Гарет турбо-компресор с променлива геометрия за Mondeo MK3

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
BadKid
потребител
потребител
Мнения: 124
Регистриран: 29 авг 2008, 07:53
Модел на автомобила: Ford Focus MK 2.5, 2009г, 2.0 LPG, 145 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Гарет турбо-компресор с променлива геометрия за Mondeo MK3

Мнение от BadKid » 11 сеп 2008, 17:20

Гарет турбо-компресор с променлива геометрия за Mondeo MK3 - 2.0 TDCi - 130к. с. ...

Турбото замина... какво правим сега? Дайте съвети, колеги.. къде може да се купи 2-ра употреба.. на каква цена? Новото ще е от порядъка на 1800лв ... пфффффф :(

noface
потребител
потребител
Мнения: 567
Регистриран: 28 юли 2005, 10:40
Модел на автомобила: Sierra
Местоположение: Sofia
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Гарет турбо-компресор с променлива геометрия за Mondeo MK3

Мнение от noface » 11 сеп 2008, 17:41

Не знам от къде си колега,но ако си от София ще ти кажа 2 места .Пазара в кв.Борово като стигнеш на ул. Т.Каблешков по посока бул.България-там ремонтират турбини ,за цени не знам.Другото е на околовръстното на широката част като се движиш от Симеоновско шосе по посока за Бояна точно преди отбивката за влизане в София(детелина или п.възел) .На този пътен възел се провеждат ралита за купата на Б-я.
Децата са наследствени.Ако родителите ти не са имали деца,няма да ги имаш и ти :P

BadKid
потребител
потребител
Мнения: 124
Регистриран: 29 авг 2008, 07:53
Модел на автомобила: Ford Focus MK 2.5, 2009г, 2.0 LPG, 145 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Гарет турбо-компресор с променлива геометрия за Mondeo MK3

Мнение от BadKid » 11 сеп 2008, 17:46

noface написа:Не знам от къде си колега,но ако си от София ще ти кажа 2 места .Пазара в кв.Борово като стигнеш на ул. Т.Каблешков по посока бул.България-там ремонтират турбини ,за цени не знам.Другото е на околовръстното на широката част като се движиш от Симеоновско шосе по посока за Бояна точно преди отбивката за влизане в София(детелина или п.възел) .На този пътен възел се провеждат ралита за купата на Б-я.

От Велико Търново съм колега. Да, и аз чух за тоя вариант с отремонтирането, но мисля, че зависи и в какво състояние е турбината, т.е. каква е степента на щетите.... Утре майстора ще я свали и ще прецени как е...

Малко нямам доверие на тоя вариант обаче:(

Потребителски аватар
TOLIO
потребител
потребител
Мнения: 111
Регистриран: 06 авг 2008, 00:11
Модел на автомобила: FORD PROBE 2,5V6 24V,FORD FUSION 1.4TDCI 2006g.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Гарет турбо-компресор с променлива геометрия за Mondeo MK3

Мнение от TOLIO » 12 сеп 2008, 00:22

турбото с променлива геометрия обикновенно има един и същ проблем
блокират лопатките на геометрията задръстват се с сажди и турбото не разтоварва
обарни внимание на катализатора може да е чао
провери дали ти работи клапана оправлява се с вакум
провери дали турбото се охлажда нормално"с масло от мотора"
и всичко това важи само ако е здрава оста и не духа масло към кулера

Потребителски аватар
zar
потребител
потребител
Мнения: 166
Регистриран: 26 фев 2006, 10:29
Модел на автомобила: MONDEO MKIII,O7' 2.0TDCI
Местоположение: Бургас
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Гарет турбо-компресор с променлива геометрия за Mondeo MK3

Мнение от zar » 16 май 2009, 09:28

Колега на какъв пробег е колата ако не е тайна че да знам и аз да се подготвям за подобни изненади след време т.е навреме да почна да събирам пари за нова.Ето ти един сайт аз точно сега им правя запитване колко ще струва моята евентуално http://www.realturbo.net" onclick="window.open(this.href);return false; .Сигурно си ги запитал вече ама с твоа мога да помогна за момента а освен това ако не е сериозен проблема турбото може и да се отремонтира и да си работи още дълго време та като му видиш състоянието ще прецениш.1800лв казваш това за оригинален Garret ли става въпрос или за някой заместител.Питам просто да се ориентирам в цената!Дано се оправиш с тоя досаден проблем скоро.Освен това као ти пуши много колата така или иняк си я отворил можа да си почистиш и EGR-a ако не е свързан с някакви кабели обаче ако е може и да не се разминеш само с чистене.А на теб какви признаци ти даде колата т.е по какво позна че турбината е сдала?

Потребителски аватар
zar
потребител
потребител
Мнения: 166
Регистриран: 26 фев 2006, 10:29
Модел на автомобила: MONDEO MKIII,O7' 2.0TDCI
Местоположение: Бургас
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Гарет турбо-компресор с променлива геометрия за Mondeo MK3

Мнение от zar » 16 май 2009, 17:46

Между другото днес пратих запитване до Real Turbo за моята турбина оригинална искат 1370лв със ДДС незнам колко ще е за 130к.с т.е твоя ама може и 1800лв. да е знам ли :(

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 102 госта