Обороти-Ескорт 1.6 16v zetec 98г.
Публикувано: 01 ное 2008, 18:34
Здравейте колеги да споделя и моят проблем, но преди да започна само да кажа че изчетох всички теми свързани с него в продължение на 3и дни от когато е и проблема ми.
Колата се форсира когато изключа от скорост - 2500-3500хил. оборота.
Какво направих според съветите във форума:
-почистен МАФ със контактен спрей, слабо зацапан само 1-ят датчик
-почистено стъпково моторче с ВД-40, много малко зацапано
-почистена дроселова клапа, нямаше никъв нагар само омасляване да го кажа така
-почистен потенциометар на дроселова клапа, също супер чист
На лице са няколко фактора - оборотите значително паднаха и колата не се форсира след изключване от скорост но според мен оборотите пак са високи 1800-2000хил. оборота което ми се вижда много, е преди се форсираше до 3000-3800.
Проблем ся появи обаче, че сега ниските обороти малко играят на момент 600-800об. в мин. и то когато подам гас. и пусна педала докато ги стабилизира играят в този порядък.
Също така се заиграх с VSS датчика, който когато е включен оборотите са 1800-2000 а когата го изключа си падат нормално но проблема с ниските остава, някви идей?
Прегледах за спукани маркучи и тем подобни връзки но никаде не виждам такъв, мога да заключа до тук че има някъв ефект от по горе изброеното но но и пълен, така че ако някой има някво предложение на къде да ме насочи ще бъда хипер благодарен щот вече незнам.
И другото което изскам да попитам ако карам с изключен VSS датчик, доколкото знам цената на нов не е много приемлива и се съмнявам че скоро ще заделя тази сума ако разбира се проблема е от него щот вече незнам!
Благодаря на всички във форума за полезната информация и надявам да ми дадете още няколко съвета.
Колата се форсира когато изключа от скорост - 2500-3500хил. оборота.
Какво направих според съветите във форума:
-почистен МАФ със контактен спрей, слабо зацапан само 1-ят датчик
-почистено стъпково моторче с ВД-40, много малко зацапано
-почистена дроселова клапа, нямаше никъв нагар само омасляване да го кажа така
-почистен потенциометар на дроселова клапа, също супер чист
На лице са няколко фактора - оборотите значително паднаха и колата не се форсира след изключване от скорост но според мен оборотите пак са високи 1800-2000хил. оборота което ми се вижда много, е преди се форсираше до 3000-3800.
Проблем ся появи обаче, че сега ниските обороти малко играят на момент 600-800об. в мин. и то когато подам гас. и пусна педала докато ги стабилизира играят в този порядък.
Също така се заиграх с VSS датчика, който когато е включен оборотите са 1800-2000 а когата го изключа си падат нормално но проблема с ниските остава, някви идей?
Прегледах за спукани маркучи и тем подобни връзки но никаде не виждам такъв, мога да заключа до тук че има някъв ефект от по горе изброеното но но и пълен, така че ако някой има някво предложение на къде да ме насочи ще бъда хипер благодарен щот вече незнам.
И другото което изскам да попитам ако карам с изключен VSS датчик, доколкото знам цената на нов не е много приемлива и се съмнявам че скоро ще заделя тази сума ако разбира се проблема е от него щот вече незнам!
Благодаря на всички във форума за полезната информация и надявам да ми дадете още няколко съвета.