ESKORT 1.6 16V СКЪСА РЕМЪК
-
- потребител
- Мнения: 1
- Регистриран: 01 апр 2009, 15:59
- Модел на автомобила: ескорт галакси
- Status: Извън линия
ESKORT 1.6 16V СКЪСА РЕМЪК
ЗАКАРАХ КОЛАТА СИ НА МАИСТОР И МУ ДАДУХ РЕМЪК НОВ И НОВИ РОЛКИ , ВЗЕХ СИ ГО СЛЕД 4 ЧАСА ,И ЕТО ИЗНЕНАДАТА НА ДРУГИЯ ДЕН СЛЕД 100 КИЛОМЕТРА СКАСА РЕМЪКА. КАКВО МОЖЕ ДА СА НАПРАВИЛИ МАИСТОРИТЕ КОЛАТА СИ ВЪРВЕШЕ И ПАЛЕШЕ
ПРЕЗ ТЕЗИ 100 КИЛОМЕТРА
ПРЕЗ ТЕЗИ 100 КИЛОМЕТРА
- essex
- потребител
- Мнения: 2401
- Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
- Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: ESKORT 1.6 16V СКЪСА РЕМЪК
колега незнам какво може да е то, освен само 1 ми идва на ум да са ти сложили някой стар ремък който е за буклука, с цел да гепят новият (твоя) но надали, а сиг са направили нещо много много лошо , а като скъса ремъка да не се прееба нещо двигателя 

По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.
- opex
- потребител
- Мнения: 2514
- Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
- Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: ESKORT 1.6 16V СКЪСА РЕМЪК
а пистовия или ангренажния?
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: ESKORT 1.6 16V СКЪСА РЕМЪК
Забери човек който разбира и закарайте колата, без да пипате нищо, при тези които са сменяли ремъка, нека те да отворят и да ви отговорят на въпроса защо се е скъсал, щото ако говорим за агренажния ремък ще има дота работи за правене.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- S_C
- потребител
- Мнения: 4605
- Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
- Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: ESKORT 1.6 16V СКЪСА РЕМЪК
Ако е ангренажния...някои се разминават леко...с 4-5-10 бутала...което пък е добър повод да си направят профилактика на цилиндровата глава...да се припаснат другите клапани,гумички да се сменят...
От какво може да се скъса ремък...ми ако майсторите са големи бездарници,може и неправилен монтаж...много често блокирала нова ролка...може самия ремък да е имал дефект...
От какво може да се скъса ремък...ми ако майсторите са големи бездарници,може и неправилен монтаж...много често блокирала нова ролка...може самия ремък да е имал дефект...
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!
-
- потребител
- Мнения: 331
- Регистриран: 03 май 2008, 19:07
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.4 MI
1990г. CVH
Ford Escort 1995г. 1.6i 16v Zetec - Местоположение: Ямбол
- Status: Извън линия
Re: ESKORT 1.6 16V СКЪСА РЕМЪК
Или "майсторите" да са забравили, някой инстромент там и да го е подбрал ремъка
Но последини за мотора ще има
.До колкото знам, тези мотори чукат клапани в несвяс, дано не съм прав, но такова е положението.Аз за това съм на принципа колата и жената си оправям сам.
Поздрави

Но последини за мотора ще има

Поздрави


- ewgeny
- потребител
- Мнения: 1639
- Регистриран: 23 фев 2005, 18:03
- Модел на автомобила: Sierra 1,6 OHC
- Местоположение: Варна (... и няма гараж)
- Status: Извън линия
Re: ESKORT 1.6 16V СКЪСА РЕМЪК
Лошо. Обикновенно 16В прави 16 от 16 клапана. Отделно бутала и т.н. Мен ако питаш, забери един разбиращ и трима луди, щото тея от сервиза знаят, че ще им излезе солено и ще се мъчат да отбият номера по всякъв начин.
Sierra 1,6 OHC из дупките си карам!
-
- потребител
- Мнения: 125
- Регистриран: 16 яну 2006, 12:45
- Модел на автомобила: Ford Mondeo MK3 2.0 TDCI, 1-NRF-131
- Местоположение: Belgium
- Status: Извън линия
Re: ESKORT 1.6 16V СКЪСА РЕМЪК
Ако ремъка и ролките не са от мото пфое не знам какво си очаквал. А ако са от там то майсторите са ти пренатегнали ремъка при което след 100км постоянно шофиране блокира голямата паразитна ролка(при демонтаж лагера синее) и от там се къса ремъка. Особеност при тези двигатели е това че оптяжната ролка не се натяга на ръка а с пружина която се сменя при всяка смяна на комплекта от 3 ролки с ангренажен ремък и болтове.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: ESKORT 1.6 16V СКЪСА РЕМЪК
Според тебе тези от нас които изобщо не пазаруват от МП трябва отдавна да сме си си изхвърлили колите.Berilii написа:Ако ремъка и ролките не са от мото пфое не знам какво си очаквал.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- Status: Извън линия
Re: ESKORT 1.6 16V СКЪСА РЕМЪК
Какво искаш да кажеш, че нашите ремъци и ролки като не са от МП се късат на всеки 100км ли?Berilii написа:Ако ремъка и ролките не са от мото пфое... .
PS Наско скочи по-бързо от мен =D>:
-
- потребител
- Мнения: 125
- Регистриран: 16 яну 2006, 12:45
- Модел на автомобила: Ford Mondeo MK3 2.0 TDCI, 1-NRF-131
- Местоположение: Belgium
- Status: Извън линия
Re: ESKORT 1.6 16V СКЪСА РЕМЪК
Завиждам ви за смелостта с която поддържате колите си. А относно това, откъде да се пазарува, аз лично за себе си за отговорни неща, който биха ми бръкнали дълбоко в джоба в последствие купувам само това което е по оригинално предписание и никога не съм съжалявал. Още повече, че цената на ментетата е по висока от оригинала и на всичкото отгоре липсват основни части като оптяжни пружини и болтове който са задължителни при смяна.
-
- Status: Извън линия
Re: ESKORT 1.6 16V СКЪСА РЕМЪК
Глупости пишеш!
Или не си стъпвал в МП или всяка сутрин ходиш там ... на работа?!?
Или не си стъпвал в МП или всяка сутрин ходиш там ... на работа?!?
-
- потребител
- Мнения: 125
- Регистриран: 16 яну 2006, 12:45
- Модел на автомобила: Ford Mondeo MK3 2.0 TDCI, 1-NRF-131
- Местоположение: Belgium
- Status: Извън линия
Re: ESKORT 1.6 16V СКЪСА РЕМЪК
Нито работя в мото пфое нито пък ми харесват като фирма просто там е единственото място където ми гарантират какво купувам. За да не бъда голословен преди 2 седмици сам си сменях ремъка на мондеото зетек 1.8 96година, и целият комплект ангренажен ремък(моторкрафт, единственият оригинален за зетек мотори),три ролки 2 паразитни(малка и голяма), една оптяжна ролка, нови болтове за всички ролки, нова оптяжна пружина за оптяжната ролка и болт за фиксиране на пружината(Всички ролки са INA произведени във Великобритания и са също единствените оригинални за зетек). На цена 264лв. и някви стотинки. Няколко дена по рано поразпитах в няколко други магазина (Ауто плюс, Косер,Няколко специализирани само за форд), като ми говориха всевъзможни глупости като например, че от завода моя двигател излиза с дайко, гудйар, и др. както и ролки на "ИНА-Германия", СКФ, и др. Цената за ремъка и само трите ролки без болтове и нова пружина варираше между 240-290лв. Така, че извода е ясен ментетата никога не си заслужават парите ако са съизмерими с оригинала.escorttd написа:Глупости пишеш!
Или не си стъпвал в МП или всяка сутрин ходиш там ... на работа?!?
-
- потребител
- Мнения: 14
- Регистриран: 08 ное 2008, 19:44
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.1i 1991
- Status: Извън линия
Re: ESKORT 1.6 16V СКЪСА РЕМЪК
Навсякъде има ментета, но има и места от които могат да се купят качествени части. А не мога да бъда сигурен че в Мото Пфое слагат оригинални части, след като дори не те допускат в сервиза като ти правят колата. Аз съм на принципа око да види ръка да пипне. Дано момчетата от МП си вършат добре работата и слагат качествени части защото парите които зимат за услугите не са малко.
-
- потребител
- Мнения: 125
- Регистриран: 16 яну 2006, 12:45
- Модел на автомобила: Ford Mondeo MK3 2.0 TDCI, 1-NRF-131
- Местоположение: Belgium
- Status: Извън линия
Re: ESKORT 1.6 16V СКЪСА РЕМЪК
И аз съм на същия принцип, така че в сервиз на мото пфое НИКОГА. Но за части си купувам и си ги сменям сам.nimrod_83 написа:Навсякъде има ментета, но има и места от които могат да се купят качествени части. А не мога да бъда сигурен че в Мото Пфое слагат оригинални части, след като дори не те допускат в сервиза като ти правят колата. Аз съм на принципа око да види ръка да пипне. Дано момчетата от МП си вършат добре работата и слагат качествени части защото парите които зимат за услугите не са малко.
- eddie_prudent
- потребител
- Мнения: 46
- Регистриран: 03 юни 2009, 09:30
- Модел на автомобила: Ford Mondeo Mk2 1.6i (1999)
- Status: Извън линия
Re: ESKORT 1.6 16V СКЪСА РЕМЪК
Здравейте,
като сте подхванали темата ... не разбирам Мондео Мк2 от 1999 ZETEC 1.6 има два ремъка ли - ангренажен и пистов?
Аз като погледна мотора и като програмист веднага виждам един ремък в ляво, който сигурно е пистовия. А къде да търся "ангренажния"? (егати този въпрос звучи тъпо)
Всъщност ме интересува дали има начин да се познае дали ремъка е сменян. Понеже ми казах, че е сменян ама аз си се съмнявам. Не съм в България но и тука пак си лъжат.
Колата е на 106 000км в момента. Четох ръководството за експлоатация и там пишеше, ремък се сменял при модела след 93 година на 150 000км и веднъж поне на 10 години което ми се струва прекалено хубаво. Има ли начин да се познава дали е в началото на живота или края.
като сте подхванали темата ... не разбирам Мондео Мк2 от 1999 ZETEC 1.6 има два ремъка ли - ангренажен и пистов?
Аз като погледна мотора и като програмист веднага виждам един ремък в ляво, който сигурно е пистовия. А къде да търся "ангренажния"? (егати този въпрос звучи тъпо)
Всъщност ме интересува дали има начин да се познае дали ремъка е сменян. Понеже ми казах, че е сменян ама аз си се съмнявам. Не съм в България но и тука пак си лъжат.
Колата е на 106 000км в момента. Четох ръководството за експлоатация и там пишеше, ремък се сменял при модела след 93 година на 150 000км и веднъж поне на 10 години което ми се струва прекалено хубаво. Има ли начин да се познава дали е в началото на живота или края.
- S_C
- потребител
- Мнения: 4605
- Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
- Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: ESKORT 1.6 16V СКЪСА РЕМЪК
Не залагай на това.Със стари ремъци и незнайни ролки могат да карат такива като мене,защото Сиера 1.6 не удря клапани.Просто имам една стара ролка и 2-3 още по-стари ремъка някъде из багажника.Ако се скъса,мога да го сменя на път.При моторите след 2000 на много коли ангренажните ремъци обикалят през на бЕлото куче в чЕрния и превърти ли,следва ремонт най-малкото на цилиндрова глава.
Да го познаеш кога е слаган...не и в БГ.На запад от Калотина това обикновено го пишат с маркер на ремъка-дата и на колко км е сменян,като ти дават едно картонче кога да е следващата смяна.Понякога и печати слагат-светят като ги осветиш с UV лампа.Ама в БГ такива практики няма.Така,че...сменяш задължително щом вземеш колата.Все тая какво ти е казал предишния собственик.Виждал съм чисто нов ремък,скъсан след няма и 50 км.Виждал съм и стари...конци висят от тях,ама не са изпуснали.Относително е.
Да го познаеш кога е слаган...не и в БГ.На запад от Калотина това обикновено го пишат с маркер на ремъка-дата и на колко км е сменян,като ти дават едно картонче кога да е следващата смяна.Понякога и печати слагат-светят като ги осветиш с UV лампа.Ама в БГ такива практики няма.Така,че...сменяш задължително щом вземеш колата.Все тая какво ти е казал предишния собственик.Виждал съм чисто нов ремък,скъсан след няма и 50 км.Виждал съм и стари...конци висят от тях,ама не са изпуснали.Относително е.
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!
- designer
- потребител
- Мнения: 162
- Регистриран: 18 юни 2008, 19:12
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 16V / Citroen Xantia 1.8 8V
- Местоположение: Своге
- Status: Извън линия
Re: ESKORT 1.6 16V СКЪСА РЕМЪК
Ангренажния ремък е скрит под капак, него няма как да го видиш. Пистовия ремък си се вижда без проблем, като застанеш срещу колата, отляво на мотора се пада. Той върти водната помпа, климатика, алтернатора и хидравликата. При 2.0 16V мотора, ремъка е 6-канален и дълъг повече от два метра. Отностно другата насока, в която тръгна темата, ангренажния ми комплект не е от Мото Пфое, взех го от Тех-Ко за 200 лева и малко отгоре, не помня колко точно бяха. Съдържа следните неща:eddie_prudent написа:Здравейте,
като сте подхванали темата ... не разбирам Мондео Мк2 от 1999 ZETEC 1.6 има два ремъка ли - ангренажен и пистов?
Аз като погледна мотора и като програмист веднага виждам един ремък в ляво, който сигурно е пистовия. А къде да търся "ангренажния"? (егати този въпрос звучи тъпо)
VKM 14210 - обтяжна ролка
VKM 24210 - паразитна, водеща ролка
VKM 24211 - паразитна, водеща ролка
SKF06525 - зъбен ремък
SKF06521 - винт
SKF06522 - винт
SKF06523 - винт
SKF06524 - пружина
Целия комплект е с марка SKF, но самите ролки са на INA, a ремъкът е на Gates!


Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта