Страница 1 от 1

форд ескорт 1.8д при високи обороти след отнемане на газта г

Публикувано: 30 яну 2009, 18:50
от ba4o
колата работи неравномерно, при високи обороти след отнемане на газта гасне.Възможно ли е запушване на горивния филтър или запушване на сондата.
Колеги може би не поясних добре проблема със форда.Преди месец подмених ГНП от друг форд същият модел и двигател.
Колата работеше много добре но катастрофира , разби предницата и от нея вземах помпата.Проверих я на стенд и след това я монтирахме,използвах възможността да подменя горивния филтър и клапаните към него за подкачване на гориво.
След запалване работи с прекъсване.Провирих дюзите и компресията (около 22-25).В момента пали нормално и при минусови температури но няма мощност.При максимална газ наема постепенно и не се усеща двигателят да увеличи мощността си.Случи се и друго при движение на трета с макси мална газ при отнемане на газта двигателят угасва.
Мисля че може да има запушване по горивопровода ,филтъра или сондата, защото при изфорсиране на място оборотите се вдигат до около 4500 при моксимално натискане на газта и не се вижда от ауспуха да излиза пушек.В първите десетина минути след запалване колата би трябвало да припушва докато подгрее.
Ако някой колега е имал подобни проблеми маля за съвет, защото в сервиз като чуят за форд започват с недомлъвки да те насочват към круг който е бил по добър майстор.
ПРИЕМАМ ПРЕДЛОЖЕНИЯ И СЪВЕТИ !!!!!!

Re: форд ескорт 1.8д при високи обороти след отнемане на газта г

Публикувано: 01 фев 2009, 01:25
от slavi6565
колега зацепването на ангренажниа ремак точноли е на белези

Re: форд ескорт 1.8д при високи обороти след отнемане на газта г

Публикувано: 01 фев 2009, 11:12
от ba4o
Помпата я монтираха в сервиз и би трябвало да е на белезите.Малко не съм наясно с центровката на дизел.

Re: форд ескорт 1.8д при високи обороти след отнемане на газта г

Публикувано: 01 фев 2009, 18:53
от slavi6565
А когато я взе от сервиза работеше ли добре ако е работела може и да е от запушване ако ли не я закараи да ти я видат то и самата помпа може да и се даде малко предварение или закаснение

Re: форд ескорт 1.8д при високи обороти след отнемане на газта г

Публикувано: 01 фев 2009, 19:27
от ba4o
Когато вземах помпата двигателят работеше нормално,беше намачкана предницата вляво .Проверих номерата на моята помпа и на тази която взех, бяха съвместими и двигателите бяха М-3.Може ли да има разлика че моят форд е хечбек а другият комби.Според мене комбито е по - тежко и моят форд би трябвало да има достатъчно мощност.Имам съмнения че не достига достатъчно гориво към помпата,защото със старата при студен и топъл двигател след запалване излизаше черен пушек а в момента и в двата случая не се забелязва изгорелите газове да променят цвета си (на цвят са синкаво - сиви )

Re: форд ескорт 1.8д при високи обороти след отнемане на газта г

Публикувано: 01 фев 2009, 21:15
от spartak_75
Колега, здравей и от мен!
При положение, че ти изкарва синкаво сив пушек, мисля, че има дадено закъснение на помпата, вследствие на което няма достатъчно сгъстяване за пълното изгаряне на горивото в цилиндъра. Всеки може в сервиза да ти зацепи ангренажа, но не всеки може да ти догоди центровката, а тя се настройва, след тестване на колата и оттам се разбира с колко точно да се даде предварение или закъснение. Работата е прецизна и става въпрос за милиметри. Смятам, че проблемът ти е този, т.е. незначителен, но си трябва да отидеш на ДИЗЕЛДЖИЯ, и да не се доверяваш на самонадеяните 20-ина годишни келеши които се надуват в 80% от севизите, да не стане по-голяма беля!
Хайде засега от мен успех и със здраве!