Страница 1 от 1
До колегите имащи Турбо
Публикувано: 13 ное 2008, 15:12
от plamenford
четохте ли това и какво мислите.
http://www.fiat-bg.org/forum/viewtopic. ... 5%EB%E8%ED" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: До колегите имащи Турбо
Публикувано: 13 ное 2008, 18:12
от noface
Започнах и от първия ред нещо не се връзва.Значи не само дизелите а и бензиновите мотори имат картерни газове и картерно налягане -защото това го има всеки работещ двигател

И на бензиновите им се затлачва този въздуховод.И да не е зле да се погледне и измие .Ако знаеш при дизела къв първоначален ефект има измиването му с бензин-ауууууу.Ефекта е равен на около 20 коня от горе

Re: До колегите имащи Турбо
Публикувано: 13 ное 2008, 18:54
от fiestaracing
Крайно непрофесионален подход към проблема! Задайте си въпроса какво става по пътя на разтворителя и от къде минава! Всепризнато е , че има невероятен ефект, но всичко се прави при демонтирани детайли и доста по-старателно!
Re: До колегите имащи Турбо
Публикувано: 14 ное 2008, 00:45
от msotiroff
Re: До колегите имащи Турбо
Публикувано: 14 ное 2008, 08:40
от noface
Смукателен колектор се нарича джаджата в която влиза въздуховода след интеркулера,при теб мисля че е това с надпис turbo,но не се вижда добре.
Пусни в чичко google- "Intake Manifold" и виж там най-добре.
Re: До колегите имащи Турбо
Публикувано: 14 ное 2008, 11:11
от fiestaracing
При повечето по-нови автомобили проблема идва от рециркулатора на изгорели газове- съдържащите се сажди в тях смесени с мазните картерни газове правят този батак! Най-много страдат от това TRANSIT-ите
Re: До колегите имащи Турбо
Публикувано: 14 ное 2008, 11:41
от toto
Някой почиствал ли е Escort 1.8TDI? Дали ще има някакъв ефект? Аз иначе съм много доволен от вървежа на моя, не знам има ли на къде да върви повече за 90к.с. Но ако почистването помага явно ще има файда да се направи.
Re: До колегите имащи Турбо
Публикувано: 14 ное 2008, 13:17
от fiestaracing
Нищо не пречи да опиташ! Най-малкото с нищо няма да навредиш на мотора, а напротив!
Re: До колегите имащи Турбо
Публикувано: 22 мар 2012, 17:13
от johngotin
Според мен , чистене на входящия колектор с кореселин е тормоз за двигателя , все пак кореселина (не керосин) е дори по силно гориво от бензина и гори доста силно , това не може да е безвредно за дизелов мотор , а и това са 2 литра , не е малко според мен . Но това е лично мое мнение , може и да не съм прав , поправете ме ако греша .

Re: До колегите имащи Турбо
Публикувано: 22 мар 2012, 19:44
от HACKO
Нищо му няма на мотора. Освен това, ако вникнахте, по-голямото количество Коресилин отива за почистване на кулера, а той се чисти със откачен от д-ля изход, така нищо не влиза в мотора. Мързеливата идея да се налива направо на входа, без да се откачи кулера, може да не е удачна, защото по този начин в мотора ще влезе много мръсотия, която ще образува нагар върху челата на буталата.
Re: До колегите имащи Турбо
Публикувано: 22 мар 2012, 19:52
от diesel1.6
Коресилина има хлоровъглероди, не знам как се казва точно това. Но е корозионно нещо
Re: До колегите имащи Турбо
Публикувано: 23 мар 2012, 19:08
от specialista
Въпросния метод е ефективен при положение че се прави един вид профилактика.
Случвало ми се е на автомобил толкова да са свити отворите на колектора (повече от 50%) че цял ден да го чистя и то свален колектор.В този случай този метод няма да ми помогне или ако има ефекто то той ще е след 100 л. кореселин и незнайно колко време.Лично съм правил подобна профилактика няколко пъти и има ефект,като подчертавам няма нищо страшно в това.Всичко изгаря или поне се надявам да е така.
Поздрави!