Проблем с работата на двигателя
-
- потребител
- Мнения: 13
- Регистриран: 09 сеп 2005, 00:43
- Модел на автомобила: pazardjik
- Местоположение: ford
- Status: Извън линия
Проблем с работата на двигателя
Здравейте, колата за която искам да питам е Форд ескорд 1.6 EFI, проблемът е че при движение колата придърпва ако се кара без подадена газ. Направи ми впечатление че газовете които изхвърля намерисват на неизгорял бензин. Ще се радвам ако някой даде компетентен съвет 

- maistorabg
- потребител
- Мнения: 135
- Регистриран: 28 ное 2008, 03:19
- Модел на автомобила: G6A
- Местоположение: ПЛЕВЕН 088 72 72 207
- Status: Извън линия
Re: Проблем с работата на двигателя
Регулатор налягане бензин,датчик темп.,ламбда сонда.
Как пали сутрин?
Как пали сутрин?
-
- потребител
- Мнения: 54
- Регистриран: 13 юли 2009, 10:30
- Модел на автомобила: orion1.3mi CL 92г
- Status: Извън линия
Re: Проблем с работата на двигателя
провери цвета на свещите дали работят нормално след като ги развиеш
-
- потребител
- Мнения: 13
- Регистриран: 09 сеп 2005, 00:43
- Модел на автомобила: pazardjik
- Местоположение: ford
- Status: Извън линия
Re: Проблем с работата на двигателя
Когато е студена колата нали но ме държи оборотите и гасне, след 2-рия път вече задържа и работи. За свещите и аз се сетих ще ги видя, кабелите са нови. Тази ламбда сонда знае ли някой как вирви като цена?
- urgan
- Потребител
- Мнения: 1834
- Регистриран: 16 яну 2009, 16:44
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 TDCi 131 h.p. Estate 02' Ghia
Engine code: FMBA - Status: Извън линия
Re: Проблем с работата на двигателя
Ламбда сондата не играе на студен двигател, така че ако ти гасне като е студена си виж свещите и температурния датчик.
-
- потребител
- Мнения: 13
- Регистриран: 09 сеп 2005, 00:43
- Модел на автомобила: pazardjik
- Местоположение: ford
- Status: Извън линия
Re: Проблем с работата на двигателя
Ок, а можеш ли да ми кажеш къде е този температурен датчик и какво да му видя.
-
- Потребител
- Мнения: 774
- Регистриран: 05 авг 2007, 16:35
- Модел на автомобила: Ford Mondeo Ghia 2.0i 16v 93г.
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Проблем с работата на двигателя
Провери и да не смуче въздух от някъде (някои измъкнал се вакуум и т.н.)
- Danchev
- потребител
- Мнения: 647
- Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
- Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
- Status: Извън линия
Re: Проблем с работата на двигателя
Същият проблем със същият мотор, имаш TPS за смяна, абсолютно съм сигурен вече доста време се боря с проблема дискотирал съм го с един милион специалисти и съм постабилизирал нещата, но никъде не мога да си намеря нов датчик, а с такъв от морга не ми се рискува. За сега съм намерил само в МП и не смея да кажа каква цифра ми обявихаico_stoykov написа:Здравейте, колата за която искам да питам е Форд ескорд 1.6 EFI, проблемът е че при движение колата придърпва ако се кара без подадена газ. Направи ми впечатление че газовете които изхвърля намерисват на неизгорял бензин. Ще се радвам ако някой даде компетентен съвет


Последна промяна от Danchev на 07 авг 2009, 17:33, променено общо 1 път.
Tuned and performed by

The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them

The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them
-
- потребител
- Мнения: 13
- Регистриран: 09 сеп 2005, 00:43
- Модел на автомобила: pazardjik
- Местоположение: ford
- Status: Извън линия
Re: Проблем с работата на двигателя
Можеш ли да ми кажеш къде е тоя TPS датчик!
- Danchev
- потребител
- Мнения: 647
- Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
- Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
- Status: Извън линия
Re: Проблем с работата на двигателя

в.ж. червеното кръгче
Малко не се вижда датчика, но идеята е да се ориентираш къде е. Представлява черна пластмаса във форма подобна на "Т" хваната с 2 болчета от дясната страна на мотора (стандартно дясно за кола, иначе като застанеш срещу двигателя отляво) отстрани на дроселовата клапа.
Имаше супер тема как се отваря и как се чисти датчика (резултата ще е временен около седмица), намерих темата но незнайно защо всички снимки от темите в тоя форум чезнат мистериозно и няма да ти е особенно полезна.
Tuned and performed by

The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them

The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them
-
- потребител
- Мнения: 13
- Регистриран: 09 сеп 2005, 00:43
- Модел на автомобила: pazardjik
- Местоположение: ford
- Status: Извън линия
Re: Проблем с работата на двигателя
Този датчик да не стъпковото моторче (автоматичния смукач), чистил съм го като го потопя в бензин. Но не мисля че проблема е само в него.
- Danchev
- потребител
- Мнения: 647
- Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
- Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
- Status: Извън линия
Re: Проблем с работата на двигателя
Не това не е стъпковото моторче, то е отбелязано с 17, въпреки че при теб няма да седи на същото място като на картинката, а и стъпкоеото моторче не е датчик
TPS-а е съвсем различно нещо.

Tuned and performed by

The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them

The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them
-
- потребител
- Мнения: 13
- Регистриран: 09 сеп 2005, 00:43
- Модел на автомобила: pazardjik
- Местоположение: ford
- Status: Извън линия
Re: Проблем с работата на двигателя
Ясно, има ли някакво спасение или ...

- vargala81
- потребител
- Мнения: 1343
- Регистриран: 06 дек 2007, 13:50
- Модел на автомобила: Ford Focus 2001 г. - 1.6, 16v, 100 ps.Zetec SE Engine
- Местоположение: Asenovgrad
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблем с работата на двигателя
колега,ако можеш ,я кажи цената на тоя ТПС датчик ,че съм решил да го сменям този път със нов.На мен вчера почна да ми прави проблеми с оборотите .Тази вечер форсирам на място и като пусна педала колата гасне.Откачих датчика за температурата на входящия въздох и се оправи ,този който е с номер 21 на картинката по горе.Ако някой му знае цената да казва.Колата ми от няколко дена започна като на автора на темата да пали от втория път.Danchev написа:Същият проблем със същият мотор, имаш TPS за смяна, абсолютно съм сигурен вече доста време се боря с проблема дискотирал съм го с един милион специалисти и съм постабилизирал нещата, но никъде не мога да си намеря нов датчик, а с такъв от морга не ми се рискува. За сега съм намерил само в МП и не смея да кажа каква цифра ми обявихаico_stoykov написа:Здравейте, колата за която искам да питам е Форд ескорд 1.6 EFI, проблемът е че при движение колата придърпва ако се кара без подадена газ. Направи ми впечатление че газовете които изхвърля намерисват на неизгорял бензин. Ще се радвам ако някой даде компетентен съветРестартирай компа и покарай малко веднага след това при мен няма проблем около 10 мин докато натрупа грешки от ш......я датчик. A и нормално е да мирише на суров бензин, защото когато е скапан датчика минава в някакъв авариен режим и налива бензин с лейката, съответно няма как да го изгори и си го мята през отделителната система
- lada1200
- потребител
- Мнения: 319
- Регистриран: 10 дек 2006, 19:10
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.4 i 75hp 1994
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Проблем с работата на двигателя
Колега опитай с почистване на дибитомера.
.::FORD Escort 1.4i::.
- Danchev
- потребител
- Мнения: 647
- Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
- Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
- Status: Извън линия
Re: Проблем с работата на двигателя
А ако няма дебитомер как да го почистишlada1200 написа:Колега опитай с почистване на дибитомера.



Цената на TPS в МП няма да я споменавам да не създавам излишни главоболия, английски е 150 кинта, но е много трудно да се намери.
Tuned and performed by

The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them

The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them
-
- потребител
- Мнения: 6
- Регистриран: 18 авг 2009, 18:51
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 16v
- Местоположение: Карнобат
- Status: Извън линия
Re: Проблем с работата на двигателя
Аз си намерих TPS за 50 лева (чисто нов)... ама колко ще изкара не знам.Ти ме шашна с тая цена от 150 лева.



Понякога, опитвайки се да помогнеш, рискуваш сам себе си, но това не значи че трябва да спреш!
- Danchev
- потребител
- Мнения: 647
- Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
- Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
- Status: Извън линия
Re: Проблем с работата на двигателя
И те това е английски в МП искат 230 кинта
забавни типове. Я просветли каква марка е и от къде го взе, като гледам цената най-вероятно е италианче.



Tuned and performed by

The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them

The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them
- vargala81
- потребител
- Мнения: 1343
- Регистриран: 06 дек 2007, 13:50
- Модел на автомобила: Ford Focus 2001 г. - 1.6, 16v, 100 ps.Zetec SE Engine
- Местоположение: Asenovgrad
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблем с работата на двигателя
колега,миналия ден се обадих на ЕТ"ЮВИС" магазин в Пловдив който продава оригинални моторкрафт части.Питах ги за цената на сензора за температурата на въздоха,казахами 80лв а ТПС потенциометара бил 50лв.телефона на магазина е 032/689033Danchev написа:И те това е английски в МП искат 230 кинта![]()
![]()
забавни типове. Я просветли каква марка е и от къде го взе, като гледам цената най-вероятно е италианче.
- Danchev
- потребител
- Мнения: 647
- Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
- Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
- Status: Извън линия
Re: Проблем с работата на двигателя



Tuned and performed by

The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them

The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 17 госта