Здравейте имам следния въпрос

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
SPEEDER™
потребител
потребител
Мнения: 9
Регистриран: 10 яну 2006, 00:34
Модел на автомобила: Ford Eskort 1.3 turbo:)
Местоположение: у колата
Status: Извън линия

Здравейте имам следния въпрос

Мнение от SPEEDER™ » 10 яну 2006, 16:23

Имам форд ескорт 1.3 карборатор 90год,предлагат ми двигател за моя форд 1.6 пак карборатор клата е с уар отзад и не може да се оправи иначе двигателя е добър поне така казва момчето което ми го продава с нова водна помпа е нови свещи и така.но сега ето и хубавата част двигателя се продава за 350лв с скоростна кутия която е читава разбира се.просто искам да ми дадете съвет да се впускам ли в тази авантюра или да си църкам с моя таралясник а много ми го хвали двигателя иначе не горал масло на 3-та праскал 120 некви такива,а моя двигател е неиситна издухал.дайте съвет моля ви

velko
потребител
потребител
Мнения: 24
Регистриран: 23 фев 2005, 16:10
Модел на автомобила: Escort 1.3 cvh carb 1984
Местоположение: Sofia
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от velko » 10 яну 2006, 17:15

Ми става просто цената е много изгодна и щом е със скоростна кутия. Иначе правени са много ескорти с такава размяна и си мисля че чисто технически не е проблем монтажа на такъв мотор в твоята кола.

Потребителски аватар
SPEEDER™
потребител
потребител
Мнения: 9
Регистриран: 10 яну 2006, 00:34
Модел на автомобила: Ford Eskort 1.3 turbo:)
Местоположение: у колата
Status: Извън линия

Мнение от SPEEDER™ » 10 яну 2006, 17:33

дам точно това ме притеснява един познат ми каза че трудно се нагодявала системата от 1.3 на 1.6 и не знам вярно ле е не е ли та за това се допитвам до вас

Потребителски аватар
fiestaracing
потребител
потребител
Мнения: 526
Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Мнение от fiestaracing » 10 яну 2006, 19:23

:D Става батка и до колкото знам без проблем!!!Май само тампона на мотора се сменя защото шпилките му не идват!!!
fiestaracing-just race!!!

Потребителски аватар
ewgeny
потребител
потребител
Мнения: 1639
Регистриран: 23 фев 2005, 18:03
Модел на автомобила: Sierra 1,6 OHC
Местоположение: Варна (... и няма гараж)
Status: Извън линия

Мнение от ewgeny » 10 яну 2006, 20:12

Става, пък е и мн. изгодно, щото после твойте остатъци можеш да им вземеш поне 50 лв. Ама даже ми се струва прекалено евтино! Що не ги накараш онея да ти го монтират! Ако могат, но се опъвът и нещат, не се занимавай! Със сигурност има нещо лошо!
Sierra 1,6 OHC из дупките си карам!

Потребителски аватар
miromtkz
потребител
потребител
Мнения: 43
Регистриран: 11 юли 2005, 18:00
Модел на автомобила: Ford Escort S 1.6 EFI
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от miromtkz » 11 яну 2006, 10:17

Ще трябва да помислиш и за оправянето на документите на двигателя пред КАТ

Потребителски аватар
SPEEDER™
потребител
потребител
Мнения: 9
Регистриран: 10 яну 2006, 00:34
Модел на автомобила: Ford Eskort 1.3 turbo:)
Местоположение: у колата
Status: Извън линия

Мнение от SPEEDER™ » 11 яну 2006, 10:39

значи за документите няма проблем прехвърляме го в кат и така значи викате че ше стане еми почвам да действам иначе човека който ще ми го слага е мои човек и си има сервиз та за това не ме притеснява дали ще ми го направи добре защото съм сигурен.ок мерси много за отговорите и пак казвам форума е супер тука и на збирките ще идвам обешавам ааа и междо другото бях писал в раздела с електро инсталацията една тема за релетата за фарофете днес си поръчах едно реле излезе ми 27лв и така следобед ще мина да си го взема от форд мотопфое :)

Потребителски аватар
kontrol
Потребител
Потребител
Мнения: 166
Регистриран: 26 фев 2005, 18:51
Модел на автомобила: Ford Focus MK 2.5 2.0 LPG
Местоположение: Перник
Status: Извън линия

амии!!!

Мнение от kontrol » 11 яну 2006, 18:51

SPEEDER™ като ти зяпам постовете се чудя защо разпитваш... :lol: Ти вече си се навил да го вземеш! Така че не питай повече ами брой парата и докладвай как е с новия двигател !!!
The Escort Power !!!

Потребителски аватар
SPEEDER™
потребител
потребител
Мнения: 9
Регистриран: 10 яну 2006, 00:34
Модел на автомобила: Ford Eskort 1.3 turbo:)
Местоположение: у колата
Status: Извън линия

Мнение от SPEEDER™ » 12 яну 2006, 16:45

е да навил съм се вярно е ама се пак да питам за добри лоши страни.дали ще пасне и това е.сега съм в процес на тестване на двигателя дали е читав ще пиша за развитие.успех на всички

Потребителски аватар
Трол
потребител
потребител
Мнения: 408
Регистриран: 23 апр 2005, 20:08
Модел на автомобила: беше '94 Escort Ghia 1.8 16V
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от Трол » 17 яну 2006, 13:17

оо голяма тръпка си е като сменяш мотор :)
иначе ако скоростите са като моите(което е 90% сигурно) на трета със 120 си на 4500 оборота :)
голямо густо са тия скорости. като автоматик е :)
четвърта 140 4000 оборота
щом имаш и майстор под ръка предполагам,че след 2-3 седмици ще имаш една голяма усмивка на лицето :)
Успех!
"It's a triumph of handling over power!"
Изображение

diesel1.6
потребител
потребител
Мнения: 4211
Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Здравейте имам следния въпрос

Мнение от diesel1.6 » 17 яну 2006, 14:07

а за мен едно предно стъкло няма ли да остане? :))))))))))
зелено.. ако има

Потребителски аватар
sa6oboy
потребител
потребител
Мнения: 26
Регистриран: 17 фев 2007, 17:21
Модел на автомобила: ford escort 1.8 diesel & 1.3 karborator
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Мнение от sa6oboy » 24 фев 2007, 22:11

SPEEDER™ написа:е да навил съм се вярно е ама се пак да питам за добри лоши страни.дали ще пасне и това е.сега съм в процес на тестване на двигателя дали е читав ще пиша за развитие.успех на всички
няма начин да не стане 1,6 от 1.3. копетата са еднакви. Аз на моя форд по едно време бях му сложил карборатор от заска ,че тръгна мноо яко ,само детоме удари в джоба с горивото.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта