Прблем с обротите

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
beast
потребител
потребител
Мнения: 24
Регистриран: 25 дек 2005, 01:06
Модел на автомобила: FORD FIESTA 1.3I
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Прблем с обротите

Мнение от beast » 24 яну 2006, 23:56

И така тая ве4ер паля колата и в началото необарнах внимание щото си беше студена и даржеше по високи оборти ноо като покарах малко като минах една гарбица освободих от скорост и обортите ми се дигнаха на 2500 и си седеха така.Спрях и оборите седяха на 1500 самоче неравномерно варирахах +-100 и така загря и не се оправи тва чудо пак сутринта като е карах колата такоа нещо немаше.Погледнах жилото на гаста нещо да не е станало от студа там ма си беше сичко нормално и ся незнам от ко мои да е туй давай те савети 4е така и много гори :?

Потребителски аватар
disc
потребител
потребител
Мнения: 594
Регистриран: 07 мар 2005, 22:43
Модел на автомобила: Orion 1.8 16V Turbo, Fiesta 2.0 16V, Focus 2.0 16V
Местоположение: Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от disc » 25 яну 2006, 01:06

Я направи една хубава снимка (може и повече де) на двигателя за да ти обясня какво направихме с една Фиестичка като твоята. И тя имаше такъв проблем. Без снимка ще говоря много описателно и неразбираемо. Мисля, е проблема ти ще се реши лесно :wink: .

P.S. освен ако утре сутрин колата не е решила че вече всичко трябва да си е наред :lol:
Of all the things I've lost
I miss my mind the most

beast
потребител
потребител
Мнения: 24
Регистриран: 25 дек 2005, 01:06
Модел на автомобила: FORD FIESTA 1.3I
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Мнение от beast » 25 яну 2006, 14:22

И днеска е сащото ама ся отивам кам варна и утре ше напрая некой друга снимка. :)

beast
потребител
потребител
Мнения: 24
Регистриран: 25 дек 2005, 01:06
Модел на автомобила: FORD FIESTA 1.3I
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Мнение от beast » 26 яну 2006, 23:46

Ето снимката
Прикачени файлове
Picture 1111.JPG

веден
потребител
потребител
Мнения: 185
Регистриран: 20 авг 2005, 22:12
Модел на автомобила: Ford Escort 1,6 i 16v '93г.
Status: Извън линия

По въпроса за оборотите

Мнение от веден » 27 яну 2006, 18:29

При мен е налице почти същия проблем - когато колата загрее започват произволно да пропадат оборотите на празен ход, а на моменти пък се вдигат до към 2000. Става дума за Zetec 1,6 16v 93г.на Escort. Ako някой може да помогне ще съм му много благодарен.

beast
потребител
потребител
Мнения: 24
Регистриран: 25 дек 2005, 01:06
Модел на автомобила: FORD FIESTA 1.3I
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Мнение от beast » 27 яну 2006, 18:54

Мен ме самнява автоматичния смукач ма чакам диск да даде неква идея щом каза че може да не е сериозноо .Щото автомтичния смукач е една торба парии дееба :?

Потребителски аватар
S>G>Bankov
потребител
потребител
Мнения: 156
Регистриран: 03 окт 2005, 11:45
Модел на автомобила: ford escort 91г 1.4 карборатор
Местоположение: kubrat
Status: Извън линия

.

Мнение от S>G>Bankov » 28 яну 2006, 16:40

не ми се вярва да е ат.смукач но си провери антифриза да не замръзнал или ръждясал иначе тои е един термореголатор и се захранва от температурата na охладителната система :lol: наи вероятно е маф-а :roll:
петнадесет души под капака на колата йохохо и ботилка ром

beast
потребител
потребител
Мнения: 24
Регистриран: 25 дек 2005, 01:06
Модел на автомобила: FORD FIESTA 1.3I
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Мнение от beast » 28 яну 2006, 17:21

Колега до колкот гледам маи аз сам с МАП не с МАФ :shock:

Потребителски аватар
disc
потребител
потребител
Мнения: 594
Регистриран: 07 мар 2005, 22:43
Модел на автомобила: Orion 1.8 16V Turbo, Fiesta 2.0 16V, Focus 2.0 16V
Местоположение: Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от disc » 29 яну 2006, 23:25

beast,

Като гледам снимката твоят клапан за празен ход е малко по различно монтиран на колектора, но това не е проблем.

Първото което ще пробваш е клапана за празен ход. На снимката долу със стрелката съм отбелязъл къде да търсиш винт. Той е скрит със някакъв вид пломба - нещо като силикон. Махаш силикона, намираш подходяща отверка и палиш колата. На празен ход въртиш винта докато оборотите паднат до приемлива за теб стойност. !!! ВНИМАВАЙ!!! вътре има пружинка и ако развyртиш много винта може да изкочи и да го загубиш заедно с пружината!!! . Ако това не помогне - сваляш клапана (на 2 болтчета е) и го промиваш с WD-40 или нещо което ще разяде отлаганият вътре. Монтираш и пак пробваш с отвертката и винта. Ако оборотите паднат и ги нагласиш както на теб ти харесват (850-950 об/мин.) хубаво е пак да сложиш една капка силикон.


Другото което може да пробваш е VSS сензора. Повече за този сензор съм писал тук:

http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... ght=#17006
(прочети от моето мнение нататък и малко преди него)

Той влияе пряко върху празният ход на двигателя, когато колата се движи на свободна предавка.

Какво трябва да направиш:
Поглеждаш в коша на двигателя, точно под казанчето за спирачна течност, там където от скоростната кутия излиза жилото към скоростомера, има няколко кабела (мисля че бяха 3) с букса. Изключваш буксата (закачи някъде кабела да не виси) палиш колата и пробваш дали оборотите пак ще са високи в движение и на свободна предавка. 100% съм убеден, че празният ход в движение на свободна ще е същият както на място, когато тази букса е изключена.

Дано това горе да ти помогне!

P.S. - за всички колеги със 16 клапанови двигатели и тези със пълна инжекция 8 клапана - нека да НЕ търсят такъв винт на техните клапани - те просто нямат такъв винт!
Прикачени файлове
PWM.jpg
Of all the things I've lost
I miss my mind the most

beast
потребител
потребител
Мнения: 24
Регистриран: 25 дек 2005, 01:06
Модел на автомобила: FORD FIESTA 1.3I
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Мнение от beast » 02 фев 2006, 17:45

Мерси колега ся се заварнах от варна и довечера ше погледна дали ще се оправи така.Ко има ефект ще те черпя доста :)

beast
потребител
потребител
Мнения: 24
Регистриран: 25 дек 2005, 01:06
Модел на автомобила: FORD FIESTA 1.3I
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Мнение от beast » 02 фев 2006, 23:57

НЕМОГА ДА ПОВЯРВАМ ЗАПАЛИХ КОЛАТА ВЕЧЕРТА И СЕ ЕДНО НИЩО НЕ Е БИЛО СИЧКО СА Е НОРМАЛИЗИРАЛО И СЕ Е ОПРАЙЛА ОТ САМОСЕБЕСИ :shock:

Потребителски аватар
disc
потребител
потребител
Мнения: 594
Регистриран: 07 мар 2005, 22:43
Модел на автомобила: Orion 1.8 16V Turbo, Fiesta 2.0 16V, Focus 2.0 16V
Местоположение: Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от disc » 03 фев 2006, 10:12

:lol: Тя щото разбрала, че и готвиш изненада!
Няма нищо, поне вече си въоръжен със "лекарство".
Айде безаварийно!
Of all the things I've lost
I miss my mind the most

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта