както си караш.. гасне Mondeo 2.0 TDCI
- chefo_ukr
- потребител
- Мнения: 718
- Регистриран: 15 юни 2008, 09:30
- Модел на автомобила: ФОРД МОНДЕО 2.0ТДДИ
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: както си караш.. гасне Mondeo 2.0 TDCI
там пък за кви кинти става на въпрос не е истина.gazetto написа:Аз имам познат с Паст 1.9ТДИ помпа дюза.Та и той смени дюзите накуп....Не мисля че проблема е само във форд.Ако имаш време разпитай в сервиз на бош за Ауди и ВФ.Едва ли някой би ги категоризирал като здрави.....Та май при всички има проблеми.
BAD KID коя година е монделата ти?
-
- потребител
- Мнения: 124
- Регистриран: 29 авг 2008, 07:53
- Модел на автомобила: Ford Focus MK 2.5, 2009г, 2.0 LPG, 145 к.с.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: както си караш.. гасне Mondeo 2.0 TDCI
декември 2002
- chefo_ukr
- потребител
- Мнения: 718
- Регистриран: 15 юни 2008, 09:30
- Модел на автомобила: ФОРД МОНДЕО 2.0ТДДИ
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: както си караш.. гасне Mondeo 2.0 TDCI
ясно.няма как първите команни са така,само гледай да не е от помпата всичко и пак да умрат дюзитеBadKid написа:декември 2002
- Itskin
- потребител
- Мнения: 169
- Регистриран: 02 юли 2008, 14:46
- Модел на автомобила: Focus 1.8 TDCI '07
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: както си караш.. гасне Mondeo 2.0 TDCI
Колега,
наистина след 2004/5 махат Delphi-to и слагат Siemens или Bosch, които произвеждат помпи за почти всички европейски дизели. За 2.0 TDCI помпата е сменена с Siemens. Наистина, провери си помпата да не прави тя мизерийте.
наистина след 2004/5 махат Delphi-to и слагат Siemens или Bosch, които произвеждат помпи за почти всички европейски дизели. За 2.0 TDCI помпата е сменена с Siemens. Наистина, провери си помпата да не прави тя мизерийте.
-
- потребител
- Мнения: 247
- Регистриран: 13 дек 2008, 14:19
- Модел на автомобила: Фокус седан 1.6TDCI 07г.
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: както си караш.. гасне Mondeo 2.0 TDCI
Колеги,незнам защо,но съм останал с впечатление,че двигателя TDCI при Форд се монтира от 2004г,а именно това е двигателя на Пежо който те са кръстили HDI.Затова ми е чудно ,че на колегата Мондеото от 2002г.е с такъв двигател.Аз си мисля,че е TDDI.
- MapTo_D
- потребител
- Мнения: 1210
- Регистриран: 01 ное 2008, 11:51
- Модел на автомобила: С колелото
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: както си караш.. гасне Mondeo 2.0 TDCI
Тц, фокуса ми е края на 2001 и е 1.8 TDCi , друг е въпроса че съм виждал дизелови фокуси 2004 които са TDDi. Така като чета направо настръхвам ако ми дойде такова нещо и на моята глава какво ше го правя не зная. Дано се оправи колата след като са вкарани още над 3к. в неяmitko1962 написа:Колеги,незнам защо,но съм останал с впечатление,че двигателя TDCI при Форд се монтира от 2004г,а именно това е двигателя на Пежо който те са кръстили HDI.Затова ми е чудно ,че на колегата Мондеото от 2002г.е с такъв двигател.Аз си мисля,че е TDDI.
- maxpoint
- потребител
- Мнения: 1265
- Регистриран: 30 юли 2007, 14:11
- Модел на автомобила: Черният лебед и бялата лястовица....
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: както си караш.. гасне Mondeo 2.0 TDCI
Марто е прав,тези двигатели се монтират от 2001 година и наистина са от пежо,но поFORDени >:D<:
Трябва да можеш да псуваш,но не може да псуваш където не трябва /maxpoint/
- chefo_ukr
- потребител
- Мнения: 718
- Регистриран: 15 юни 2008, 09:30
- Модел на автомобила: ФОРД МОНДЕО 2.0ТДДИ
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: както си караш.. гасне Mondeo 2.0 TDCI
е той мотора е един и същ само горивната система е различна
- gazetto
- потребител
- Мнения: 700
- Регистриран: 20 фев 2008, 19:38
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1997 TDI Endura de 90hp
ЕН7077АН......и разни временни бегачки :) - Местоположение: с.Опанец - Плевен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: както си караш.. гасне Mondeo 2.0 TDCI
Аз мисля че тоя не е на Пежо,а на Мазда що се отнася до бутална група. На Пежо е 1.6.
Тва е за Пежо: Расположение двигателя Спереди, поперечно
Объем двигателя 1997 см3
Мощность 136 л.с.
При оборотах 4000
Крутящий момент 340/2000 н*м
Система питания Дизель Н.В
Наличие турбонаддува Турбонаддув
Газораспределительный механизм DOHC
Расположение цилиндров Рядный
Количество цилиндров 4
Диаметр цилиндра 85 мм
Ход поршня 88 мм
Степень сжатия 17.6
Количество клапанов на цилиндр 4
Топливо дизельное топливо
А тва за Мазда.
Расположение двигателя Спереди, поперечно
Объем двигателя 1998 см3
Мощность 120 л.с.
При оборотах 3500
Крутящий момент 310/2000 н*м
Система питания Дизель Н.В
Наличие турбонаддува Турбонаддув
Газораспределительный механизм -
Расположение цилиндров Рядный
Количество цилиндров 4
Диаметр цилиндра 86 мм
Ход поршня 86 мм
Степень сжатия 18.3
Количество клапанов на цилиндр 4
Топливо дизельное топливо
А тва си е на Мондеото:
Расположение двигателя Спереди, поперечно
Объем двигателя 1998 см3
Мощность 130 л.с.
При оборотах 3800
Крутящий момент 330/1800 н*м
Система питания Дизель Н.В
Наличие турбонаддува Турбонаддув
Газораспределительный механизм -
Расположение цилиндров Рядный
Количество цилиндров 4
Диаметр цилиндра 86 мм
Ход поршня 86 мм
Степень сжатия 18.2
Количество клапанов на цилиндр 4
Топливо дизельное топливо
Тва е за Пежо: Расположение двигателя Спереди, поперечно
Объем двигателя 1997 см3
Мощность 136 л.с.
При оборотах 4000
Крутящий момент 340/2000 н*м
Система питания Дизель Н.В
Наличие турбонаддува Турбонаддув
Газораспределительный механизм DOHC
Расположение цилиндров Рядный
Количество цилиндров 4
Диаметр цилиндра 85 мм
Ход поршня 88 мм
Степень сжатия 17.6
Количество клапанов на цилиндр 4
Топливо дизельное топливо
А тва за Мазда.
Расположение двигателя Спереди, поперечно
Объем двигателя 1998 см3
Мощность 120 л.с.
При оборотах 3500
Крутящий момент 310/2000 н*м
Система питания Дизель Н.В
Наличие турбонаддува Турбонаддув
Газораспределительный механизм -
Расположение цилиндров Рядный
Количество цилиндров 4
Диаметр цилиндра 86 мм
Ход поршня 86 мм
Степень сжатия 18.3
Количество клапанов на цилиндр 4
Топливо дизельное топливо
А тва си е на Мондеото:
Расположение двигателя Спереди, поперечно
Объем двигателя 1998 см3
Мощность 130 л.с.
При оборотах 3800
Крутящий момент 330/1800 н*м
Система питания Дизель Н.В
Наличие турбонаддува Турбонаддув
Газораспределительный механизм -
Расположение цилиндров Рядный
Количество цилиндров 4
Диаметр цилиндра 86 мм
Ход поршня 86 мм
Степень сжатия 18.2
Количество клапанов на цилиндр 4
Топливо дизельное топливо
-
- потребител
- Мнения: 2
- Регистриран: 06 ное 2009, 23:56
- Модел на автомобила: MONDEO
- Status: Извън линия
Re: както си караш.. гасне Mondeo 2.0 TDCI
Аз имах същият проблем и се оказа импулсен датчик на коляновия вал
-
- потребител
- Мнения: 124
- Регистриран: 29 авг 2008, 07:53
- Модел на автомобила: Ford Focus MK 2.5, 2009г, 2.0 LPG, 145 к.с.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: както си караш.. гасне Mondeo 2.0 TDCI
А тоя датчик как установиха, че е за смяна.. излезе ли като грешка на диагностиката...
-
- потребител
- Мнения: 124
- Регистриран: 29 авг 2008, 07:53
- Модел на автомобила: Ford Focus MK 2.5, 2009г, 2.0 LPG, 145 к.с.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: както си караш.. гасне Mondeo 2.0 TDCI
Колеги, някои от вас запознат ли е какво се случва, ако МП не си спазят обещанието за доставка на дадени части в рамките на 15 работни дни ?! Днес е 14-я такъв и частите още не са доставени, а са им дадени на ръка 2600лв, трябва да се дадат още 500, но при доставянето им. Неустойка нещо.. съществува ли, защото започвам да се изнервям!
- Alexi
- потребител
- Мнения: 1559
- Регистриран: 18 май 2008, 22:50
- Модел на автомобила: '06 Mondeo 2.2 TDCI Ghia ,'08 Transit Connect 1.8 TDCI
- Местоположение: Шумен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: както си караш.. гасне Mondeo 2.0 TDCI
ако нямаш нещо черно на бяло като договорче можеш спокойно да пиеш една студена вода .. аз 2600 на ръка не бих дал ,да доставят частите да ги сложат с поне 1 година гаранция и тогава плащам
-
- потребител
- Мнения: 124
- Регистриран: 29 авг 2008, 07:53
- Модел на автомобила: Ford Focus MK 2.5, 2009г, 2.0 LPG, 145 к.с.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: както си караш.. гасне Mondeo 2.0 TDCI
Колеги, да споделя с вас.. сменихме дюзите в петък, т.е. в последния ден от предвидените 15 работни за доставка. Смениха ги за има няма час и половина. Покарах колата.. и.. не знам дали трябва да намирам някаква определена разлика, но аз такава не усещам. А и не очаквам. Тук ставаше въпрос чрез тая смяна да се избегне риска от внезапното гаснене. И все пак прави ми впечатление, че колата си върви по-плавно, преди имаше някакво самоускорение на 2-ра и 3-та и то без да и подаваш газ, а сега това го няма. За вървенето.. тя и преди си вървеше много добре, така че.. разлика не намирам. Дадоха ми 1 година гаранция и 20 000км. Ами това е засега, да не бързам с изводите.. дано всичко е наред, а след някои друг километър ще обобщя по-подробно. Видях и какво представляват тия прословути инжектори.. дълги и тънки като химикал.. направени от пластмаса и метал. Производство са на Делфи. Това е
-
- потребител
- Мнения: 3
- Регистриран: 30 яну 2005, 19:29
- Местоположение: ford fiesta curier
- Status: Извън линия
Re: както си караш.. гасне Mondeo 2.0 TDCI
здравейте на всички 1 ,имам 3 коли доскоро 4 все форд, 2008 купих форд Турнео кънект 1,8 ТДЦИ но "СИСТЕМА СИМЕНС" преди купуването ,много подробно се интерисувах от горивната система заштото на двама мои познати единият с нов турнео с съштия мотор но"ДЕЛФИ" от 2004 оште гаранционен му се скапаха дюзите на около 40000-60000 хил км в МФ и дума за гаранция не признали от Българскатъа нафта било и си плати като поп 2300 лв уж с отстъпка преди 2 години на друг мой познат с съштото турнео нО ПАК С "делфи"СЕ ИЗРЪСИ 2500 ЛВ С ГОЛЕМИ ОТСТЪПКИ, и аз затова се интерисувах че около 80000 нагоре най често м/у 140-160 хил дюзите наи често 2 отях спират и колата губи мошност и гасне пресветват лама подгряване ,през 2008 бях на Аутомеханика в Франкфурт и след разговор на няколко штанда се оказа че в цяла Европа има проблеми с ДЕЛФИ комонреил и фирмите са започнали от 2007 да ги сменят, Форд с "СИМЕНС" а от 2012 с ДЕНСО,на изложението Аутомеханика в Истанбул се интерисувах в Турция дали има такъв проблем много от Фордовете се сглобяват в Завода в АДА ПАЗАРЪ ,да оказа се че в периода 2002-204 докато не са знаели проблема на гаранционни коли са сменяли цели двигатели ,после се е установило че 2 от инжекорите дават фира по бързо от останалите но се сменят за по сигурно и 4 ,не е от нафтата ако си мисли някой,ИНТЕРЕСНОТО ЧЕ 4 БР ИНЖЕКТОРИ В ИСТАНБУЛ СТРУВАТ ТОЧНО 1200 лв оригинал "ДЕЛФИ"без никой да ви иска старите за рециклиране ,това са само инжекторите ползват се стрите бубини , така че не бързайте с голямото вадене и по далече от стари коли с комонрейли проблеми имат и помпа дюза на ВАГ група ,МБ , ПСА ,дано съм бил полезен на тези с бъдештите ремонти
-
- потребител
- Мнения: 1
- Регистриран: 04 ное 2011, 20:00
- Модел на автомобила: ФОРД ФОКУС
- Status: Извън линия
Re: както си караш.. гасне Mondeo 2.0 TDCI
Колеги, здравейте!
От три месеца съм собственик на Фокус Ц Макс 2.0 ТДЦИ 2004 г.
Колата е страхотна,но за жалост мисля ,че проблемите започват.Форда започна да пали доста трудно,с доста въртене и неприятно тресене,а когато запали лапмичката с двигателчето на таблото остава да свети съвсем за кратко.Иначе мотора работи като часовник,с приятен звук и пъргавина,в движение проблеми няма,до момента,в който загасиш и дойде време да запалиш.
Преди да я подкарам колата е стояла на един паркинг близо 2 години без да бъде палена,а преди това е била редовно сервизирана в Мото Пфое.
Когато я стартирахме за първи след този дълъг период запали като чисто нова.Зимата форда прекара в един гараж и го изкарах преди една седмица тоест навъртял съм му не повече от 100 км след като го запалих за първи път ,но се появи въпросния проблем.
Днес напънах по-сериозно двигателя на дълъг път ,уж да "продуха",мисля ,че мотора започна да работи още по-тихо и "мазно",преди това когато работеше на място се усещаха на моменти вибраций и претрисане,но сега изчезнаха,направо заспа,но проблема с паленето си остана.
Можете ли да ме посъветвате нещо,то ще се ходи на майстор де,но навсякъде са едни "специалисти".....
Та бих бил благодарен ако някой сподели от опита си с мен.
Благодаря!
От три месеца съм собственик на Фокус Ц Макс 2.0 ТДЦИ 2004 г.
Колата е страхотна,но за жалост мисля ,че проблемите започват.Форда започна да пали доста трудно,с доста въртене и неприятно тресене,а когато запали лапмичката с двигателчето на таблото остава да свети съвсем за кратко.Иначе мотора работи като часовник,с приятен звук и пъргавина,в движение проблеми няма,до момента,в който загасиш и дойде време да запалиш.
Преди да я подкарам колата е стояла на един паркинг близо 2 години без да бъде палена,а преди това е била редовно сервизирана в Мото Пфое.
Когато я стартирахме за първи след този дълъг период запали като чисто нова.Зимата форда прекара в един гараж и го изкарах преди една седмица тоест навъртял съм му не повече от 100 км след като го запалих за първи път ,но се появи въпросния проблем.
Днес напънах по-сериозно двигателя на дълъг път ,уж да "продуха",мисля ,че мотора започна да работи още по-тихо и "мазно",преди това когато работеше на място се усещаха на моменти вибраций и претрисане,но сега изчезнаха,направо заспа,но проблема с паленето си остана.
Можете ли да ме посъветвате нещо,то ще се ходи на майстор де,но навсякъде са едни "специалисти".....
Та бих бил благодарен ако някой сподели от опита си с мен.
Благодаря!
- zar
- потребител
- Мнения: 166
- Регистриран: 26 фев 2006, 10:29
- Модел на автомобила: MONDEO MKIII,O7' 2.0TDCI
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: както си караш.. гасне Mondeo 2.0 TDCI
Колкото до съвместните разработки на Форд-Пежо мога да кажа специално за Двигателите на Мондео МК3(При Фокуса нещата са малко по-различни там само 1,8ТДЦИ е техен на Форд доколкото ми е известно),115,130к.с със сигурност са си на Форд.Виж вече при 2,2ТДЦИ нещата са вече съвместно с Пежо. Има и нещо друго което го бях мернал в английския форум а и малко из сайтовете посветени на темата а то е ,че инжекторите например на 2,0 ТДЦИ,115 к.с(система Делфи) са най-непретенциозни защото са със 3 разпръсквача,130 к.с 5 разпръсквача(малко по-финни и съответно скъпи) и идваме до 2,2,155 където говорим вече за 7 разпръсквача и голяма чувствителност съответно цена.Поправете ме ако греша!Така че искам да ви кажа че не всички двигатели са съвместна разработка с PSA.Отново подчертавам че гореспоменатото важи за двигателите на Мондео МК3 и по-точно "common-rail".От дефектирали инжектори страдат почти всички съвременни дизели включително и прехваления Мерцедес,не е само проблем на Форд.А няма да ви обяснявам какъв е филма със системите Сименс.Там пък се ползват пиезоинжектори дето си имат определен брой впръсквания и после и те си отиват на кино.А за разлика от нашите електромагнитни пиезоинжекторите са със доста по-сериозни цени
-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 10 яну 2016, 17:26
- Местоположение: Primorsko
- Status: Извън линия
Re: както си караш.. гасне Mondeo 2.0 TDCI
здравейте на всички наскоро си купих Ford Mondeo 2.2 TDCI 155hp комби 2004година на края.вчера както си карах с около 180км колата изгасна в движение и светна лампичка с реотан до обортомера в лявата част.след това запали и върви но ме притеснява.Някакви идеи? Благодаря ви предварително
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10848
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: както си караш.. гасне Mondeo 2.0 TDCI
Диагностика ще покаже каква грешка е записана.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 10 яну 2016, 17:26
- Местоположение: Primorsko
- Status: Извън линия
Re: както си караш.. гасне Mondeo 2.0 TDCI
направих диагностика но не показа грешка някой ако се сеща каква е причината ще съм благодарен
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 121 госта