Страница 1 от 1

маслото - на маргарин

Публикувано: 15 ное 2008, 22:46
от sottbi
Малко застудя и капачката на маслото цялата е в бяло а и под нея също/маргаринесто масло/, колко е нормално това?

Re: маслото - на маргарин

Публикувано: 16 ное 2008, 10:00
от paci
Конденз!
Караш на къси разстояния.

Re: маслото - на маргарин

Публикувано: 16 ное 2008, 13:48
от bai_Petko
Това е най-добрият вариянт, който обяснява майонезата. Аз се сещам за далеч по-лош и вероятен.

Re: маслото - на маргарин

Публикувано: 16 ное 2008, 22:53
от sottbi
За съжаление май е по-лошия, защото и на дълги е същото....само дето на мен не ми е ясно за какво става дума

Re: маслото - на маргарин

Публикувано: 17 ное 2008, 00:00
от S_C
Манете тая градска легенда с конденза.За да има коненз там,тоя мотор изобщо не трябва да стига работна температура в продължение на седмици.В останалите случаи си е индикация за проблем.Дали ще е неефективна картерна вентилация,дали ще е от горене на антифриз...вече трябва да се провери.
Газта също прави такива отлагания-ако има LPG също се води нормално.

Re: маслото - на маргарин

Публикувано: 17 ное 2008, 08:14
от cocoff
sottbi написа:Малко застудя и капачката на маслото цялата е в бяло а и под нея също/маргаринесто масло/, колко е нормално това?
Водата е нормален продукт от горенето на бензина. Ако не ти намалява охладителната течност-провери си вентилацията на картера. Въпросната емулсия се образува по главината, капачката, пръчката за нивото (най-студените места) и филтърът не е зле да се смени (порите на филтърната хартия са около 80 микрона и бързо се запушват).
При кофти варианта, за който намекват колегите, ще губиш антифриз и мощност и евентуално ще димиш в бяло.
С какво масло си и откога? Истинските синтетични масла се емулгират по-слабо.

Re: маслото - на маргарин

Публикувано: 17 ное 2008, 10:29
от noface
КОлега не бързай с емонти и тем подобни.Миналата година жена ми си купи точно такава фиест-а,това с маргарина го видях късно чак в края на зимата и четох някви статии и кво направих!!! Извадих маркуча за картерни газова и го пуснах да виси на нивото на предния мост-съединих го с друг :). Ще погледна след седмица да видя дали го има това това бяло "нещо" на капачката за маслото.Подсети ме с ЛС,че може да забравя. Това за късите разтояния и аз съм на мнение че не е критерий.

Re: маслото - на маргарин

Публикувано: 17 ное 2008, 14:29
от cruise
И аз го имх тоя маргарин минлата година. Колега къде да погледна за отдушника за картерните газове?

Re: маслото - на маргарин

Публикувано: 17 ное 2008, 19:58
от S_C
Различно го слагат на различните мотори.Ориентировъчно-някъде под впускателните тръби.Да не те изненадва,ако се окаже недостъпен и заврян на бЕлото куче в черния...На повечето коли е така.

Re: маслото - на маргарин

Публикувано: 18 ное 2008, 22:42
от sottbi
Ако губя антифриз, не трябва ли да се появява и когато е топло този маргарин. С минерално масло съм....но и след смяна веднага май става пак така, когато е студено.

Re: маслото - на маргарин

Публикувано: 19 ное 2008, 09:47
от HACKO
Като издърпате щеката и маслото на нея, в зоната на измерване (това което е потопено в маслото), е с цвят и вид на боза или както казвате майонеза, тогава се шашкайте. Това че го има в минимални количества по капачката или други повърхности е нормално. Вода в минимални количества може да попадне в маслото от конденз или от изгорелите газове. Част от изгорелите газове преминава покрай буталото и влиза в картера (дори и при съвсем нов мотор). Основните газове при изгаряне на Пропан-Бутана са Въглероден Двуокис и Вода, Водни пари има и в изгорелите газове на Бензина и Дизела, естествено в много малки количества но ги има. Водни пари има и във въздуха, а картера не е херметизиран.

Re: маслото - на маргарин

Публикувано: 20 ное 2008, 11:12
от noface
Много малко имаше тази сутрин бяла пяна по капачката за наливане на масло на Фиеста 1.1.
Не е като миналата година със сигурност. Откачил съм маркуча за картерни газове от
филтърната кутия и го пуснах да виси като го съединих с друг маркуч,около 30-40см
Не знам колега дали ще ти помогне това с маркуча,но го махай от филтъра,няма нужда да
се вкарва изгорели газове във в горивната смес,така и така е токлова мощна тая кола че само това и трябва :D: