ESKORT 1.6 16V СКЪСА РЕМЪК

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
stefanu4
потребител
потребител
Мнения: 1
Регистриран: 01 апр 2009, 15:59
Модел на автомобила: ескорт галакси
Status: Извън линия

ESKORT 1.6 16V СКЪСА РЕМЪК

Мнение от stefanu4 » 02 апр 2009, 14:51

ЗАКАРАХ КОЛАТА СИ НА МАИСТОР И МУ ДАДУХ РЕМЪК НОВ И НОВИ РОЛКИ , ВЗЕХ СИ ГО СЛЕД 4 ЧАСА ,И ЕТО ИЗНЕНАДАТА НА ДРУГИЯ ДЕН СЛЕД 100 КИЛОМЕТРА СКАСА РЕМЪКА. КАКВО МОЖЕ ДА СА НАПРАВИЛИ МАИСТОРИТЕ КОЛАТА СИ ВЪРВЕШЕ И ПАЛЕШЕ
ПРЕЗ ТЕЗИ 100 КИЛОМЕТРА

Потребителски аватар
essex
потребител
потребител
Мнения: 2401
Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: ESKORT 1.6 16V СКЪСА РЕМЪК

Мнение от essex » 02 апр 2009, 18:06

колега незнам какво може да е то, освен само 1 ми идва на ум да са ти сложили някой стар ремък който е за буклука, с цел да гепят новият (твоя) но надали, а сиг са направили нещо много много лошо , а като скъса ремъка да не се прееба нещо двигателя *banned*
По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.

Потребителски аватар
opex
потребител
потребител
Мнения: 2514
Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: ESKORT 1.6 16V СКЪСА РЕМЪК

Мнение от opex » 02 апр 2009, 18:53

а пистовия или ангренажния?
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: ESKORT 1.6 16V СКЪСА РЕМЪК

Мнение от HACKO » 02 апр 2009, 21:18

Забери човек който разбира и закарайте колата, без да пипате нищо, при тези които са сменяли ремъка, нека те да отворят и да ви отговорят на въпроса защо се е скъсал, щото ако говорим за агренажния ремък ще има дота работи за правене.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
S_C
потребител
потребител
Мнения: 4605
Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: ESKORT 1.6 16V СКЪСА РЕМЪК

Мнение от S_C » 02 апр 2009, 21:26

Ако е ангренажния...някои се разминават леко...с 4-5-10 бутала...което пък е добър повод да си направят профилактика на цилиндровата глава...да се припаснат другите клапани,гумички да се сменят...

От какво може да се скъса ремък...ми ако майсторите са големи бездарници,може и неправилен монтаж...много често блокирала нова ролка...може самия ремък да е имал дефект...
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!

pav4o
потребител
потребител
Мнения: 331
Регистриран: 03 май 2008, 19:07
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.4 MI
1990г. CVH
Ford Escort 1995г. 1.6i 16v Zetec
Местоположение: Ямбол
Status: Извън линия

Re: ESKORT 1.6 16V СКЪСА РЕМЪК

Мнение от pav4o » 02 апр 2009, 22:14

Или "майсторите" да са забравили, някой инстромент там и да го е подбрал ремъка :roll:
Но последини за мотора ще има :roll: .До колкото знам, тези мотори чукат клапани в несвяс, дано не съм прав, но такова е положението.Аз за това съм на принципа колата и жената си оправям сам.

Поздрави :)
Изображение

Потребителски аватар
ewgeny
потребител
потребител
Мнения: 1639
Регистриран: 23 фев 2005, 18:03
Модел на автомобила: Sierra 1,6 OHC
Местоположение: Варна (... и няма гараж)
Status: Извън линия

Re: ESKORT 1.6 16V СКЪСА РЕМЪК

Мнение от ewgeny » 04 апр 2009, 10:48

Лошо. Обикновенно 16В прави 16 от 16 клапана. Отделно бутала и т.н. Мен ако питаш, забери един разбиращ и трима луди, щото тея от сервиза знаят, че ще им излезе солено и ще се мъчат да отбият номера по всякъв начин.
Sierra 1,6 OHC из дупките си карам!

Berilii
потребител
потребител
Мнения: 125
Регистриран: 16 яну 2006, 12:45
Модел на автомобила: Ford Mondeo MK3 2.0 TDCI, 1-NRF-131
Местоположение: Belgium
Status: Извън линия

Re: ESKORT 1.6 16V СКЪСА РЕМЪК

Мнение от Berilii » 06 апр 2009, 00:18

Ако ремъка и ролките не са от мото пфое не знам какво си очаквал. А ако са от там то майсторите са ти пренатегнали ремъка при което след 100км постоянно шофиране блокира голямата паразитна ролка(при демонтаж лагера синее) и от там се къса ремъка. Особеност при тези двигатели е това че оптяжната ролка не се натяга на ръка а с пружина която се сменя при всяка смяна на комплекта от 3 ролки с ангренажен ремък и болтове.

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: ESKORT 1.6 16V СКЪСА РЕМЪК

Мнение от HACKO » 06 апр 2009, 10:08

Berilii написа:Ако ремъка и ролките не са от мото пфое не знам какво си очаквал.
Според тебе тези от нас които изобщо не пазаруват от МП трябва отдавна да сме си си изхвърлили колите.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

escorttd
Status: Извън линия

Re: ESKORT 1.6 16V СКЪСА РЕМЪК

Мнение от escorttd » 06 апр 2009, 10:12

Berilii написа:Ако ремъка и ролките не са от мото пфое... .
Какво искаш да кажеш, че нашите ремъци и ролки като не са от МП се късат на всеки 100км ли?

PS Наско скочи по-бързо от мен =D>:

Berilii
потребител
потребител
Мнения: 125
Регистриран: 16 яну 2006, 12:45
Модел на автомобила: Ford Mondeo MK3 2.0 TDCI, 1-NRF-131
Местоположение: Belgium
Status: Извън линия

Re: ESKORT 1.6 16V СКЪСА РЕМЪК

Мнение от Berilii » 06 апр 2009, 14:44

Завиждам ви за смелостта с която поддържате колите си. А относно това, откъде да се пазарува, аз лично за себе си за отговорни неща, който биха ми бръкнали дълбоко в джоба в последствие купувам само това което е по оригинално предписание и никога не съм съжалявал. Още повече, че цената на ментетата е по висока от оригинала и на всичкото отгоре липсват основни части като оптяжни пружини и болтове който са задължителни при смяна.

escorttd
Status: Извън линия

Re: ESKORT 1.6 16V СКЪСА РЕМЪК

Мнение от escorttd » 06 апр 2009, 15:16

Глупости пишеш!
Или не си стъпвал в МП или всяка сутрин ходиш там ... на работа?!?

Berilii
потребител
потребител
Мнения: 125
Регистриран: 16 яну 2006, 12:45
Модел на автомобила: Ford Mondeo MK3 2.0 TDCI, 1-NRF-131
Местоположение: Belgium
Status: Извън линия

Re: ESKORT 1.6 16V СКЪСА РЕМЪК

Мнение от Berilii » 07 апр 2009, 11:23

escorttd написа:Глупости пишеш!
Или не си стъпвал в МП или всяка сутрин ходиш там ... на работа?!?
Нито работя в мото пфое нито пък ми харесват като фирма просто там е единственото място където ми гарантират какво купувам. За да не бъда голословен преди 2 седмици сам си сменях ремъка на мондеото зетек 1.8 96година, и целият комплект ангренажен ремък(моторкрафт, единственият оригинален за зетек мотори),три ролки 2 паразитни(малка и голяма), една оптяжна ролка, нови болтове за всички ролки, нова оптяжна пружина за оптяжната ролка и болт за фиксиране на пружината(Всички ролки са INA произведени във Великобритания и са също единствените оригинални за зетек). На цена 264лв. и някви стотинки. Няколко дена по рано поразпитах в няколко други магазина (Ауто плюс, Косер,Няколко специализирани само за форд), като ми говориха всевъзможни глупости като например, че от завода моя двигател излиза с дайко, гудйар, и др. както и ролки на "ИНА-Германия", СКФ, и др. Цената за ремъка и само трите ролки без болтове и нова пружина варираше между 240-290лв. Така, че извода е ясен ментетата никога не си заслужават парите ако са съизмерими с оригинала.

nimrod_83
потребител
потребител
Мнения: 14
Регистриран: 08 ное 2008, 19:44
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.1i 1991
Status: Извън линия

Re: ESKORT 1.6 16V СКЪСА РЕМЪК

Мнение от nimrod_83 » 07 апр 2009, 12:14

Навсякъде има ментета, но има и места от които могат да се купят качествени части. А не мога да бъда сигурен че в Мото Пфое слагат оригинални части, след като дори не те допускат в сервиза като ти правят колата. Аз съм на принципа око да види ръка да пипне. Дано момчетата от МП си вършат добре работата и слагат качествени части защото парите които зимат за услугите не са малко.

Berilii
потребител
потребител
Мнения: 125
Регистриран: 16 яну 2006, 12:45
Модел на автомобила: Ford Mondeo MK3 2.0 TDCI, 1-NRF-131
Местоположение: Belgium
Status: Извън линия

Re: ESKORT 1.6 16V СКЪСА РЕМЪК

Мнение от Berilii » 07 апр 2009, 16:51

nimrod_83 написа:Навсякъде има ментета, но има и места от които могат да се купят качествени части. А не мога да бъда сигурен че в Мото Пфое слагат оригинални части, след като дори не те допускат в сервиза като ти правят колата. Аз съм на принципа око да види ръка да пипне. Дано момчетата от МП си вършат добре работата и слагат качествени части защото парите които зимат за услугите не са малко.
И аз съм на същия принцип, така че в сервиз на мото пфое НИКОГА. Но за части си купувам и си ги сменям сам.

Потребителски аватар
eddie_prudent
потребител
потребител
Мнения: 46
Регистриран: 03 юни 2009, 09:30
Модел на автомобила: Ford Mondeo Mk2 1.6i (1999)
Status: Извън линия

Re: ESKORT 1.6 16V СКЪСА РЕМЪК

Мнение от eddie_prudent » 12 юни 2009, 15:54

Здравейте,

като сте подхванали темата ... не разбирам Мондео Мк2 от 1999 ZETEC 1.6 има два ремъка ли - ангренажен и пистов?

Аз като погледна мотора и като програмист веднага виждам един ремък в ляво, който сигурно е пистовия. А къде да търся "ангренажния"? (егати този въпрос звучи тъпо)

Всъщност ме интересува дали има начин да се познае дали ремъка е сменян. Понеже ми казах, че е сменян ама аз си се съмнявам. Не съм в България но и тука пак си лъжат.
Колата е на 106 000км в момента. Четох ръководството за експлоатация и там пишеше, ремък се сменял при модела след 93 година на 150 000км и веднъж поне на 10 години което ми се струва прекалено хубаво. Има ли начин да се познава дали е в началото на живота или края.
Изображение
Извинявай не те видях ... ами че то при тази скорост!

Потребителски аватар
S_C
потребител
потребител
Мнения: 4605
Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: ESKORT 1.6 16V СКЪСА РЕМЪК

Мнение от S_C » 12 юни 2009, 17:48

Не залагай на това.Със стари ремъци и незнайни ролки могат да карат такива като мене,защото Сиера 1.6 не удря клапани.Просто имам една стара ролка и 2-3 още по-стари ремъка някъде из багажника.Ако се скъса,мога да го сменя на път.При моторите след 2000 на много коли ангренажните ремъци обикалят през на бЕлото куче в чЕрния и превърти ли,следва ремонт най-малкото на цилиндрова глава.
Да го познаеш кога е слаган...не и в БГ.На запад от Калотина това обикновено го пишат с маркер на ремъка-дата и на колко км е сменян,като ти дават едно картонче кога да е следващата смяна.Понякога и печати слагат-светят като ги осветиш с UV лампа.Ама в БГ такива практики няма.Така,че...сменяш задължително щом вземеш колата.Все тая какво ти е казал предишния собственик.Виждал съм чисто нов ремък,скъсан след няма и 50 км.Виждал съм и стари...конци висят от тях,ама не са изпуснали.Относително е.
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!

Потребителски аватар
designer
потребител
потребител
Мнения: 162
Регистриран: 18 юни 2008, 19:12
Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 16V / Citroen Xantia 1.8 8V
Местоположение: Своге
Status: Извън линия

Re: ESKORT 1.6 16V СКЪСА РЕМЪК

Мнение от designer » 12 юни 2009, 23:42

eddie_prudent написа:Здравейте,

като сте подхванали темата ... не разбирам Мондео Мк2 от 1999 ZETEC 1.6 има два ремъка ли - ангренажен и пистов?

Аз като погледна мотора и като програмист веднага виждам един ремък в ляво, който сигурно е пистовия. А къде да търся "ангренажния"? (егати този въпрос звучи тъпо)
Ангренажния ремък е скрит под капак, него няма как да го видиш. Пистовия ремък си се вижда без проблем, като застанеш срещу колата, отляво на мотора се пада. Той върти водната помпа, климатика, алтернатора и хидравликата. При 2.0 16V мотора, ремъка е 6-канален и дълъг повече от два метра. Отностно другата насока, в която тръгна темата, ангренажния ми комплект не е от Мото Пфое, взех го от Тех-Ко за 200 лева и малко отгоре, не помня колко точно бяха. Съдържа следните неща:
VKM 14210 - обтяжна ролка
VKM 24210 - паразитна, водеща ролка
VKM 24211 - паразитна, водеща ролка
SKF06525 - зъбен ремък
SKF06521 - винт
SKF06522 - винт
SKF06523 - винт
SKF06524 - пружина

Целия комплект е с марка SKF, но самите ролки са на INA, a ремъкът е на Gates! :)
Изображение

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта