Страница 1 от 1

помощр FORD ESCORD 1994 1.8D НЕ ПАЛИ

Публикувано: 26 дек 2008, 23:58
от feisa
ТАКА ОТ КЪДЕ ДА ЗАПОЧНА СЛИЗАМ АЗ НА 26 ДА СИ ПРИПАЛЯ КОЛИЦАТА И припалих я без яд. СЛЯЗОХ и вечерта да я припаля както винаги първия път въртя ключа и тръгва да пали и аз за да не я муча завъртях ключа и спрях пробах пак и изведнуш само нещо изфистя и тфа си беше върти перката но не пали само се чува като вентилатор. моля помогнете незнам какфо е имам предположения за ангренажен ремък ама не съм сигурен :(

Re: помощр FORD ESCORD 1994 1.8D НЕ ПАЛИ

Публикувано: 27 дек 2008, 11:15
от diesel1.6
feisa написа:нещо изфистя и тфа си беше върти перката но не пали
Щом перката върти, значи не е ангренаж!
Опитай пак да запалиш, когато колата е загрята над 0 градуса - може да е замръзнала вода във бендикса на стартера ти. Или направо си провери стартера. Провери си ангренажа, все пак.

А защо слизаш да я "припалваш" сутрин и вечер? Така си разбиваш двигателя и акумулатора, освен ако след това не я ползваш достатъчно, разбира се.

Re: помощр FORD ESCORD 1994 1.8D НЕ ПАЛИ

Публикувано: 27 дек 2008, 19:44
от tankovbg
Абсолютно неясно поставен въпрос, "върти перката но не пали", коя перка върти ?
Това което чуваш като перка най вероятно е стартера.
diesel1.6 " Щом перката върти, значи не е ангренаж!"
Не съм чувал ангретажния ремък да има нещо общо с перката.
Дано не греша ама.............

Re: помощр FORD ESCORD 1994 1.8D НЕ ПАЛИ

Публикувано: 27 дек 2008, 21:35
от diesel1.6
И аз се позасмях за перката :). Ама не трябва всичките да сме монтьори!
Аз предполагам, че в дъждовете е влязла малко вода в бендикса и сега в студа е залепнал. Но пък сега се замислих, че ако не изхвърли, няма да завърти и стартера. Може наситина да се върти перка - ако е постоянно включена или ако е оставил парнотопуснато. Не смея да давам акъли, че човека може да не ме разбере правилно. Аз бих запалил на скорост, с добро засилване до 20-30 и на 3-та. Но ако ангренажът е у ред!

Re: помощр FORD ESCORD 1994 1.8D НЕ ПАЛИ

Публикувано: 31 дек 2008, 09:31
от ПАЦО
Два пъти сменям ангренажен ремък на помпата.Обикновенно прехвърлят зъб при палене.При мен проблема е ,че имам разминаване в зъбните колела в някакви милиметри и износвам ремъка за 25-30 000 км.Но с прехвърлил зъб ще запали и ще пуши бял гъст дим-като издухал Икарус.

Re: помощр FORD ESCORD 1994 1.8D НЕ ПАЛИ

Публикувано: 20 яну 2009, 10:10
от tommy_m
Колега, при мене изкарваше много много гъст бял дим, когато колата беше след основен ремонт. При мене проблема беше от пикаещи дюзи. Пробвай или с добавка за прочистване (лошото при нея е, че трябва да изгориш поне 1/2 резервоар, за да има ефект) Другият вариант, за който се сещам е да отидеш на дизелджия да ти замери налягането в дюзите и да ги регулира. Успех