Страница 1 от 1
При рязко подаване на газ двигателя заглъхва за секунда
Публикувано: 03 фев 2006, 00:08
от forzi
Ако форсирам двигателя на място ,преди да започне да вдига обороти,двигателя за момент заглъхва,като че ли прескача един такт.Няма вибрации или тресене обаче.Някои знае ли на какво може да се дължи това?
И още един въпрос.Не ми свети лампичката за маслото,когато дам на контакт,но не е изгоряла,проверих я.Датчика които и подава сигнал къде се намира и въобще тои може ли да се повреди?
Публикувано: 03 фев 2006, 00:56
от kEFi
Може. Погледни под колекторите на инжекциона. За съжаление се вижда много трудно и само отдолу (вдигнат автомобил). Може и отгоре, но след като се свалят доста работи...
Публикувано: 04 фев 2006, 10:41
от forzi
Благодаря ти kEFI

,сещам се каде е.Аз превантивно пръсках всички контактчета които видях с някакакъв спреи и там отдолу открих две ,близо едно до друго.От едното излиза само един кабел , а от другото маи са два.Сигурно датчика е това с двата.Значи не е от лош контакт,минал съм го и него със спрея.Жалко ,ще си карам без лампичка за сега
Ееех да ми каже сега някои и за прекъсването....

Публикувано: 04 фев 2006, 21:16
от kirilkirilov
Ако са ти стари свещите направо си ги смени с оригинални (платиниеви) от Мотопфое (там са най-евтини).Провери си и кабелите.Ако на някоя свещ има черна черта през изолатора това означава ,че тя е пробила и трябва да смениш кабела.
Публикувано: 04 фев 2006, 21:21
от kEFi
...а може да е само индикацията на таблото?....
Както ти каза колегата-провери свещите и кабелите.
Публикувано: 04 фев 2006, 21:39
от cossy
За свещи добър избор са и БЕРУ платинени

Аз съм с такива и съм доволен, за леко каране са идеални

Публикувано: 05 фев 2006, 08:22
от jordj
Според мен за Момент не ти достига гориво.
След това инжектора наваксва и се оправя.
Това при студен двигател или при топъл ти го прави.
Публикувано: 06 фев 2006, 15:25
от forzi
Свещите ми са относително нови (5-6 000км.).BOSCH SUPER + с някакъв итриев електрод.Точно за модела са ,ако може да се вярва на книжката за форд на H.R.ETZOLD .(Следващите обаче обезателно ще са MOTORKRAFT) Проблема с прекъсването се явява само на бензин (и на загрял и на студен двигател),а на газ го няма.То не ми е и голям проблем,но може да е симптом за някаква неизправност и постепенно да ми стане проблем,та затова питам.
Публикувано: 07 фев 2006, 09:25
от Brock
Хубавите свещи на моторкрафт /тези с платинен електрод/ трябва да имат "живот" от минимум 50 000км. Мойте са си с форда още от германия, а вече съм навъртял към 30 000км и още нямам проблеми, въпреки, че карам на газ, която е много придирчива към свещите.

Такаче, не пестете от свещи, а си вземете хубави - инвестицията се връща многократно

Публикувано: 07 фев 2006, 11:31
от GM
Имах такъв проблем, самоче ми течеше и масло. Оказа се датчика за налягане на маслото. Колата е Фиеста Зетек 1.25. След смяната започна да свети на контакт. Струва 10-12 лв.
Що се отнася до втория проблем не съм виждал фиеста Zetec която да не го прави този номер с заглахването. Такъв им е модела. Таке е по добре. Пестиш гуми при тръгване.
Публикувано: 07 фев 2006, 12:51
от forzi
Имах такъв проблем, самоче ми течеше и масло. Оказа се датчика за налягане на маслото. Колата е Фиеста Зетек 1.25. След смяната започна да свети на контакт. Струва 10-12 лв.
GM ,тая цена в МП ли е или другаде? 10-12 лв. ще ги прежаля,макар че тия малки проблемчета дето възникват по колата всеки месец почват леко да ме изнервят
