Фиеста 1.4i не пали! РЕШЕН!
- FallAngel
- потребител
- Мнения: 38
- Регистриран: 16 фев 2007, 15:38
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.4i CLX 90г.
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
- Status: Извън линия
Фиеста 1.4i не пали! РЕШЕН!
Здарвейте, преди няколко дена си купих Форд Фиеста 1.4i CLX 90 год. със проблем. Проблема е че не пали. Според предишния собственик бензиновата помпа е проблема, но вчера и взех нов акомулатор и първо проверих помпата и според мен си работи. Четох много мения относно подобен проблем и искам да питам за този предпазител който при удар спирал помпата. Как точно работи, спира тока на помпата или спира притока на гориво с някакъв клапан ? Защото помпата се чува че работи при подаване на контакт и при опит да я запаля през определено време се включва и спира. Пояснявам че не разбирам много от автомогили, но съм доста сръчен и с малко помощ смятам че ще се размина с ходенето на сервиз.
Предишния собственик е сменял и нещо по електрониката незнам как се казва една черна кутийка около 4 на 4 см намира се от дясно на двигателя на преградата кадето са чистачките. Засега друго не съм проверявал поради липса на време но в събота ще имам време и ако дадете някой друг съвет се надявам проблема да бъде решен. Забравих да уточня че колата е на бензин, няма газово. Забравих и друго, колата е стояла около една година и половина като е палена само веднъж през този преиод при това като са наливали бензин през карбуратора, всъщнос тогава са разбрали за проблема.

Последна промяна от FallAngel на 04 апр 2009, 19:42, променено общо 1 път.
- tankovbg
- потребител
- Мнения: 707
- Регистриран: 23 фев 2008, 16:14
- Модел на автомобила: Fiesta Techno 1.25 Zetec 16 V, юли 1998
- Местоположение: Varna
- Status: Извън линия
Re: Фиеста 1.4i не пали!
Колега, не се докачай но освен сръчност се искат и елементарни знания и опит за ДВГ. Конкретно на въпроса, остави го на мира този "предпазител" в ред си е, помпата ти може да бръмчи, но гориво да не идва, ето защо трябва да тръгнеш по пътя на горивото, виж къде ти е горивния филтър, сменян ли е (много вероятно да не е сменян), разкачай там на входа и изхода му, някой да включва за да се види създава ли налягане помпата преди и след филтъра. Втори признак, върти известно време стартера след което отвий някоя свещ, виж мокра ли е, суха ли е. Ако идва гориво, но не пали и свещите се мокрят търси причината в запалителната система. За целта развий си свещите, виж им състоянието - трябва изолаторите им да са сиво бели, разстоянията между електродите гледай, нареди ги по лулите им, замаси им корпусите надеждно, някой да върти стартера, гледай искрите, трябва да са синкави и достатъчно мощни (да чаткат). Ако свещите са черни и особено омаслени то двигателя гори хъп масло, тук вече смяна на вложки на клапани (стига сегментите да са в ред).
Ако идва гориво с необходимото налягане и има някакви хилави искри, то по реда на вероятностите има проблем с електрониката за подаване на искрите, тук вероятности много, като се започне от датчика на хол (който взема импулси от маховика за момента на искрите и често е основна причина) та се мине през електрониката и т.н. Може и тая черната кутийка да е точно това.
Може да смуче и някъде въздух където трябва да е херметично затворено (гарнитурки) и т.н. и т.н.
Но всичко това важи, при условие че имаш необходимата компресия в цилиндрите, не гори масло и не цапа свещите. Все пак става въпрос за двигател на почти 19 год.
А може и още редица неща да са по инжекцията.
Общо взето колата плаче за "майстора си", очевидно предишния собственик я е мъчил щом е сменял тази кутийка, писнало му е и я е шитнал.
Та успех де.
Ако идва гориво с необходимото налягане и има някакви хилави искри, то по реда на вероятностите има проблем с електрониката за подаване на искрите, тук вероятности много, като се започне от датчика на хол (който взема импулси от маховика за момента на искрите и често е основна причина) та се мине през електрониката и т.н. Може и тая черната кутийка да е точно това.
Може да смуче и някъде въздух където трябва да е херметично затворено (гарнитурки) и т.н. и т.н.
Но всичко това важи, при условие че имаш необходимата компресия в цилиндрите, не гори масло и не цапа свещите. Все пак става въпрос за двигател на почти 19 год.
А може и още редица неща да са по инжекцията.
Общо взето колата плаче за "майстора си", очевидно предишния собственик я е мъчил щом е сменял тази кутийка, писнало му е и я е шитнал.
Та успех де.
- FallAngel
- потребител
- Мнения: 38
- Регистриран: 16 фев 2007, 15:38
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.4i CLX 90г.
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Фиеста 1.4i не пали!
Мерси за изчерпателния отговор. Смятам че това е достатъчно да се справя с проблема. Както казах преди това, колата е карана нямала е проблеми, просто човека си купи мерцедес и спря да кара тази и затова си мисля че нещо е спекло от дългия престой. Човека ми е приятел, виждаме се по 3-4 пъти в деня и смятам че няма да ми пробута някаква трошка с проблеми. Благодаря отново, трябваше ми някаква насока, а не утре като дигна капака и да почна да се лутам това какво е онова за какво и и тем подобни...
- tankovbg
- потребител
- Мнения: 707
- Регистриран: 23 фев 2008, 16:14
- Модел на автомобила: Fiesta Techno 1.25 Zetec 16 V, юли 1998
- Местоположение: Varna
- Status: Извън линия
Re: Фиеста 1.4i не пали!
Ми щом е стояла дълго, по реда на вероятностите горивния филтър, ако не е сменян дълго време и стои сух пак дълго време, мръсотията става на бетон и гориво не преминава. Сменяй го дори да не е от него, гледай там на него има стрелка за посока на горивото, да не го обърнеш.
- FallAngel
- потребител
- Мнения: 38
- Регистриран: 16 фев 2007, 15:38
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.4i CLX 90г.
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Фиеста 1.4i не пали!
А има ли вероятност бензиновата помпата да не работи въпреки че се чува да върти? Не съм и вадил маркучите да видя дали ще хвърли бензин, само съм е слушал и с рака усещам вибрациите когато завърти! Беше изказано мнение че можело да не прави достатъчно налягане за да изпомпи бензина?
Вече получих отговор на въпроса ми, няма да ви занимавам повече ще се ходи на сервиз.
Вече получих отговор на въпроса ми, няма да ви занимавам повече ще се ходи на сервиз.

- peterdi_bg
- потребител
- Мнения: 2076
- Регистриран: 11 сеп 2008, 22:02
- Модел на автомобила: n/a
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Фиеста 1.4i не пали!
Къде точно се оказа проблема? Помпата ли ще се сменя?
ЦЕНИ ЖИВОТА! УБИЙ СКОРОСТТА!
- Danchev
- потребител
- Мнения: 647
- Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
- Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
- Status: Извън линия
Re: Фиеста 1.4i не пали!
Мда и моята така си се чуваше и си разглобих половината кола и неще да пали. Накрая при замерване се оказа че натяга само 0.3 бараFallAngel написа:А има ли вероятност бензиновата помпата да не работи въпреки че се чува да върти? Не съм и вадил маркучите да видя дали ще хвърли бензин, само съм е слушал и с рака усещам вибрациите когато завърти! Беше изказано мнение че можело да не прави достатъчно налягане за да изпомпи бензина?
Вече получих отговор на въпроса ми, няма да ви занимавам повече ще се ходи на сервиз.

Tuned and performed by

The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them

The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them
- FallAngel
- потребител
- Мнения: 38
- Регистриран: 16 фев 2007, 15:38
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.4i CLX 90г.
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Фиеста 1.4i не пали! РЕШЕН !
Там е работата че точно не се знае къде е проблема, значи в събота е запалихме колата, но и подавахме бензин през карбуратора. Което ме навежда на мисълта че по двигателя няма проблеми и остават само горивния филтър(които не знам къде се намира но пък бил евтинpeterdi_bg написа:Къде точно се оказа проблема? Помпата ли ще се сменя?

Помпата не можах да я проверя дали хвърля бензин, имаше два маркуча единия успях да го извадя ама другия маи беше с някаква твърда свръзка, не можах да разбера, отвора на купето е много малък.
П.С.
Така значи, проблема беше решен по следния начин. Първо смених горивния филтър, не беше от него, после е закарах в сервиз да ми сменят горивната помпа, горивото потече но пак не запали. След кратко умуване разглобихме инжекциона, клапана му беше залепнал и не отваряше, размърдахме го малко понатиснахме го докато се раздвижи и след акто го събрахме, колата запали без проблем. Мерси на отзовалите се, дано и на други да имат полза от това.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта