Страница 1 от 1

проблем с ГHП на Фокус TDCi

Публикувано: 23 юни 2009, 18:32
от Kiko123
Здравейте отново

покарах го фокусчето и след 10-ина километра колата когат е над 3000 оборота светла лампичката за свещи и минава в авариен режим. Отидох в Мото Фое и след 4 часа гледане казаха...ГНП е за смяна.Видях темата за педала и се чудя дали може да е този проблем, но им казах в МП и казаха че не е от него. И сега се чудя къде да го закарам да го погледнат защото 2000 за ремонт не съм готов още да дам. Моля ви посъветвайте ме нещо, защото леко се отчаях. Преди да го взема този Форд толкова четох и за това ГНП четох и ако се окаже то ще се изям от яд....

Re: проблем с ГHП на Фокус TDCi

Публикувано: 26 юни 2009, 02:09
от Kiko123
Продължавам да споделям опита с моя проблем. Днес бях в МП Люлин. Връзваха колата с кампютър, караха, правиха, струваха и казаха дюзите не са в ред (и 4-те) и така МП Младост - ГНП, а МП Люлин дюзи. Казах му на приемчика, че съм бил в Младост и от там са казали ГНП и той ми отоговори, че повече вярвал на неговите диагностици и т.н. Леко ядосан отидох в МП Младост и им казах за евентуалният проблем с дюзите (говорих с шефа на сервиза Инж. Чурилов) и той каза идваш сменяме ти ГНП-то и ако не се оправи не плащаш нищо и си правиш дюзите.

И като цяло се чудя какво да правя сега, защото в горивният не намерихме никакви стружки(симптом за разпадаща се помпа), а пък ниското налягане в 4-те дюзи изглежда повече на проблем с ГНП. Колегите помогнете с някое мнение, защото съм на ужасен кръстопът :)

А и четох че дюзите ги рециклират в Пловдив, някой рециклирал ли е там ?

Re: проблем с ГHП на Фокус TDCi

Публикувано: 26 юни 2009, 12:31
от chefo_ukr
Ти горивния филтър сменя ли го?може да е и от клапана на помпата(не помня как се казваше)но той регулира това налягане и момента,а пък ако има стружки те се залепят по него и той блокирва(магнитен е)след час примерно се размагнетизирва и пали.С промивки пробвал ли си?

Re: проблем с ГHП на Фокус TDCi

Публикувано: 28 юни 2009, 12:52
от Kiko123
Първото, което направих е да сменя горивният филтъ, но не помогна. Колата си пали без никакви проблеми просто при по рязко натискане на газта ( до дупка както се казва) светва подгряването и колата губи мощност падат оборотите и после минава в нормален режим. Утре поръчвам помпата ( 2седмици отнема за доставката от Германия). А ти колега за какви промивки говория?

Re: проблем с ГHП на Фокус TDCi

Публикувано: 17 юли 2009, 08:48
от Kiko123
Тия от Мото Пфое Младост са пълни идиоти. Сменихме ГНП вчера, като цяло проблема с гасненето и мощността изчезна, но от Младост до Университета и маркучите до Интеркулера се скъсаха, защото някои от малоумните им монтьори забравили да затегнат скобите, айде връщай се сглобиха нещо. Тръгвам аз от горе колата повече от 80 не може да вдигне. Мачкам педалът на газта, a колата не върви, турбото не се включва...абе нищо. Оставих колата сутринта пак при идиотите да си оправят насраното, но вече се чудя какво да правя....

Re: проблем с ГHП на Фокус TDCi

Публикувано: 19 юли 2009, 22:45
от Niki_pk
Относно рецаклиране на дюзи гр.пловдив бул.кукленско шосе,сервис бош,цена 330 лв за 1бр и 1година гаранция

Re: проблем с ГHП на Фокус TDCi

Публикувано: 25 авг 2009, 09:56
от peter_k
преди около 4-5 месеца имах подобни проблеми с моя фокус - ходене по сервизи и в МП, сменях какво ли не ... накрая в сервиз Авел (на Кукленско шосе) ми казаха че проблема е твърдо от дюзите, рециклираха ги 4-те срещу 1400 лв. и досега никакви проблеми (да чукам на дърво). 1 г. гаранция и засега съм спокоен ... после ще видим. иначе и мен ме плашеха с ГНП, даже заради тъпаците в МП смених абсолютно не наложително маховик (1400 лв. в МП) и накрая се рахатясах в сервиз Авел. Много добро отношение и професионализъм, дори ти я дават измита колата :). Адски съм разочарован от МП Пловдив - за бога не ходете там.

Re: проблем с ГHП на Фокус TDCi

Публикувано: 25 авг 2009, 21:54
от sashkog
Преди 1 година имах проблем с дязите. Закарах колата в МП-Пловдив и казаха, че е само 1. Не бях сигурен, че е дюзата и отидох в Авел. Те казаха, че са 4-те. Рециклираха ги и след 10 000 км 2 отказаха и лампата отново ми светна в сервизен режим. Закарах я в оторизиран сервиз на МП, смениха дюзите (но не с нови) и уж направиха колата. Сега няма мощност въпреки че казват, че всички настройки са и наред. Други казват, че проблема е в настройките на дюзите, а в сервиза казват, че са наред. А колата сякаш няма турбо, нищо че то работи.
Няма как станат нещата без сервиз и софтуер.