Форда не запали.....
- apock
- потребител
- Мнения: 374
- Регистриран: 09 сеп 2005, 10:39
- Модел на автомобила: Escort Ghia, Endura-DE, 1.8TD
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Форда не запали.....
Тази сутрин на -15 градуса Форда само се опита да запали...и нищо..
Подгрявам няколко пъти, завъртам ключа и...нищо мъчи се върти, но не пали.
Някой има ли идея, какво може да е замръзнало или втвърдило.
В събота сложих добавка в горивото, някаква немска за температури до -47 градуса, вчера на -11 запали без да се замисля.
Подгрявам няколко пъти, завъртам ключа и...нищо мъчи се върти, но не пали.
Някой има ли идея, какво може да е замръзнало или втвърдило.
В събота сложих добавка в горивото, някаква немска за температури до -47 градуса, вчера на -11 запали без да се замисля.
- divinity
- потребител
- Мнения: 229
- Регистриран: 22 окт 2005, 15:04
- Модел на автомобила: Escort 1.8 D
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Виж тук http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=2758" onclick="window.open(this.href);return false;
С какво масло си, да не е много гъсто? Натискай до долу съединителя и газта и чак тогава върти! Акумулаторът е важен, виж дали дава достатъчно напрежение. Общо взето е това, но прегледай и горната тема.
Поздрави!
С какво масло си, да не е много гъсто? Натискай до долу съединителя и газта и чак тогава върти! Акумулаторът е важен, виж дали дава достатъчно напрежение. Общо взето е това, но прегледай и горната тема.
Поздрави!
-
- потребител
- Мнения: 1156
- Регистриран: 19 яну 2006, 20:07
- Модел на автомобила: БМВ Е46 320d Комби 2001г 136к.с
- Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
Има вариант да е и от стартера,ако втулките са започнали да издават багажа,колкото и силен да ти е акумулатора,когато стартера не може да завърти както трябва...
Понякога мислиш че от студа акумулатора се озорва първоначално или маслото е гъсто,а той го озорва стартера докато се развърти.На дизела му трябва яко въртене.
Понякога мислиш че от студа акумулатора се озорва първоначално или маслото е гъсто,а той го озорва стартера докато се развърти.На дизела му трябва яко въртене.
-
- потребител
- Мнения: 103
- Регистриран: 20 фев 2005, 20:50
- Модел на автомобила: Mondeo TD
- Status: Извън линия
опитай да сгрееш двигателя, най-добре с пистолет за топъл въздух, ако няма как с гореща водица ама внимателската, оп мъничко, помпата, филтъра, дюзите...после с хубав акумулатор (ако намериш някой да помага с кабели няма да е зле) въртиш.Всъщност първо се убеди че имаш проходимост на горивото- откачи обратния маркуч от помпата дай на контакт и подкачи с ръчната помпа(в/у филтъра). От обратката на помпата трябва да протече нафтица, по мъничко. после върти - мойто мондео пали по-лошо ако подам дори малко газ.
Ако друго не помага - теглене, само че много внимателно - включваш 3-та, първо развърташ със стартера после отпускаш мнооого внимателно съединителя, ако не ти се прави основен ремонт...
Ако друго не помага - теглене, само че много внимателно - включваш 3-та, първо развърташ със стартера после отпускаш мнооого внимателно съединителя, ако не ти се прави основен ремонт...
-
- Администратор
- Мнения: 2511
- Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
- Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г. - Местоположение: София - Надежда 1
- Контакти:
- Status: Извън линия
По-добре е да се пали с натиснат съединител и когато двигателя се развърти тогава да се пусне.
Идеята е да се отдели двигателя от скоростната кутия, докато се развърти (за по-лесно развъртане). Иначе при запалване стартера освен двигателя, развърта и механизми в скоростната кутия и тъй като и те си тежат (а и в тия студове маслото е станало на пластелин - тегне допълнително) се натоварва допълнително, а от там акомулатора пада за норматив, особено при дизелите, който не са с мн. добри такива.
Идеята е да се отдели двигателя от скоростната кутия, докато се развърти (за по-лесно развъртане). Иначе при запалване стартера освен двигателя, развърта и механизми в скоростната кутия и тъй като и те си тежат (а и в тия студове маслото е станало на пластелин - тегне допълнително) се натоварва допълнително, а от там акомулатора пада за норматив, особено при дизелите, който не са с мн. добри такива.
- Polly
- потребител
- Мнения: 905
- Регистриран: 24 фев 2005, 16:02
- Модел на автомобила: Бира Каменица в кен
- Местоположение: село Извор
- Контакти:
- Status: Извън линия
В книжките за Форд пише, че при студено време е добре да се натисне педала на газта 2-3 пъти и след това да се пали, като как точно с или без натиснат съединител не съм забелязвала да е упоменато, но когато четях нямах съединител, но пак палеше. И по пътя на логиката аз не виждам връзка м/у натиснатия съединител / и отделянето на двигателя от скоростната кутия/, по тази логика колите с автоматични скорости трябва да спират да палят при -10.
- divinity
- потребител
- Мнения: 229
- Регистриран: 22 окт 2005, 15:04
- Модел на автомобила: Escort 1.8 D
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
В моята книжка за форд пък пише, че трябва да натисна съединителя до долу, да завъртя и след като запали да изчакам няколко секунди преди да го пусна! Но щом акумулаторът на колегата е бил скапан, просто няма какво да се чуди. Или да взима нов, или съседът да се притича с кабели! Дизел с дърпане не е хубаво да се пали, не че не съм го правил, ама да не стане после
След като ремъкът прехвърли зъб!
До Поли-книжката, която си чела най-вероятно е била за бензинова кола. А относно автоматиците при тях ситуацията е различна. Доколкото съм ги карал при тях можеш да запалиш само на положение Р, точно представлява отделяне на двигателя от скоростната кутия!

До Поли-книжката, която си чела най-вероятно е била за бензинова кола. А относно автоматиците при тях ситуацията е различна. Доколкото съм ги карал при тях можеш да запалиш само на положение Р, точно представлява отделяне на двигателя от скоростната кутия!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта