Прблем с обротите
-
- потребител
- Мнения: 24
- Регистриран: 25 дек 2005, 01:06
- Модел на автомобила: FORD FIESTA 1.3I
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Прблем с обротите
И така тая ве4ер паля колата и в началото необарнах внимание щото си беше студена и даржеше по високи оборти ноо като покарах малко като минах една гарбица освободих от скорост и обортите ми се дигнаха на 2500 и си седеха така.Спрях и оборите седяха на 1500 самоче неравномерно варирахах +-100 и така загря и не се оправи тва чудо пак сутринта като е карах колата такоа нещо немаше.Погледнах жилото на гаста нещо да не е станало от студа там ма си беше сичко нормално и ся незнам от ко мои да е туй давай те савети 4е така и много гори 

- disc
- потребител
- Мнения: 594
- Регистриран: 07 мар 2005, 22:43
- Модел на автомобила: Orion 1.8 16V Turbo, Fiesta 2.0 16V, Focus 2.0 16V
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Я направи една хубава снимка (може и повече де) на двигателя за да ти обясня какво направихме с една Фиестичка като твоята. И тя имаше такъв проблем. Без снимка ще говоря много описателно и неразбираемо. Мисля, е проблема ти ще се реши лесно
.
P.S. освен ако утре сутрин колата не е решила че вече всичко трябва да си е наред

P.S. освен ако утре сутрин колата не е решила че вече всичко трябва да си е наред

Of all the things I've lost
I miss my mind the most
I miss my mind the most
-
- потребител
- Мнения: 185
- Регистриран: 20 авг 2005, 22:12
- Модел на автомобила: Ford Escort 1,6 i 16v '93г.
- Status: Извън линия
По въпроса за оборотите
При мен е налице почти същия проблем - когато колата загрее започват произволно да пропадат оборотите на празен ход, а на моменти пък се вдигат до към 2000. Става дума за Zetec 1,6 16v 93г.на Escort. Ako някой може да помогне ще съм му много благодарен.
- S>G>Bankov
- потребител
- Мнения: 156
- Регистриран: 03 окт 2005, 11:45
- Модел на автомобила: ford escort 91г 1.4 карборатор
- Местоположение: kubrat
- Status: Извън линия
.
не ми се вярва да е ат.смукач но си провери антифриза да не замръзнал или ръждясал иначе тои е един термореголатор и се захранва от температурата na охладителната система
наи вероятно е маф-а 


петнадесет души под капака на колата йохохо и ботилка ром
- disc
- потребител
- Мнения: 594
- Регистриран: 07 мар 2005, 22:43
- Модел на автомобила: Orion 1.8 16V Turbo, Fiesta 2.0 16V, Focus 2.0 16V
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
beast,
Като гледам снимката твоят клапан за празен ход е малко по различно монтиран на колектора, но това не е проблем.
Първото което ще пробваш е клапана за празен ход. На снимката долу със стрелката съм отбелязъл къде да търсиш винт. Той е скрит със някакъв вид пломба - нещо като силикон. Махаш силикона, намираш подходяща отверка и палиш колата. На празен ход въртиш винта докато оборотите паднат до приемлива за теб стойност. !!! ВНИМАВАЙ!!! вътре има пружинка и ако развyртиш много винта може да изкочи и да го загубиш заедно с пружината!!! . Ако това не помогне - сваляш клапана (на 2 болтчета е) и го промиваш с WD-40 или нещо което ще разяде отлаганият вътре. Монтираш и пак пробваш с отвертката и винта. Ако оборотите паднат и ги нагласиш както на теб ти харесват (850-950 об/мин.) хубаво е пак да сложиш една капка силикон.
Другото което може да пробваш е VSS сензора. Повече за този сензор съм писал тук:
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... ght=#17006
(прочети от моето мнение нататък и малко преди него)
Той влияе пряко върху празният ход на двигателя, когато колата се движи на свободна предавка.
Какво трябва да направиш:
Поглеждаш в коша на двигателя, точно под казанчето за спирачна течност, там където от скоростната кутия излиза жилото към скоростомера, има няколко кабела (мисля че бяха 3) с букса. Изключваш буксата (закачи някъде кабела да не виси) палиш колата и пробваш дали оборотите пак ще са високи в движение и на свободна предавка. 100% съм убеден, че празният ход в движение на свободна ще е същият както на място, когато тази букса е изключена.
Дано това горе да ти помогне!
P.S. - за всички колеги със 16 клапанови двигатели и тези със пълна инжекция 8 клапана - нека да НЕ търсят такъв винт на техните клапани - те просто нямат такъв винт!
Като гледам снимката твоят клапан за празен ход е малко по различно монтиран на колектора, но това не е проблем.
Първото което ще пробваш е клапана за празен ход. На снимката долу със стрелката съм отбелязъл къде да търсиш винт. Той е скрит със някакъв вид пломба - нещо като силикон. Махаш силикона, намираш подходяща отверка и палиш колата. На празен ход въртиш винта докато оборотите паднат до приемлива за теб стойност. !!! ВНИМАВАЙ!!! вътре има пружинка и ако развyртиш много винта може да изкочи и да го загубиш заедно с пружината!!! . Ако това не помогне - сваляш клапана (на 2 болтчета е) и го промиваш с WD-40 или нещо което ще разяде отлаганият вътре. Монтираш и пак пробваш с отвертката и винта. Ако оборотите паднат и ги нагласиш както на теб ти харесват (850-950 об/мин.) хубаво е пак да сложиш една капка силикон.
Другото което може да пробваш е VSS сензора. Повече за този сензор съм писал тук:
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... ght=#17006
(прочети от моето мнение нататък и малко преди него)
Той влияе пряко върху празният ход на двигателя, когато колата се движи на свободна предавка.
Какво трябва да направиш:
Поглеждаш в коша на двигателя, точно под казанчето за спирачна течност, там където от скоростната кутия излиза жилото към скоростомера, има няколко кабела (мисля че бяха 3) с букса. Изключваш буксата (закачи някъде кабела да не виси) палиш колата и пробваш дали оборотите пак ще са високи в движение и на свободна предавка. 100% съм убеден, че празният ход в движение на свободна ще е същият както на място, когато тази букса е изключена.
Дано това горе да ти помогне!
P.S. - за всички колеги със 16 клапанови двигатели и тези със пълна инжекция 8 клапана - нека да НЕ търсят такъв винт на техните клапани - те просто нямат такъв винт!
Of all the things I've lost
I miss my mind the most
I miss my mind the most
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта