Страница 1 от 1

1.8Д компресия

Публикувано: 13 дек 2008, 08:31
от seppy
Здравейте колеги,
имам ескорт 1.8Д, компресията на цилиндрите е 21 +/-1. При студен двигател и не много студено време трябва да държа стартера 3-4 секунди докато запали, при температури около нулата отива на 6-7. В момента на завъртане на стартера се учеща, че някой от цилиндрите възпламенява, но ако върна ключа гасне. Държа докато запали във всичките. Въпроса ми е, ако сменя само сигменти, и те са качествени, ще се подобри ли компресията?

Re: 1.8Д компресия

Публикувано: 13 дек 2008, 08:55
от dany85
Като ги смениш и покрай това смениш и гарнитурата на главата би трябвало да се повиши. Това разбира се, ако не са сменяни вече няколко пъти преди това _friends_

Re: 1.8Д компресия

Публикувано: 13 дек 2008, 12:09
от noface
Хмм а подгряващите свещи как са?
На бас на бира че не работят и 4-те :D:

Re: 1.8Д компресия

Публикувано: 13 дек 2008, 12:25
от dany85
Проблемно палене може да има и от въздух в системата. За целта се поставя прозрачен маркуч преди ГНП-то. Все пак въпроса беше дали ще се повиши компресията от смяна на сегменти :lol:

Re: 1.8Д компресия

Публикувано: 13 дек 2008, 21:22
от Nikola Iordanov
Компресията ще се повиши стига да не попаднеш на някои калпави сегменти и след 10 или 15 хиляди да ги сменяш отново . А за паленето първо на един цилиндар или два след това заработват и останалите може да е от изгорели свещи или има вероятност да има пикаещи дюзи . Та затова провери свещи и дюзи да са ти изправни и да смениш сегменти тези работи като не са ти изправни искаш ли не искаш ли ще трябва да ги правиш.

Re: 1.8Д компресия

Публикувано: 13 дек 2008, 23:57
от seppy
Здравейте,
май загуби бирата:) подгрявашите свети работят и 4тирите, само дето не са оригинални а са мисля словенски или нещо подобно, искра (6 лв. броя), някаде из форума четох, че малко по-трудно пали с тях но са надеждни като цяло. Помпата не връща гориво, а и центровката по мое мнение е доста добра. При запалване пропушва, изкарва малко черно-сив дим и после дори и при форсиране няма нищо, в баир сам го натискал в огледалото няма и помен от пушек. Само да спомена, че помпата я смених преди няколко дена, старата работеше на 350 бара (ако не се лъжа), а в момента тази е на 550 от възможни 600. Разпръсквачите ще ги смъкна и ще ги занеса на стенд да ги пробват, ако са наред мисля да взема оригинални свещи и остава въпроса със сегментите. Някой има ли представа колко излиза ремонт-а и какво друго може да се наложи да се сменя.
Благодаря.
П.С. Съпротивлението на свещите е 0.3 ома, отново някаде из форума четох, че от 0.3 до 0.8 е добре.

Re: 1.8Д компресия

Публикувано: 17 дек 2008, 08:50
от ivo_63
колега , откога имаш колата - в смисъл миналата зима беше ли твоя или е купена лятото, тоест миналата зима как палеше , че не може се скапе компресията за 10 х км, провери и газоразпределението - някой клапан не регулиран,защото може да сложиш малко по-дълги свещи и преди да разцепиш мотора пробвай 2 пъти да подгрееш и чакай релето за подгрева да изключи - недей въртя веднага след като угасне лампата /предполагам нищо ново не ти казвам - само те подсещам/, щото тая работа със сегментите е за накрая .И не ща те плаша ма само сегменти ако смениш няма да изкара много - това се прави само за пазар да се отика.

Re: 1.8Д компресия

Публикувано: 17 дек 2008, 12:39
от seppy
колега, колата я имам от 2 зими :) т.е. тази ще е 3та, до миналата зима палеше добре, но една сутрин отказа тотално, мъчих я доста и превъртя ангренажния ремък, за щастие без последствия (така каза майстора), оказа се, че 2 свещи бяха изгорели и в големия студ неможа да запали.... иначе лампата не я гледам, чакам да ми пукне и тогава въртя, с 2 подгравания пали по-лесно, та мисля да си сменя свещите с оригинални. викаш по-добре основен ремонт от колкото само сегменти?

Re: 1.8Д компресия

Публикувано: 18 дек 2008, 14:38
от ivo_63
ако ти е добра колицата и мислиш да я покараш още - по-добре ремонт/ще те погребе мотора после/, със сегменти 10-15 х км мах и същата работа- ако ще се оттърваш от нея - сегменти и на пазар на 200 км от дето живееш :D

Re: 1.8Д компресия

Публикувано: 18 дек 2008, 19:21
от totolo6ia
Колега щом си превъртял ангренажен ремък не може да ти се е разминало без нищо.Виж си клапаните,но ако наистина си за сегменти,което ме съмнява,ремонта не е много скъп.