Каква е репутацията на фордовите дизели?

Публикувано: 30 дек 2009, 17:52
от diesel1.6
И бмв-то или мерцедеса как ще се отиде на ски, примерно? Със всичките им електроники, системи и скъпи чудесии едва успяват да се докопат до проходимостта и удобствата на мондеото ми, а на двата ескорта дишат снежния прах през зимата.
Бмв е лидер на чиста магистрала и пред чалга кръчмата.
Това е мое мнение, като за моето ползване на колата. Разбира се, че има и хора с други навици и нужди.

Re: Каква е репутацията на фордовите дизели?

Публикувано: 30 дек 2009, 18:23
от RaHzElChO
diesel1.6 написа:И бмв-то или мерцедеса как ще се отиде на ски, примерно? Със всичките им електроники, системи и скъпи чудесии едва успяват да се докопат до проходимостта и удобствата на мондеото ми, а на двата ескорта дишат снежния прах през зимата.
Бмв е лидер на чиста магистрала и пред чалга кръчмата.
Това е мое мнение, като за моето ползване на колата. Разбира се, че има и хора с други навици и нужди.
Доста несериозно изказване, истината е, че BMW E39 525/530D е уникален автомобил, не само като скорост и удобство при шофиране, но и отличен комфорт на пътниците. Да се сравнява, с който и да било Ford е много голям признак на фенство към марката.Погледни само тази снимка на вътрешния интериор и ми кажи как си представяш сега твоя Ford.

http://photos-h.ak.fbcdn.net/hphotos-ak ... 7163_n.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Каква е репутацията на фордовите дизели?

Публикувано: 30 дек 2009, 19:30
от diesel1.6
За двигателите на форд си казах каквото мисля. Доста са добри, но както и при повечето марки, трябва първо да се разследва какви са проблемите и има ли сервиз и след това да се купува.
RaHzElChO написа:
diesel1.6 написа: Бмв е лидер на чиста магистрала и пред чалга кръчмата.
Това е мое мнение, като за моето ползване на колата.
Доста несериозно изказване, истината е, че BMW E39 525/530D е уникален автомобил........Погледни само тази снимка на вътрешния интериор и ми кажи как си представяш сега твоя Ford.
Напълно съгласен съм, че вътрешният интериор е различен. Моят форд си е супер. Липсва ми стойка за мачти вътре в купето, продава се отделно и мисля, че и бмв я нямат серийно. За някои хора шаренията и многото заврънкулки са ненужни. Примерно, на мене ми пречи средната конзола, толкова огромна на в твоя пример. Пречи ми да си сложа ските или мачтата за сърфа. Аз направо ги махам, а то дори не е предвидено както се вижда. Нека да не продължавам да пиша за това, извън темата е, и не искам да спамя (че и аз започнах и на мене се пише). Съвсем доброволно си признавам, че просто критериите са различни и бмв е далеч от съвършенството. Бих си купил, ако вършеше работа колкото струва и колкото наличните коли. Просто това не са най-добрите и удобни коли, исках да кажа. Много ще е интересно да се съберем двама от различните видове автособственици и да си разменим колите за известно време. Кой ли ще е по-отвратен? :)))[/size]

Re: Каква е репутацията на фордовите дизели?

Публикувано: 30 дек 2009, 20:35
от pepy1
diesel1.6 написа:И бмв-то или мерцедеса как ще се отиде на ски, примерно? Със всичките им електроники, системи и скъпи чудесии едва успяват да се докопат до проходимостта и удобствата на мондеото ми, а на двата ескорта дишат снежния прах през зимата.
Бмв е лидер на чиста магистрала и пред чалга кръчмата.
Това е мое мнение, като за моето ползване на колата. Разбира се, че има и хора с други навици и нужди.
споделям мнението напълно ,за една седмица видах чисто нови 3,5,7 модел на бмв които неможеха да излязат на 10 см сняг и буксуват като ... москвича ми не е буксувал така ,особено с нови зимни гуми-който не вярва като падне сняг да дойде на ПАТИЛАНЦИ да се убеди лично

Re: Каква е репутацията на фордовите дизели?

Публикувано: 30 дек 2009, 21:04
от vvasilev
Колега, те са били с летни гумета сигур ;):

Е39ка е супер колца ама 2000 година ще е пръснато от каране на милиони километри ще е и тогава.........стартират страдания Христови:
- скъпи части;
- некомпетентни майстори-кожодери-алхимици;
- инвестиции никога няма да се върнат;
- скъсани нерви и безсънни нощи :cry: :cry: :cry:

Аз съм определено за БМВ ама да е до 180к км. максимум и пак ще е по скъпо от един 5 годишен фокус.
Това е доста по-горен клас автомобил, който съответно си има по-скъпа подръжка ако това не си го осъзнал, хич не се хвърляй в приключения.

Re: Каква е репутацията на фордовите дизели?

Публикувано: 30 дек 2009, 21:10
от Alexi
много "фенове" на БМВ ,като повечето само са го виждали да минава край тях на улицата... тая кола с тегло 50/50 преден заден мост няма закъсване - много е проходима и балансирана ,карах БМВ 8 години и знам какво говоря .. разни кочини с 70%+ тегло на предния мост като управляемост са просто на светлинни години от БМВ ,вкл на сняг ... старите шофьори нали знаете какво казват - като тръгне задницата се плашат пътниците ,а като тръгне предницата - шофьора !
Знаем че гроздето е кисело ,няма нужда да се показва писмено .

Re: Каква е репутацията на фордовите дизели?

Публикувано: 30 дек 2009, 21:28
от didon80
Нормално е да е така при коли със задно - там тежестта на автомобила е по-малка от колкото върху предната ос, респективно затова колите с предно да имат по-добро сцепление с пътя, отделно че като сложат и някои широки гуми били те и зимни ситуацията не става по-розова! 8)

Re: Каква е репутацията на фордовите дизели?

Публикувано: 30 дек 2009, 21:41
от diesel1.6
Опа, моля за бмв-тата дето карат с 60 докато ги задминавам с 110, да пишем в тази тема - http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?f=3&t=34371" onclick="window.open(this.href);return false;.
Тук ако може да е за дизелите на фордъ. Моя е грешката, че се поддадох на неволната провокация за съвършенството на бмв и братчедите му.

Re: Каква е репутацията на фордовите дизели?

Публикувано: 30 дек 2009, 22:09
от peshaka
Човека пита за дизелите на форд ,а вие се захванахте кой буксува на сняг и кой не :!: :?: :!:
Аз до колкото имам информация /не съм имал преки впечатления /но съм чувал мнения че запушват дюзи след определени километри при TDCI моторите.

Re: Каква е репутацията на фордовите дизели?

Публикувано: 30 дек 2009, 22:34
от vargala81
peshaka написа:Човека пита за дизелите на форд ,а вие се захванахте кой буксува на сняг и кой не :!: :?: :!:
Аз до колкото имам информация /не съм имал преки впечатления /но съм чувал мнения че запушват дюзи след определени километри при TDCI моторите.
абе стига с това TDCI ,всички дизели с комън рейл система имат тоя проблем.Ако някой почне да спори ,да убясни първо що 2годишни коли пушат черен дим от ауспуха,все едно ,че си запалил гума.Такива съм виждал и БМВ и Мерцедес .

Re: Каква е репутацията на фордовите дизели?

Публикувано: 30 дек 2009, 22:46
от didon80
Проблема в ТДЦИ е заложен още на генетично ниво и това никой производител няма да го отрече - просто са капризни към нафтата, а тук тя е с високо съдържание на сяра дори в реномираните вериги, да не говорим от съмнителни източници за каква боза става въпрос! Ако искаш такава кола трябва да знаеш, че рано или късно може да имаш проблем с инжекторите.

Re: Каква е репутацията на фордовите дизели?

Публикувано: 02 яну 2010, 18:36
от Svetlix
vvasilev написа:Колега, те са били с летни гумета сигур ;):

Е39ка е супер колца ама 2000 година ще е пръснато от каране на милиони километри ще е и тогава.........стартират страдания Христови:
- скъпи части;- некомпетентни майстори-кожодери-алхимици;
- инвестиции никога няма да се върнат;
- скъсани нерви и безсънни нощи :cry: :cry: :cry:

Аз съм определено за БМВ ама да е до 180к км. максимум и пак ще е по скъпо от един 5 годишен фокус.
Това е доста по-горен клас автомобил, който съответно си има по-скъпа подръжка ако това не си го осъзнал, хич не се хвърляй в приключения.
Леле на 2.0 TDCI както са евтини частите ... просто не думай! Японките ще ти се сторят хипер евтиния пред тях. Айде стига с тая митология ...

Ако държиш да е дизел, аз лично освен Toyota и VW на друго не бих се спрял.

Re: Каква е репутацията на фордовите дизели?

Публикувано: 03 яну 2010, 09:42
от vvasilev
По скоро за окачване имах предвид.